Słownik strat osobowych gminy Bieżuń w latach 1939-1947 : polegli, pomordowani, zabici, zaginieni
|
Stanisław Ilski
Marian Przedpełski
Jadwiga Siedlecka
Stefan Zaleski
| s. 3-100
|
|
|
Przegląd najważniejszych modeli zarządzania jakością usług
|
Anna Bielawa
| s. 7-23
|
|
|
Bielawa, st. 12, gm. loco, woj. wałbrzyskie, AZP 88-25/21
|
Jarosław Bronowicki
| s. 20
|
|
|
Przegląd kryteriów i mierników efektywnościowych przedsiębiorstw nastawionych projakościowo
|
Anna Bielawa
| s. 23-36
|
|
|
"Przedszkolni detektywi" - scenariusz zajęć otwartych z rodzicami
|
Marta Raczek-Bielawa
| s. 61-67
|
|
|
Zabytki z cmentarzyska w Bielawach, pow. łowicki
|
Marian J. Gozdowski
| s. 69-97
|
|
|
"Sprzątanie lasu" : scenariusz przedstawienia ekologicznego dla dzieci 6-letnich
|
Marta Raczek-Bielawa
Martyna Szczotka
| s. 73-76
|
|
|
"Figury geometryczne już wszyscy dobrze znamy" : scenariusz zajęć dla grupy dzieci 6-letnich
|
Marta Raczek-Bielawa
| s. 75-77
|
|
|
Przedszkolaki kochają Mazury : scenariusz zajęć dla dzieci przedzkolnych
|
Marta Raczek-Bielawa
Martyna Szczotka
| s. 77-81
|
|
|
Rozwój systemów zarządzania w globalnej gospodarce
|
Anna Bielawa
Józef Frąś
| s. 89-96
|
|
|
Motywowanie pracowników w procesie zarządzania jakością usług serwisowo-naprawczych w autoryzowanych serwisach samochodowych
|
Anna Bielawa
| s. 97-111
|
|
|
Analiza znormalizowanych systemów zarządzania jakością w latach 2007-2014
|
Anna Bielawa
| s. 99-110
|
|
|
Palingamní sňatky a otázka vdovství ve městech Frýdku a Místku
|
Radek Lipovski
| s. 122-130
|
|
|
Poziom oczekiwań i percepcji jakości usług serwisowo-naprawczych kobiet i mężczyzn w autoryzowanych serwisach samochodowych
|
Anna Bielawa
| s. 127-138
|
|
|
Stare Drawsko, pow. Szczecinek. Wyspa Bielawa. Stanowisko 3
|
Henryk Janocha
| s. 129-131
|
|
|
Stare Drawsko, pow. Szczecinek. Wyspa Bielawa. Stanowisko 4
|
Marian Sikora
| s. 137-138
|
|
|
Postrzeganie i rozumienie jakości : przegląd definicji jakości
|
Anna Bielawa
| s. 143-152
|
|
|
Problematyka motywacji i przywództwa w aspekcie doskonalenia jakości
|
Anna Bielawa
| s. 151-156
|
|
|
Normy serii ISO 9000 a Kompleksowe Zarządzanie Jakością
|
Anna Bielawa
Józef Frąś
Marian Gołębiowski
| s. 165-170
|
|
|
System zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO
|
Anna Bielawa
| s. 171-176
|
|
|
Metoda servqual jako skuteczne narzędzie ocenyjakości usług
|
Maria Bielawa
Józef Frąś
Marian Gołębiowski
| s. 217-224
|
|
|
Podziemie w konwencji polskiego filmu socrealistycznego
|
Mariusz Mazur
| s. 237-252
|
|
|
Miejsce jakości w usługach
|
Anna Bielawa
| s. 255-263
|
|
|
Jakość usług a konkurencyjność w organizacjach
|
Anna Bielawa
| s. 255-267
|
|
|
Tematyka religijna w polskich czytankach okresu międzywojennego
|
Mirosława Sagan-Bielawa
| s. 343-359
|
|
|
The Application of Design Thinking in Small and Medium Enterprises
|
Anna Bielawa
| s. 367-378
|
|
|
Wiedza jako czynnik kreujący elastyczność i kreatywność przedsiębiorstwa zarządzanego przez jakość
|
Anna Bielawa
| s. 409-420
|
|
|