-
CZYSTY TEKST
Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 155
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy/Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "155" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 157 - 158
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "157 - 158" }
-
Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłychs. 7 - 26CZYSTY TEKST
Janina Uszyńska-Jarmoc, Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 7 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "7 - 26" }
-
Analiza rysunków/szkiców i wypowiedzi werbalnych dzieci na temat budowy anatomicznej człowiekas. 27 - 47CZYSTY TEKST
Eliza Rybska, Maciej Błaszak, Analiza rysunków/szkiców i wypowiedzi werbalnych dzieci na temat budowy anatomicznej człowieka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 27 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Eliza Rybska, Maciej Błaszak", title = "Analiza rysunków/szkiców i wypowiedzi werbalnych dzieci na temat budowy anatomicznej człowieka", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "27 - 47" }
-
Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczegos. 59 - 70CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "59 - 70" }
-
Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki”s. 71 - 82CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki”, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki”", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "71 - 82" }
-
Kim jest Bóg i gdzie mieszka? Analiza semiotyczna postaci Boga w percepcji dziecięcej w rodzinach praktykujących katolikóws. 91 - 105CZYSTY TEKST
Agnieszka Bzymek, Kim jest Bóg i gdzie mieszka? Analiza semiotyczna postaci Boga w percepcji dziecięcej w rodzinach praktykujących katolików, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 91 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bzymek", title = "Kim jest Bóg i gdzie mieszka? Analiza semiotyczna postaci Boga w percepcji dziecięcej w rodzinach praktykujących katolików", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "91 - 105" }
-
CZYSTY TEKST
Инна Журавлёва, Особенности самопрезентации ребенка в дошкольном возрасте, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 113 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Инна Журавлёва", title = "Особенности самопрезентации ребенка в дошкольном возрасте", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "113 - 125" }
-
Когнитивно-культурные, индивидуально-психологические и возрастные особенности способности к распознаванию эмоцийs. 126 - 134CZYSTY TEKST
Екатерина Хворова, Когнитивно-культурные, индивидуально-психологические и возрастные особенности способности к распознаванию эмоций, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 126 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Екатерина Хворова", title = "Когнитивно-культурные, индивидуально-психологические и возрастные особенности способности к распознаванию эмоций", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "126 - 134" }
-
CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 159 - 160
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "159 - 160" }
-
The philosophical view of learning from existential experiences in childhoods. 135 - 147CZYSTY TEKST
Martins Veide, The philosophical view of learning from existential experiences in childhood, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 135 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Martins Veide", title = "The philosophical view of learning from existential experiences in childhood", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "135 - 147" }
-
CZYSTY TEKST
Linda Grīga, Promoting children’s wellbeing in an educational context, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 148 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Linda Grīga", title = "Promoting children’s wellbeing in an educational context", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "148 - 154" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Wasilewska, Motyw zwierzęcy w twórczości językowej dzieci, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 48 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wasilewska", title = "Motyw zwierzęcy w twórczości językowej dzieci", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "48 - 58" }
-
Life saving science: English four-year olds’ understanding of injuries and the appropriate first aid treatments. 83 - 90CZYSTY TEKST
Sue Dale Tunnicliffe, Life saving science: English four-year olds’ understanding of injuries and the appropriate first aid treatment, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 83 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Sue Dale Tunnicliffe", title = "Life saving science: English four-year olds’ understanding of injuries and the appropriate first aid treatment", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "83 - 90" }