-
Wstęps. 7 - 8CZYSTY TEKST
Elżbieta Marek, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Marek", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "7 - 8" }
-
Introductions. 9 - 10CZYSTY TEKST
Elżbieta Marek, Maria Szymańska, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Marek, Maria Szymańska", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "9 - 10" }
-
Terapia przez twórczość plastyczną w procesie wspomagania i wspierania rozwoju dzieci z problemami internalizacyjnymi, czyli o tym, jak można pomóc dziecku być „tym samym”, ale nie „takim samym”?s. 13 - 30CZYSTY TEKST
Hanna Krauze-Sikorska, Terapia przez twórczość plastyczną w procesie wspomagania i wspierania rozwoju dzieci z problemami internalizacyjnymi, czyli o tym, jak można pomóc dziecku być „tym samym”, ale nie „takim samym”?, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 13 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Krauze-Sikorska", title = "Terapia przez twórczość plastyczną w procesie wspomagania i wspierania rozwoju dzieci z problemami internalizacyjnymi, czyli o tym, jak można pomóc dziecku być „tym samym”, ale nie „takim samym”?", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "13 - 30" }
-
Warsztat plastyczny i jego walory arteterapeutyczne w pracy z dzieckiems. 31 - 40CZYSTY TEKST
Urszula Szuścik, Warsztat plastyczny i jego walory arteterapeutyczne w pracy z dzieckiem, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 31 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szuścik", title = "Warsztat plastyczny i jego walory arteterapeutyczne w pracy z dzieckiem", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "31 - 40" }
-
Różnorodność rysunków dziecięcychs. 41 - 65CZYSTY TEKST
Maria Braun-Gałkowska, Różnorodność rysunków dziecięcych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 41 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Braun-Gałkowska", title = "Różnorodność rysunków dziecięcych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "41 - 65" }
-
Sztuka i ekspresja plastyczna na drodze poznania dziecka – próba konstrukcji narzędzias. 67 - 82CZYSTY TEKST
Katarzyna Krasoń, Sztuka i ekspresja plastyczna na drodze poznania dziecka – próba konstrukcji narzędzia, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 67 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Krasoń", title = "Sztuka i ekspresja plastyczna na drodze poznania dziecka – próba konstrukcji narzędzia", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "67 - 82" }
-
Kształcenie wrażliwości emocjonalnej i społecznej przyszłych nauczycieli metodami edukacji kulturalnej i arteterapiis. 83 - 98CZYSTY TEKST
Wita Szulc, Kształcenie wrażliwości emocjonalnej i społecznej przyszłych nauczycieli metodami edukacji kulturalnej i arteterapii, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 83 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Wita Szulc", title = "Kształcenie wrażliwości emocjonalnej i społecznej przyszłych nauczycieli metodami edukacji kulturalnej i arteterapii", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "83 - 98" }
-
Pożytki ze słuchania i czytania ze zrozumieniem : przyczynek do rozważań o roli biblioterapii we wspomaganiu rozwoju mowy i myślenia w średnim i późnym dzieciństwies. 99 - 117CZYSTY TEKST
Maria Molicka, Pożytki ze słuchania i czytania ze zrozumieniem : przyczynek do rozważań o roli biblioterapii we wspomaganiu rozwoju mowy i myślenia w średnim i późnym dzieciństwie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 99 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Molicka", title = "Pożytki ze słuchania i czytania ze zrozumieniem : przyczynek do rozważań o roli biblioterapii we wspomaganiu rozwoju mowy i myślenia w średnim i późnym dzieciństwie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "99 - 117" }
-
Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową – standardowe i „niestandardowe” postępowanie terapeutyczne : studium przypadkus. 119 - 132CZYSTY TEKST
Joanna Skibska, Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową – standardowe i „niestandardowe” postępowanie terapeutyczne : studium przypadku, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 119 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Skibska", title = "Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową – standardowe i „niestandardowe” postępowanie terapeutyczne : studium przypadku", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "119 - 132" }
-
Refleksja na temat terapeutycznych aspektów twórczości literackiej dzieci w młodszym wieku szkolnyms. 133 - 148CZYSTY TEKST
Iwona Konopnicka, Adam Konopnicki, Refleksja na temat terapeutycznych aspektów twórczości literackiej dzieci w młodszym wieku szkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 133 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Konopnicka, Adam Konopnicki", title = "Refleksja na temat terapeutycznych aspektów twórczości literackiej dzieci w młodszym wieku szkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "133 - 148" }
-
Teatroterapia w procesie podmiotowego doświadczania aktywności komunikacyjnej w fazie późnego dzieciństwas. 149 - 166CZYSTY TEKST
