Maciej Kołodziejski
10 artykuły w 5 czasopismach
-
Nauczyciel jako refleksyjny i krytyczny badacz w perspektywie procesów autoewaluacyjnych Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2014 / Tom 24 / s. 115 - 1322014CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Nauczyciel jako refleksyjny i krytyczny badacz w perspektywie procesów autoewaluacyjnych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 115 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Nauczyciel jako refleksyjny i krytyczny badacz w perspektywie procesów autoewaluacyjnych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "115 - 132" }
-
Muzyka i język – myślenie i audiacja : kilka uwag o potrzebie budowania kompetencji audiacyjnej małego dziecka Opublikowano w: Cieszyński Almanach Pedagogiczny 2014 / Tom 3 / s. 128 - 1492014CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Muzyka i język – myślenie i audiacja : kilka uwag o potrzebie budowania kompetencji audiacyjnej małego dziecka, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2014 / Tom 3, s. 128 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Muzyka i język – myślenie i audiacja : kilka uwag o potrzebie budowania kompetencji audiacyjnej małego dziecka", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2014 / Tom 3", pages = "128 - 149" }
-
Zdolności muzyczne ustabilizowane a imitacja i improwizacja rytmiczna w metrum dwudzielnym studentów wczesnej edukacji w badaniach własnych = Stabilised Musical Aptitudes versus Rhythm Imitation and Improvisation in Duple Meter of Early Education Students in Own Research Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 2 / s. 139 - 1642018CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Zdolności muzyczne ustabilizowane a imitacja i improwizacja rytmiczna w metrum dwudzielnym studentów wczesnej edukacji w badaniach własnych = Stabilised Musical Aptitudes versus Rhythm Imitation and Improvisation in Duple Meter of Early Education Students in Own Research , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 139 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Zdolności muzyczne ustabilizowane a imitacja i improwizacja rytmiczna w metrum dwudzielnym studentów wczesnej edukacji w badaniach własnych = Stabilised Musical Aptitudes versus Rhythm Imitation and Improvisation in Duple Meter of Early Education Students in Own Research ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "139 - 164" }
-
Zdolności muzyczne ustabilizowane a gotowość do improwizacji harmonicznej i rytmicznej u osób dorosłych w badaniach transwersalnych Opublikowano w: Edukacja Muzyczna 2019 / Tom 14 / s. 155 - 1762019CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Zdolności muzyczne ustabilizowane a gotowość do improwizacji harmonicznej i rytmicznej u osób dorosłych w badaniach transwersalnych, Edukacja Muzyczna, 2019 / Tom 14, s. 155 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Zdolności muzyczne ustabilizowane a gotowość do improwizacji harmonicznej i rytmicznej u osób dorosłych w badaniach transwersalnych", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2019 / Tom 14", pages = "155 - 176" }
-
Środowiskowy wymiar uczenia się muzyki w kontekście rozwoju audiacji Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2013 / Tom 22 / s. 163 - 1782013CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Paweł A. Trzos, Środowiskowy wymiar uczenia się muzyki w kontekście rozwoju audiacji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2013 / Tom 22, s. 163 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski, Paweł A. Trzos", title = "Środowiskowy wymiar uczenia się muzyki w kontekście rozwoju audiacji", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2013 / Tom 22", pages = "163 - 178" }
-
Relationship between stabilised musical aptitude and harmonic and rhythm improvisation readiness in adults in transversal research Opublikowano w: Edukacja Muzyczna 2019 / Tom 14 / s. 177 - 1982019CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Relationship between stabilised musical aptitude and harmonic and rhythm improvisation readiness in adults in transversal research, Edukacja Muzyczna, 2019 / Tom 14, s. 177 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Relationship between stabilised musical aptitude and harmonic and rhythm improvisation readiness in adults in transversal research", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2019 / Tom 14", pages = "177 - 198" }
-
Music and Movement Activities for Preschool Children as an Incentive to Foster Relationships and the Expression of Movement Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 3 / s. 185 - 2052016CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Eva Kralova, Music and Movement Activities for Preschool Children as an Incentive to Foster Relationships and the Expression of Movement, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 3, s. 185 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski, Eva Kralova", title = "Music and Movement Activities for Preschool Children as an Incentive to Foster Relationships and the Expression of Movement", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 3", pages = "185 - 205" }
-
Heterogeniczność myślenia o audiacji w świetle eksploracji naukowego statusu teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona – rozważania w kontekście wczesnej edukacji muzycznej Opublikowano w: Edukacja Muzyczna 2020 / Tom 15 / s. 191 - 2182020CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Heterogeniczność myślenia o audiacji w świetle eksploracji naukowego statusu teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona – rozważania w kontekście wczesnej edukacji muzycznej, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 191 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Heterogeniczność myślenia o audiacji w świetle eksploracji naukowego statusu teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona – rozważania w kontekście wczesnej edukacji muzycznej", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "191 - 218" }
-
Preferencje muzyczne młodzieży płockich szkół średnich w kontekście edukacyjnym Opublikowano w: Ars inter Culturas 2017 / Numer 6 / s. 215 - 2382017CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Preferencje muzyczne młodzieży płockich szkół średnich w kontekście edukacyjnym , Ars inter Culturas, 2017 / Numer 6, s. 215 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Preferencje muzyczne młodzieży płockich szkół średnich w kontekście edukacyjnym ", journal = "Ars inter Culturas", issue = "2017 / Numer 6", pages = "215 - 238" }
-
Heterogeneity of Thinking about Audiation in Terms of Scientific Exploration of the Status of Music Learning Theory by Edwin Elias Gordon Opublikowano w: Edukacja Muzyczna 2020 / Tom 15 / s. 219 - 2462020CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Heterogeneity of Thinking about Audiation in Terms of Scientific Exploration of the Status of Music Learning Theory by Edwin Elias Gordon, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 219 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Heterogeneity of Thinking about Audiation in Terms of Scientific Exploration of the Status of Music Learning Theory by Edwin Elias Gordon", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "219 - 246" }