Paweł Pindera
12 artykuły w 1 czasopismach
-
Telewizja jako wiodący środek kształcenia Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 1999 / Tom 2 (7) / s. 14 - 191999CZYSTY TEKST
Paweł Pindera, Telewizja jako wiodący środek kształcenia , Nauczyciel i Szkoła, 1999 / Tom 2 (7), s. 14 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pindera", title = "Telewizja jako wiodący środek kształcenia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1999 / Tom 2 (7)", pages = "14 - 19" }
-
Internet : edukacja na odległość (1) Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2000 / Tom 1 (8) / s. 29 - 342000CZYSTY TEKST
Paweł Pindera, Internet : edukacja na odległość (1) , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 1 (8), s. 29 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pindera", title = "Internet : edukacja na odległość (1) ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 1 (8)", pages = "29 - 34" }
-
Postawa społeczna wobec osób niepełnosprawnych Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2003 / Tom 3-4 (20-21) / s. 53 - 572003CZYSTY TEKST
Agata Pindera, Paweł Pindera, Postawa społeczna wobec osób niepełnosprawnych , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 53 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Pindera, Paweł Pindera", title = "Postawa społeczna wobec osób niepełnosprawnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "53 - 57" }
-
2003CZYSTY TEKST
Michał Pindera, Paweł Pindera, Aneta Szostak, Czas wolny dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 76 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pindera, Paweł Pindera, Aneta Szostak", title = "Czas wolny dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "76 - 90" }
-
Wspomaganie komputerowe nauczania w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2009 / Tom 3-4 (44-45) / s. 91 - 952009CZYSTY TEKST
Paweł Pindera, Wspomaganie komputerowe nauczania w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 3-4 (44-45), s. 91 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pindera", title = "Wspomaganie komputerowe nauczania w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 3-4 (44-45)", pages = "91 - 95" }
-
Zastosowanie internetu w oświacie Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2004 / Tom 3-4 (24-25) / s. 91 - 962004CZYSTY TEKST
Michał Ciepły, Agata Pindera, Paweł Pindera, Zastosowanie internetu w oświacie , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 91 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Ciepły, Agata Pindera, Paweł Pindera", title = "Zastosowanie internetu w oświacie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "91 - 96" }
-
Zachowania społeczne dzieci w przedszkolu Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2006 / Tom 1-2 (30-31) / s. 122 - 1332006CZYSTY TEKST
Michał Pindera, Paweł Pindera, Josip Szames, Zachowania społeczne dzieci w przedszkolu , Nauczyciel i Szkoła, 2006 / Tom 1-2 (30-31), s. 122 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pindera, Paweł Pindera, Josip Szames", title = "Zachowania społeczne dzieci w przedszkolu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2006 / Tom 1-2 (30-31)", pages = "122 - 133" }
-
Współpraca szkoły i rodziny w wychowywaniu dzieci Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2002 / Tom 1-2 (14-15) / s. 145 - 1512002CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Michał Pindera, Paweł Pindera, Współpraca szkoły i rodziny w wychowywaniu dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 145 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Michał Pindera, Paweł Pindera", title = "Współpraca szkoły i rodziny w wychowywaniu dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "145 - 151" }
-
Wpływ rodziny i szkoły na postawy społeczno-moralne uczniów szkoły podstawowej Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2006 / Tom 3-4 (32-33) / s. 158 - 1702006CZYSTY TEKST
Paweł Pindera, Wpływ rodziny i szkoły na postawy społeczno-moralne uczniów szkoły podstawowej , Nauczyciel i Szkoła, 2006 / Tom 3-4 (32-33), s. 158 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pindera", title = "Wpływ rodziny i szkoły na postawy społeczno-moralne uczniów szkoły podstawowej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2006 / Tom 3-4 (32-33)", pages = "158 - 170" }
-
Drama w procesie edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2002 / Tom 3-4 (16-17) / s. 161 - 1742002CZYSTY TEKST
Michał Pindera, Paweł Pindera, Drama w procesie edukacji wczesnoszkolnej , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 161 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pindera, Paweł Pindera", title = "Drama w procesie edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "161 - 174" }
-
Nośniki informacji jako źródło poznawania świata przez dzieci Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2002 / Tom 1-2 (14-15) / s. 166 - 1722002CZYSTY TEKST
Paweł Pindera, Nośniki informacji jako źródło poznawania świata przez dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 166 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pindera", title = "Nośniki informacji jako źródło poznawania świata przez dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "166 - 172" }
-
Prof. dr. hab. Michał Pindera : biografia Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2001 / Tom 1-2 (10-11) / s. 254 - 2562001CZYSTY TEKST
Paweł Pindera, Prof. dr. hab. Michał Pindera : biografia , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 254 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pindera", title = "Prof. dr. hab. Michał Pindera : biografia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "254 - 256" }