Anita Stefańska, Teatroterapia w procesie podmiotowego doświadczania aktywności komunikacyjnej w fazie późnego dzieciństwa, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 149 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Stefańska", title = "Teatroterapia w procesie podmiotowego doświadczania aktywności komunikacyjnej w fazie późnego dzieciństwa", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "149 - 166" }
-
Teatr i dziecko jako osobas. 167 - 183CZYSTY TEKST
Ewa Tomaszewska, Teatr i dziecko jako osoba, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 167 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Tomaszewska", title = "Teatr i dziecko jako osoba", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "167 - 183" }
-
Music and Movement Activities for Preschool Children as an Incentive to Foster Relationships and the Expression of Movements. 185 - 205CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Eva Kralova, Music and Movement Activities for Preschool Children as an Incentive to Foster Relationships and the Expression of Movement, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 185 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski, Eva Kralova", title = "Music and Movement Activities for Preschool Children as an Incentive to Foster Relationships and the Expression of Movement", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "185 - 205" }
-
Ogólnodostępne formy tańca i programy taneczne dominujące w aktywności tanecznej dziecka w wieku wczesnoszkolnyms. 207 - 224CZYSTY TEKST
Karolina Sokołowska, Ogólnodostępne formy tańca i programy taneczne dominujące w aktywności tanecznej dziecka w wieku wczesnoszkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 207 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Sokołowska", title = "Ogólnodostępne formy tańca i programy taneczne dominujące w aktywności tanecznej dziecka w wieku wczesnoszkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "207 - 224" }
-
Głos w muzykoterapiis. 225 - 238CZYSTY TEKST
Irena Burczyk, Głos w muzykoterapii, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 225 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Burczyk", title = "Głos w muzykoterapii", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "225 - 238" }
-
Żłobek jako miejsce fundamentalnej edukacji muzycznej małego dzieckas. 239 - 254CZYSTY TEKST
Katarzyna Sadowska, Żłobek jako miejsce fundamentalnej edukacji muzycznej małego dziecka, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 239 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Sadowska", title = "Żłobek jako miejsce fundamentalnej edukacji muzycznej małego dziecka", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "239 - 254" }
-
Kształtowanie empatii i uczuć moralnych u dzieci w wieku przedszkolnym metodami dramys. 255 - 266CZYSTY TEKST
Karina Szafrańska, Kształtowanie empatii i uczuć moralnych u dzieci w wieku przedszkolnym metodami dramy, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 255 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Karina Szafrańska", title = "Kształtowanie empatii i uczuć moralnych u dzieci w wieku przedszkolnym metodami dramy", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "255 - 266" }
-
Arteterapia i jej zastosowanie w obszarze edukacjis. 267 - 280CZYSTY TEKST
Anna Korbut, Arteterapia i jej zastosowanie w obszarze edukacji, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 267 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Korbut", title = "Arteterapia i jej zastosowanie w obszarze edukacji", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "267 - 280" }
-
Konstruowanie spotkań z fikcyjnym terapeutą jako remedium na dziecięce lękis. 283 - 290CZYSTY TEKST
Małgorzata Ganczarska, Tatiana Kłosińska, Konstruowanie spotkań z fikcyjnym terapeutą jako remedium na dziecięce lęki, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 283 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Ganczarska, Tatiana Kłosińska", title = "Konstruowanie spotkań z fikcyjnym terapeutą jako remedium na dziecięce lęki", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "283 - 290" }
-
Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: „Życie aktywne – życie kontemplacyjne/ Vita activa – vita contemplativa. Aktywność i cisza w pedagogice Marii Montessori” Wrocław 13-15 maja 2016 r.s. 293 - 295CZYSTY TEKST
Małgorzata Miksza, Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: „Życie aktywne – życie kontemplacyjne/ Vita activa – vita contemplativa. Aktywność i cisza w pedagogice Marii Montessori” Wrocław 13-15 maja 2016 r., Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 293 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Miksza", title = "Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: „Życie aktywne – życie kontemplacyjne/ Vita activa – vita contemplativa. Aktywność i cisza w pedagogice Marii Montessori” Wrocław 13-15 maja 2016 r.", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "293 - 295" }
-
Wykorzystanie metody narracyjnej w praktyces. 299 - 306CZYSTY TEKST
Aleksandra Raźniak, Wykorzystanie metody narracyjnej w praktyce, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 299 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Raźniak", title = "Wykorzystanie metody narracyjnej w praktyce", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "299 - 306" }