Wojciech Walat
34 articles in 4 journals
-
«Homo interneticus» jako analfabeta funkcjonalny w zakresie praw człowieka Published in: Polityka i Społeczeństwo 2019 / Numer 1 (17) / p. 5 - 222019Plain Text
Wojciech Walat, «Homo interneticus» jako analfabeta funkcjonalny w zakresie praw człowieka , Polityka i Społeczeństwo, 2019 / Numer 1 (17), s. 5 - 22
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "«Homo interneticus» jako analfabeta funkcjonalny w zakresie praw człowieka ", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2019 / Numer 1 (17)", pages = "5 - 22" }
-
2012Plain Text
Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "7 - 9" }
-
2012Plain Text
Waldemar Lib, Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 2, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = "Waldemar Lib, Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 2", pages = "7 - 9" }
-
2011Plain Text
Waldemar Lib, Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 2, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = "Waldemar Lib, Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2", pages = "7 - 9" }
-
2010Plain Text
Waldemar Lib, Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2010 / Tom 1 / Numer 2, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = "Waldemar Lib, Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 2", pages = "7 - 9" }
-
2011Plain Text
Waldemar Lib, Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 1, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = "Waldemar Lib, Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1", pages = "9 - 11" }
-
2014Plain Text
Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "9 - 12" }
-
2013Plain Text
Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 2, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2", pages = "9 - 12" }
-
Przemiany edukacji pod wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych Published in: Dydaktyka Informatyki 2013 / Tom 8 / p. 9 - 242013Plain Text
Wojciech Walat, Przemiany edukacji pod wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Dydaktyka Informatyki, 2013 / Tom 8, s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Przemiany edukacji pod wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2013 / Tom 8", pages = "9 - 24" }
-
Modelowanie kompetencji nauczyciela szkoły przyszłości = Modeling of the Competence of a Future School Teacher Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 1(27) / p. 15 - 222019Plain Text
Waldemar Furmanek, Wojciech Walat, Modelowanie kompetencji nauczyciela szkoły przyszłości = Modeling of the Competence of a Future School Teacher , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(27), s. 15 - 22
BIBTEX@Article{ authors = "Waldemar Furmanek, Wojciech Walat", title = "Modelowanie kompetencji nauczyciela szkoły przyszłości = Modeling of the Competence of a Future School Teacher ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(27)", pages = "15 - 22" }
-
Poszukiwanie nowego modelu edukacji w oparciu o idee kognitywizmu i konstruktywizmu Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2010 / Tom 1 / Numer 2 / p. 29 - 392010Plain Text
Wojciech Walat, Poszukiwanie nowego modelu edukacji w oparciu o idee kognitywizmu i konstruktywizmu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2010 / Tom 1 / Numer 2, s. 29 - 39
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Poszukiwanie nowego modelu edukacji w oparciu o idee kognitywizmu i konstruktywizmu", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 2", pages = "29 - 39" }
-
Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 2(16) / p. 34 - 402016Plain Text
Wojciech Walat, Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 2(16), s. 34 - 40
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 2(16)", pages = "34 - 40" }
-
Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły - oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców = Architectural Educational Space of the School - Expactations of Students, Teachers and Parents Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / p. 38 - 452019Plain Text
Anna Solecka, Wojciech Walat, Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły - oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców = Architectural Educational Space of the School - Expactations of Students, Teachers and Parents , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 38 - 45
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Solecka, Wojciech Walat", title = "Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły - oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców = Architectural Educational Space of the School - Expactations of Students, Teachers and Parents ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "38 - 45" }
-
Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2011 / Tom 2 / Numer 1 / p. 40 - 602011Plain Text
Wojciech Walat, Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 1, s. 40 - 60
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1", pages = "40 - 60" }
-
Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej = School Books in Galicia in the Second Half of the 19th and the Beginning of the 20th Century in the Light of the Work of the Second Textbooks Board of the National School Council Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 1(Specjalny) / p. 45 - 622018Plain Text
