-
Impact of social media in fashion brand marketing communication on product quality evaluations. 5 - 14CZYSTY TEKST
Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń, Impact of social media in fashion brand marketing communication on product quality evaluation, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2015 / Numer 4, s. 5 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Impact of social media in fashion brand marketing communication on product quality evaluation", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2015 / Numer 4", pages = "5 - 14" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Krawczyk-Bryłka, Aleksandra Łącka, Percepcja różnic kulturowych w negocjacjach na przykładzie Polski i Chin, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2015 / Numer 4, s. 15 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Krawczyk-Bryłka, Aleksandra Łącka", title = "Percepcja różnic kulturowych w negocjacjach na przykładzie Polski i Chin", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2015 / Numer 4", pages = "15 - 25" }
-
Kompetencje „miękkie” kandydatów uczestniczących w procedurze selekcji pracowników w opinii rekruteróws. 27 - 34CZYSTY TEKST
Michał Tomczak, Kompetencje „miękkie” kandydatów uczestniczących w procedurze selekcji pracowników w opinii rekruterów, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2015 / Numer 4, s. 27 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Tomczak", title = "Kompetencje „miękkie” kandydatów uczestniczących w procedurze selekcji pracowników w opinii rekruterów", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2015 / Numer 4", pages = "27 - 34" }
-
CZYSTY TEKST
Kamil Brodnicki, Zastosowanie koncepcji Design Thinking w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2015 / Numer 4, s. 35 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Brodnicki", title = "Zastosowanie koncepcji Design Thinking w funkcjonowaniu przedsiębiorstw", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2015 / Numer 4", pages = "35 - 45" }
-
Ulgi dotyczące energii elektrycznej dla przedsiębiorstw energochłonnych na podstawie nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym oraz ustawy o OZEs. 47 - 56CZYSTY TEKST
Adrian Miller, Ulgi dotyczące energii elektrycznej dla przedsiębiorstw energochłonnych na podstawie nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym oraz ustawy o OZE, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2015 / Numer 4, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Adrian Miller", title = "Ulgi dotyczące energii elektrycznej dla przedsiębiorstw energochłonnych na podstawie nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym oraz ustawy o OZE", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2015 / Numer 4", pages = "47 - 56" }