-
Od Redakcjis. 9 - 10CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "9 - 10" }
-
Miejsce jako przestrzeń rozwoju czlowieka w perspektywie badań pedagogicznych : Wstęps. 13 - 17CZYSTY TEKST
Beata Ecler-Nocoń, Miejsce jako przestrzeń rozwoju czlowieka w perspektywie badań pedagogicznych : Wstęp , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 13 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Ecler-Nocoń", title = "Miejsce jako przestrzeń rozwoju czlowieka w perspektywie badań pedagogicznych : Wstęp ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "13 - 17" }
-
Bycie u siebie w nie-miejscach - o zapleczu teoretycznym przestrzeni edukacyjnejs. 19 - 32CZYSTY TEKST
Krzysztof Maliszewski, Bycie u siebie w nie-miejscach - o zapleczu teoretycznym przestrzeni edukacyjnej , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 19 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Maliszewski", title = "Bycie u siebie w nie-miejscach - o zapleczu teoretycznym przestrzeni edukacyjnej ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "19 - 32" }
-
Ulica, uliczka : przestrzeń publiczna środowiska lokalnego jako społeczne i wychowawcze miejsce znacząces. 33 - 54CZYSTY TEKST
Alicja Żywczok, Ulica, uliczka : przestrzeń publiczna środowiska lokalnego jako społeczne i wychowawcze miejsce znaczące , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 33 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Żywczok", title = "Ulica, uliczka : przestrzeń publiczna środowiska lokalnego jako społeczne i wychowawcze miejsce znaczące ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "33 - 54" }
-
Miejsce wychowywania - rozważania w perspektywie badań biograficznychs. 55 - 70CZYSTY TEKST
Beata Ecler-Nocoń, Miejsce wychowywania - rozważania w perspektywie badań biograficznych , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 55 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Ecler-Nocoń", title = "Miejsce wychowywania - rozważania w perspektywie badań biograficznych ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "55 - 70" }
-
Medialne place zabaw i agory - między miejscem a przestrzenią edukacyjnych oddziaływańs. 71 - 82CZYSTY TEKST
Monika Frania, Medialne place zabaw i agory - między miejscem a przestrzenią edukacyjnych oddziaływań , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Frania", title = "Medialne place zabaw i agory - między miejscem a przestrzenią edukacyjnych oddziaływań ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "71 - 82" }
-
Lecha Witkowskiego "Humanistyka stosowana. Wirtuozeria, pasje, inicjacje. Profesje społeczne versus ekologia kultury" - esej recenzencki «pro domo sua»s. 85 - 106CZYSTY TEKST
Mariusz Sztuka, Lecha Witkowskiego "Humanistyka stosowana. Wirtuozeria, pasje, inicjacje. Profesje społeczne versus ekologia kultury" - esej recenzencki «pro domo sua», Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 85 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Sztuka", title = "Lecha Witkowskiego "Humanistyka stosowana. Wirtuozeria, pasje, inicjacje. Profesje społeczne versus ekologia kultury" - esej recenzencki «pro domo sua»", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "85 - 106" }
-
Inspiracje Demelowskie na dzisiaj i jutros. 107 - 119CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Bożena Zawadzka, Inspiracje Demelowskie na dzisiaj i jutro , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 107 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Bożena Zawadzka", title = "Inspiracje Demelowskie na dzisiaj i jutro ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "107 - 119" }
-
Profikaltyka raka szyjki macicy jako zadanie samorządu - na przykładzie Tychów : (raport z badań)s. 121 - 132CZYSTY TEKST
Katarzyna Kowalczewska-Grabowska, Maria Świątkiewicz-Mośny, Profikaltyka raka szyjki macicy jako zadanie samorządu - na przykładzie Tychów : (raport z badań), Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kowalczewska-Grabowska, Maria Świątkiewicz-Mośny", title = "Profikaltyka raka szyjki macicy jako zadanie samorządu - na przykładzie Tychów : (raport z badań)", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "121 - 132" }
-
Trudne doświadczenia życiowe wychowanków specjalnych ośrodków wychowawczych : (badania własne)s. 133 - 152CZYSTY TEKST
Anida Szafrańska, Trudne doświadczenia życiowe wychowanków specjalnych ośrodków wychowawczych : (badania własne) , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 133 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Anida Szafrańska", title = "Trudne doświadczenia życiowe wychowanków specjalnych ośrodków wychowawczych : (badania własne) ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "133 - 152" }
-
Kwestia zdrowia i choroby osób przebywających w jednostkach penitencjarnych w Polsces. 153 - 160CZYSTY TEKST