Wojciech Walat, Tomasz Warzocha, Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej = School Books in Galicia in the Second Half of the 19th and the Beginning of the 20th Century in the Light of the Work of the Second Textbooks Board of the National School Council, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 1(Specjalny), s. 45 - 62
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat, Tomasz Warzocha", title = "Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej = School Books in Galicia in the Second Half of the 19th and the Beginning of the 20th Century in the Light of the Work of the Second Textbooks Board of the National School Council", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 1(Specjalny)", pages = "45 - 62" }
-
Obraz nauczyciela klas 1–3 szkoły podstawowej w opiniach nauczycieli i studentek pedagogiki Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 1 / p. 51 - 622014Plain Text
Wojciech Walat, Obraz nauczyciela klas 1–3 szkoły podstawowej w opiniach nauczycieli i studentek pedagogiki, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 1, s. 51 - 62
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Obraz nauczyciela klas 1–3 szkoły podstawowej w opiniach nauczycieli i studentek pedagogiki", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 1", pages = "51 - 62" }
-
Podstawy teorii i praktyki podręcznika szkolnego Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 1 / p. 54 - 652013Plain Text
Wojciech Walat, Podstawy teorii i praktyki podręcznika szkolnego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 1, s. 54 - 65
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Podstawy teorii i praktyki podręcznika szkolnego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 1", pages = "54 - 65" }
-
Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się = Analysis of the Concept and Classification of Emotions from the Point of View of Learning Processes Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / p. 80 - 852019Plain Text
Wojciech Walat, Tomasz Warchoł, Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się = Analysis of the Concept and Classification of Emotions from the Point of View of Learning Processes , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 80 - 85
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat, Tomasz Warchoł", title = "Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się = Analysis of the Concept and Classification of Emotions from the Point of View of Learning Processes ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "80 - 85" }
-
Modelowanie struktury podręczników multimedialnych Published in: Dydaktyka Informatyki 2004 / Tom 2 / p. 80 - 1062004Plain Text
Wojciech Walat, Modelowanie struktury podręczników multimedialnych, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 80 - 106
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Modelowanie struktury podręczników multimedialnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "80 - 106" }
-
Autorytet nauczania współczesnej szkoły - badania sondażowe Published in: Problemy Profesjologii 2019 / Numer 1 / p. 93 - 982019Plain Text
Maria Kuzin, Wojciech Walat, Autorytet nauczania współczesnej szkoły - badania sondażowe , Problemy Profesjologii, 2019 / Numer 1, s. 93 - 98
BIBTEX@Article{ authors = "Maria Kuzin, Wojciech Walat", title = "Autorytet nauczania współczesnej szkoły - badania sondażowe ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2019 / Numer 1", pages = "93 - 98" }
-
Kultura organizacyjna przedszkola w opinii nauczycieli - badania pilotażowe Published in: Problemy Profesjologii 2019 / Numer 2 / p. 93 - 982019Plain Text
Małgorzata Pietrzycka, Wojciech Walat, Kultura organizacyjna przedszkola w opinii nauczycieli - badania pilotażowe , Problemy Profesjologii, 2019 / Numer 2, s. 93 - 98
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Pietrzycka, Wojciech Walat", title = "Kultura organizacyjna przedszkola w opinii nauczycieli - badania pilotażowe ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2019 / Numer 2", pages = "93 - 98" }
-
Ogólne zasady komponowania prezentacji multimedialnych Published in: Dydaktyka Informatyki 2004 / Tom 2 / p. 116 - 1222004Plain Text
Wojciech Walat, Ogólne zasady komponowania prezentacji multimedialnych, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 116 - 122
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Ogólne zasady komponowania prezentacji multimedialnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "116 - 122" }
-
Rola ilustracji w uczeniu się i nauczaniu technologii informacyjnych Published in: Dydaktyka Informatyki 2006 / Tom 3 / p. 119 - 1522006Plain Text
Wojciech Walat, Rola ilustracji w uczeniu się i nauczaniu technologii informacyjnych, Dydaktyka Informatyki, 2006 / Tom 3, s. 119 - 152
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Rola ilustracji w uczeniu się i nauczaniu technologii informacyjnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2006 / Tom 3", pages = "119 - 152" }
-
Rozumienie pojęcia pracy zawodowej przez uczniów szkoły podstawowej : sprawozdanie z badań Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / p. 165 - 1712018Plain Text
Wojciech Walat, Rozumienie pojęcia pracy zawodowej przez uczniów szkoły podstawowej : sprawozdanie z badań, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 165 - 171
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Rozumienie pojęcia pracy zawodowej przez uczniów szkoły podstawowej : sprawozdanie z badań", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "165 - 171" }
-
Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji drukowanej do elektronicznej Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 2 / p. 168 - 1782013Plain Text
