-
Komisja Edukacji Narodowej : mała reinterpretacja wielkiego mitus. 9 - 19CZYSTY TEKST
Piotr Kołodziej, Komisja Edukacji Narodowej : mała reinterpretacja wielkiego mitu, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kołodziej", title = "Komisja Edukacji Narodowej : mała reinterpretacja wielkiego mitu", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "9 - 19" }
-
„Miałeś chamie złoty róg” : o chorobie szkolnictwa w Rzeczypospolitej i szlachetnego dorobku Komisji Edukacji Narodowej roztrwonienius. 20 - 38CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, „Miałeś chamie złoty róg” : o chorobie szkolnictwa w Rzeczypospolitej i szlachetnego dorobku Komisji Edukacji Narodowej roztrwonieniu, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 20 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "„Miałeś chamie złoty róg” : o chorobie szkolnictwa w Rzeczypospolitej i szlachetnego dorobku Komisji Edukacji Narodowej roztrwonieniu", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "20 - 38" }
-
Sens nawiązywania do dziedzictwa Komisji Edukacji Narodowej w świecie „płynnej nowoczesności”s. 39 - 50CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, Sens nawiązywania do dziedzictwa Komisji Edukacji Narodowej w świecie „płynnej nowoczesności”, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 39 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska", title = "Sens nawiązywania do dziedzictwa Komisji Edukacji Narodowej w świecie „płynnej nowoczesności”", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "39 - 50" }
-
„Takie będą rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie” - współczesne cele edukacji historycznej i obywatelskiej na tle tradycji KEN : przegląd stanowisks. 51 - 64CZYSTY TEKST
Dorota Karkut, „Takie będą rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie” - współczesne cele edukacji historycznej i obywatelskiej na tle tradycji KEN : przegląd stanowisk, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Karkut", title = "„Takie będą rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie” - współczesne cele edukacji historycznej i obywatelskiej na tle tradycji KEN : przegląd stanowisk", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "51 - 64" }
-
Święta miłości kochanej ojczyzny…? : o kształtowaniu postawy patriotycznej na lekcjach języka polskiego – między tradycją a zmianąs. 65 - 76CZYSTY TEKST
Agnieszka Kania, Święta miłości kochanej ojczyzny…? : o kształtowaniu postawy patriotycznej na lekcjach języka polskiego – między tradycją a zmianą, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 65 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kania", title = "Święta miłości kochanej ojczyzny…? : o kształtowaniu postawy patriotycznej na lekcjach języka polskiego – między tradycją a zmianą", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "65 - 76" }
-
„Język polski” jako przedmiot nauczania w opinii uczniów szkół gimnazjalnych i podstawowychs. 77 - 94CZYSTY TEKST
Zofia Budrewicz, Maria Sienko, „Język polski” jako przedmiot nauczania w opinii uczniów szkół gimnazjalnych i podstawowych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 77 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Budrewicz, Maria Sienko", title = "„Język polski” jako przedmiot nauczania w opinii uczniów szkół gimnazjalnych i podstawowych", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "77 - 94" }
-
Integracyjne perspektywy kulturoznawczego kształcenia językowego w gimnazjum i liceums. 95 - 104CZYSTY TEKST
Katarzyna Grudzińska, Integracyjne perspektywy kulturoznawczego kształcenia językowego w gimnazjum i liceum, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 95 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Grudzińska", title = "Integracyjne perspektywy kulturoznawczego kształcenia językowego w gimnazjum i liceum", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "95 - 104" }
-
Polonistyka gimnazjalna dziś : perspektywa ucznia i nauczycielas. 105 - 115CZYSTY TEKST
Grażyna Różańska, Polonistyka gimnazjalna dziś : perspektywa ucznia i nauczyciela, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 105 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Różańska", title = "Polonistyka gimnazjalna dziś : perspektywa ucznia i nauczyciela", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "105 - 115" }
-
„Na początku było Słowo – a na końcu Frazes” : lekcja pisania aforyzmów w szkole ponadgimnazjalnejs. 116 - 127CZYSTY TEKST
Janusz Waligóra, „Na początku było Słowo – a na końcu Frazes” : lekcja pisania aforyzmów w szkole ponadgimnazjalnej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 116 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Waligóra", title = "„Na początku było Słowo – a na końcu Frazes” : lekcja pisania aforyzmów w szkole ponadgimnazjalnej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "116 - 127" }
-
Logodydaktyka : logodydaktyk : „logodydaktyczne czytanie” literaturys. 128 - 141CZYSTY TEKST
Marta Chrabąszcz, Logodydaktyka : logodydaktyk : „logodydaktyczne czytanie” literatury, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 128 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Chrabąszcz", title = "Logodydaktyka : logodydaktyk : „logodydaktyczne czytanie” literatury", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "128 - 141" }
-
Trzecioklasista „wypasiony”, czyli o kształceniu kompetencji językoznawczej na pierwszym etapie edukacyjnyms. 142 - 151CZYSTY TEKST
Marta Szymańska, Trzecioklasista „wypasiony”, czyli o kształceniu kompetencji językoznawczej na pierwszym etapie edukacyjnym, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 142 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Szymańska", title = "Trzecioklasista „wypasiony”, czyli o kształceniu kompetencji językoznawczej na pierwszym etapie edukacyjnym", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "142 - 151" }
-
Zadania edukacji teatralnej na etapie wczesnoszkolnym i przykłady ich realizacjis. 152 - 164CZYSTY TEKST
Marta Krasuska-Betiuk, Zadania edukacji teatralnej na etapie wczesnoszkolnym i przykłady ich realizacji, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 152 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Krasuska-Betiuk", title = "Zadania edukacji teatralnej na etapie wczesnoszkolnym i przykłady ich realizacji", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "152 - 164" }
-
"Non omnis moriar..." - czyli wspominania serdeczne Profesor Haliny Kosętkis. 165 - 166CZYSTY TEKST
Katarzyna Pławecka, "Non omnis moriar..." - czyli wspominania serdeczne Profesor Haliny Kosętki, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 165 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Pławecka", title = ""Non omnis moriar..." - czyli wspominania serdeczne Profesor Haliny Kosętki", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "165 - 166" }
-
Wspomnienie o śp. Halinie Kosętces. 167 - 179CZYSTY TEKST
Maria Jazowska-Gumulska, Wspomnienie o śp. Halinie Kosętce, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jazowska-Gumulska", title = "Wspomnienie o śp. Halinie Kosętce", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "167 - 179" }
-
"Mors immortalis!"s. 170 - 171CZYSTY TEKST
Henryka Kramarz, "Mors immortalis!", Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 170 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Henryka Kramarz", title = ""Mors immortalis!"", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "170 - 171" }
-
Bibliografia prac naukowych prof. dr hab. Haliny Kosętki (w wyborze)s. 172 - 177CZYSTY TEKST
Maria Jazowska-Gumulska, Bibliografia prac naukowych prof. dr hab. Haliny Kosętki (w wyborze), Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 172 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jazowska-Gumulska", title = "Bibliografia prac naukowych prof. dr hab. Haliny Kosętki (w wyborze)", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "172 - 177" }