Agnieszka Nymś-Górna, Kwestia zdrowia i choroby osób przebywających w jednostkach penitencjarnych w Polsce , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 153 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Nymś-Górna", title = "Kwestia zdrowia i choroby osób przebywających w jednostkach penitencjarnych w Polsce ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "153 - 160" }
-
Pytania i stwierdzenia uczniów klas I-III szkoły podstawowej jako przejaw ich wiedzy oraz postaw prozdrowotnych i proekologicznych : (nowe konteksty odczytywania znaczeń wypowiedzi uczniów i rola tych wypowiedzi w procesie edukacyjnym)s. 161 - 180CZYSTY TEKST
Beata Oelszlaeger-Kosturek, Pytania i stwierdzenia uczniów klas I-III szkoły podstawowej jako przejaw ich wiedzy oraz postaw prozdrowotnych i proekologicznych : (nowe konteksty odczytywania znaczeń wypowiedzi uczniów i rola tych wypowiedzi w procesie edukacyjnym), Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 161 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Oelszlaeger-Kosturek", title = "Pytania i stwierdzenia uczniów klas I-III szkoły podstawowej jako przejaw ich wiedzy oraz postaw prozdrowotnych i proekologicznych : (nowe konteksty odczytywania znaczeń wypowiedzi uczniów i rola tych wypowiedzi w procesie edukacyjnym)", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "161 - 180" }
-
Emocje w komunikacji młodzieży w dobie mediów elektronicznychs. 181 - 192CZYSTY TEKST
Magdalena Wasylewicz, Emocje w komunikacji młodzieży w dobie mediów elektronicznych , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Wasylewicz", title = "Emocje w komunikacji młodzieży w dobie mediów elektronicznych ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "181 - 192" }
-
Edukacja przedszkolna w Polsce - od transformacji ustrojowej do współczesnościs. 193 - 210CZYSTY TEKST
Joanna Marchel, Stanisława Nazaruk, Ewa Tokarewicz, Edukacja przedszkolna w Polsce - od transformacji ustrojowej do współczesności , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 193 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Marchel, Stanisława Nazaruk, Ewa Tokarewicz", title = "Edukacja przedszkolna w Polsce - od transformacji ustrojowej do współczesności ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "193 - 210" }
-
Oddział klasowy dla dzieci ze spektrum autyzmu a problemy integracji społecznej - na przykładzie ogólnodostępnej szkoły podstawowej w Rzeszowies. 211 - 229CZYSTY TEKST
Tomasz Gosztyła, Aneta Lew-Koralewicz, Magdalena Ślęczkowska, Oddział klasowy dla dzieci ze spektrum autyzmu a problemy integracji społecznej - na przykładzie ogólnodostępnej szkoły podstawowej w Rzeszowie , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 211 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Gosztyła, Aneta Lew-Koralewicz, Magdalena Ślęczkowska", title = "Oddział klasowy dla dzieci ze spektrum autyzmu a problemy integracji społecznej - na przykładzie ogólnodostępnej szkoły podstawowej w Rzeszowie ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "211 - 229" }
-
Współpraca szkoły podstawowej z rodzicami w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych - przykład Polski i Węgiers. 231 - 250CZYSTY TEKST
Łucja Reczek-Zymróz, Współpraca szkoły podstawowej z rodzicami w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych - przykład Polski i Węgier, Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 231 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Łucja Reczek-Zymróz", title = "Współpraca szkoły podstawowej z rodzicami w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych - przykład Polski i Węgier", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "231 - 250" }
-
"Dyskursy o emocjach - pedagogika i codzienność szkolna", Irena Przybylska, Katowice 2018 : [recenzja]s. 253 - 257CZYSTY TEKST
Agnieszka Majewska-Kafarowska, Irena Przybylska, "Dyskursy o emocjach - pedagogika i codzienność szkolna", Irena Przybylska, Katowice 2018 : [recenzja] , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 253 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Majewska-Kafarowska, Irena Przybylska", title = ""Dyskursy o emocjach - pedagogika i codzienność szkolna", Irena Przybylska, Katowice 2018 : [recenzja] ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "253 - 257" }
-
"Zdrowie i zachowania zdrowotne kobiet : perspektywa społeczno-pedagogiczna", Alina Dworak, Toruń 2018 : [recenzja]s. 259 - 262CZYSTY TEKST
Alina Dworak, Elżbieta Kościńska, "Zdrowie i zachowania zdrowotne kobiet : perspektywa społeczno-pedagogiczna", Alina Dworak, Toruń 2018 : [recenzja] , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 259 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Dworak, Elżbieta Kościńska", title = ""Zdrowie i zachowania zdrowotne kobiet : perspektywa społeczno-pedagogiczna", Alina Dworak, Toruń 2018 : [recenzja] ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "259 - 262" }