Wojciech Walat, Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji drukowanej do elektronicznej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 2, s. 168 - 178
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji drukowanej do elektronicznej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2", pages = "168 - 178" }
-
Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 4(14) / p. 191 - 1962015Plain Text
Wojciech Walat, Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 4(14), s. 191 - 196
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 4(14)", pages = "191 - 196" }
-
Trójskładnikowa koncepcja postawy człowieka wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia = Three Component Concept of Human Attitude towards the Use of E-Learning in the education Process Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / p. 209 - 2142019Plain Text
Krystian Tuczyński, Wojciech Walat, Trójskładnikowa koncepcja postawy człowieka wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia = Three Component Concept of Human Attitude towards the Use of E-Learning in the education Process , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 209 - 214
BIBTEX@Article{ authors = "Krystian Tuczyński, Wojciech Walat", title = "Trójskładnikowa koncepcja postawy człowieka wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia = Three Component Concept of Human Attitude towards the Use of E-Learning in the education Process ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "209 - 214" }
-
Homo interneticus – wyzwanie dla współczesnej edukacji Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 4(18) / p. 235 - 2422016Plain Text
Wojciech Walat, Homo interneticus – wyzwanie dla współczesnej edukacji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 4(18), s. 235 - 242
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Homo interneticus – wyzwanie dla współczesnej edukacji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 4(18)", pages = "235 - 242" }
-
Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2012 / Tom 3 / Numer 1 / p. 248 - 2652012Plain Text
Wojciech Walat, Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 248 - 265
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "248 - 265" }
-
Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / p. 290 - 3002014Plain Text
Wojciech Walat, Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 290 - 300
BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Walat", title = "Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "290 - 300" }
-
Studiujące osoby niepełnosprawne w opinii studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - Opinions of the University of Rzeszów Students' on their Peers : Students with Disabilities Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / p. 291 - 2972019Plain Text
Gabriela Szczepanik, Wojciech Walat, Studiujące osoby niepełnosprawne w opinii studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - Opinions of the University of Rzeszów Students' on their Peers : Students with Disabilities , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 291 - 297
BIBTEX@Article{ authors = "Gabriela Szczepanik, Wojciech Walat", title = "Studiujące osoby niepełnosprawne w opinii studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - Opinions of the University of Rzeszów Students' on their Peers : Students with Disabilities ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "291 - 297" }
-
"New Approaches and Trends in Technical Education : Polish-Sloval Omparative Study", Milan Ďuriš, Ján Stebila, Wojciech Walat, Rzeszów - Banská Bystrica 2016 : [recenzja] Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 3(21) / p. 306 - 3072017Plain Text
Milan Ďuriš, Waldemar Lib, Jan Stebila, Wojciech Walat, "New Approaches and Trends in Technical Education : Polish-Sloval Omparative Study", Milan Ďuriš, Ján Stebila, Wojciech Walat, Rzeszów - Banská Bystrica 2016 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 3(21), s. 306 - 307
BIBTEX@Article{ authors = "Milan Ďuriš, Waldemar Lib, Jan Stebila, Wojciech Walat", title = ""New Approaches and Trends in Technical Education : Polish-Sloval Omparative Study", Milan Ďuriš, Ján Stebila, Wojciech Walat, Rzeszów - Banská Bystrica 2016 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 3(21)", pages = "306 - 307" }
-
"Patologie w cyberprzestrzeni : profilaktyka zagrożeń medialnych", red. Danuta Morańska, Dąbrowa Górnicza 2015 : [recenzja] Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 2(20) / p. 345 - 3512017Plain Text
Danuta Morańska, Wojciech Walat, "Patologie w cyberprzestrzeni : profilaktyka zagrożeń medialnych", red. Danuta Morańska, Dąbrowa Górnicza 2015 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 2(20), s. 345 - 351
BIBTEX@Article{ authors = "Danuta Morańska, Wojciech Walat", title = ""Patologie w cyberprzestrzeni : profilaktyka zagrożeń medialnych", red. Danuta Morańska, Dąbrowa Górnicza 2015 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "345 - 351" }
-
‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja] Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / p. 385 - 3862017Plain Text
Květoslav Bártek, Jiří Dostál, Milan Klement, Wojciech Walat, ‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 385 - 386
BIBTEX@Article{ authors = "Květoslav Bártek, Jiří Dostál, Milan Klement, Wojciech Walat", title = "‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "385 - 386" }