-
Wiedza ekonomiczna oraz o zarządzaniu w strukturze studiów prawniczychp. 3 - 4Plain Text
Cezary Kosikowski, Wiedza ekonomiczna oraz o zarządzaniu w strukturze studiów prawniczych, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = "Cezary Kosikowski", title = "Wiedza ekonomiczna oraz o zarządzaniu w strukturze studiów prawniczych", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "3 - 4" }
-
Negocjowanie wspólnego przedsięwzięcia z partnerem zagranicznymp. 4 - 8Plain Text
Nikolay Kirov, Negocjowanie wspólnego przedsięwzięcia z partnerem zagranicznym, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 4 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "Nikolay Kirov", title = "Negocjowanie wspólnego przedsięwzięcia z partnerem zagranicznym", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "4 - 8" }
-
Polski sektor farmaceutyczny w latach 1996-2002p. 9 - 14Plain Text
Jacek Ruszkowski, Kazimierz Ryć, Zofia Skrzypczak, Polski sektor farmaceutyczny w latach 1996-2002, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Ruszkowski, Kazimierz Ryć, Zofia Skrzypczak", title = "Polski sektor farmaceutyczny w latach 1996-2002", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "9 - 14" }
-
Studium przypaku jako metoda badawcza : dylematy metodologii i praktykip. 14 - 20Plain Text
Łukasz Lutostański, Studium przypaku jako metoda badawcza : dylematy metodologii i praktyki, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 14 - 20
BIBTEX@Article{ authors = "Łukasz Lutostański", title = "Studium przypaku jako metoda badawcza : dylematy metodologii i praktyki", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "14 - 20" }
-
Marketing in the Process of Strategic Management : (as applied to financial institutions)p. 20 - 25Plain Text
Jozef Medved, Marketing in the Process of Strategic Management : (as applied to financial institutions), Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 20 - 25
BIBTEX@Article{ authors = "Jozef Medved", title = "Marketing in the Process of Strategic Management : (as applied to financial institutions)", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "20 - 25" }
-
Marketing zorientowany na kobietęp. 25 - 33Plain Text
Grażyna Niegowska, Marketing zorientowany na kobietę , Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 25 - 33
BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Niegowska", title = "Marketing zorientowany na kobietę ", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "25 - 33" }
-
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłośćp. 33 - 37Plain Text
Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk, Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 33 - 37
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk", title = "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "33 - 37" }
-
Konferencja okiem studentap. 37 - 38Plain Text
Piotr Kobosko, Konferencja okiem studenta, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 37 - 38
BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Kobosko", title = "Konferencja okiem studenta", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "37 - 38" }
-
"Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", red. Lechosław Garbarski, Warszawa 2004 : [recenzja]p. 38 - 40Plain Text
Lechosław Garbarski, Wojciech Wrzosek, "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", red. Lechosław Garbarski, Warszawa 2004 : [recenzja], Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 38 - 40
BIBTEX@Article{ authors = "Lechosław Garbarski, Wojciech Wrzosek", title = ""Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", red. Lechosław Garbarski, Warszawa 2004 : [recenzja]", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "38 - 40" }
-
Przegląd czasopismp. 40 - 42Plain Text
Beata Glinka, Svetlana Gudkova, Przegląd czasopism, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 40 - 42
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Glinka, Svetlana Gudkova", title = "Przegląd czasopism", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "40 - 42" }
-
Pochwała normp. 42 - 43Plain Text
Jolanta Szaban, Pochwała norm, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 42 - 43
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Szaban", title = "Pochwała norm", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "42 - 43" }
-
Socjologia na co dzień : czas pobrać sięp. 44 - 45Plain Text
Marcin Kula, Socjologia na co dzień : czas pobrać się, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 44 - 45
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Kula", title = "Socjologia na co dzień : czas pobrać się", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "44 - 45" }