Tomasz Warzocha
13 artykuły w 2 czasopismach
-
Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej = School Books in Galicia in the Second Half of the 19th and the Beginning of the 20th Century in the Light of the Work of the Second Textbooks Board of the National School Council Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 1(Specjalny) / s. 45 - 622018CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Tomasz Warzocha, Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej = School Books in Galicia in the Second Half of the 19th and the Beginning of the 20th Century in the Light of the Work of the Second Textbooks Board of the National School Council, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 1(Specjalny), s. 45 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat, Tomasz Warzocha", title = "Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej = School Books in Galicia in the Second Half of the 19th and the Beginning of the 20th Century in the Light of the Work of the Second Textbooks Board of the National School Council", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 1(Specjalny)", pages = "45 - 62" }
-
Edukacja zdalna w czasach pandemii COVID-19 Opublikowano w: Forum Oświatowe 2021 / Tom 33 / Numer 1(65) / s. 61 - 762021CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, Anna Winiarczyk, Edukacja zdalna w czasach pandemii COVID-19 , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha, Anna Winiarczyk", title = "Edukacja zdalna w czasach pandemii COVID-19 ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "61 - 76" }
-
Kompetencje komunikacyjne jako komponent kompetencji społecznych nauczycieli akademickich – założenia do badań Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 2(16) / s. 70 - 752016CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, Kompetencje komunikacyjne jako komponent kompetencji społecznych nauczycieli akademickich – założenia do badań, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 2(16), s. 70 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha", title = "Kompetencje komunikacyjne jako komponent kompetencji społecznych nauczycieli akademickich – założenia do badań", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 2(16)", pages = "70 - 75" }
-
Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych przez nauczycieli akademickich w procesie edukacyjnym – wyniki badań Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 1 / s. 86 - 942014CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych przez nauczycieli akademickich w procesie edukacyjnym – wyniki badań, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 1, s. 86 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha", title = "Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych przez nauczycieli akademickich w procesie edukacyjnym – wyniki badań", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 1", pages = "86 - 94" }
-
Wykorzystanie nowych technologii informatycznych w procesie kształcenia na przykładzie tablicy interaktywnej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2011 / Tom 2 / Numer 2 / s. 228 - 2322011CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, Wykorzystanie nowych technologii informatycznych w procesie kształcenia na przykładzie tablicy interaktywnej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 2, s. 228 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha", title = "Wykorzystanie nowych technologii informatycznych w procesie kształcenia na przykładzie tablicy interaktywnej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2", pages = "228 - 232" }
-
Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych z zastosowaniem multimedialnych narzędzi w nauczaniu przedmiotów Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2012 / Tom 3 / Numer 2 / s. 239 - 2432012CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych z zastosowaniem multimedialnych narzędzi w nauczaniu przedmiotów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 2, s. 239 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha", title = "Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych z zastosowaniem multimedialnych narzędzi w nauczaniu przedmiotów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 2", pages = "239 - 243" }
-
TIK jako czasoprzestrzenny przełom w komunikacji e-społeczeństwa Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / s. 275 - 2802018CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, TIK jako czasoprzestrzenny przełom w komunikacji e-społeczeństwa, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 275 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha", title = "TIK jako czasoprzestrzenny przełom w komunikacji e-społeczeństwa", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "275 - 280" }
-
Internet w życiu polskiego studenta = The Internet in the Life of a Student Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / s. 304 - 3102019CZYSTY TEKST
Damian Basara, Tomasz Warzocha, Internet w życiu polskiego studenta = The Internet in the Life of a Student , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 304 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Damian Basara, Tomasz Warzocha", title = "Internet w życiu polskiego studenta = The Internet in the Life of a Student ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "304 - 310" }
-
Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / s. 331 - 3362019CZYSTY TEKST
Agnieszka Drozd, Wioletta Pietraszek, Tomasz Warzocha, Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 331 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Drozd, Wioletta Pietraszek, Tomasz Warzocha", title = "Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "331 - 336" }
-
Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / s. 331 - 3362019CZYSTY TEKST
Agnieszka Drozd, Wioletta Pietraszek, Tomasz Warzocha, Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 331 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Drozd, Wioletta Pietraszek, Tomasz Warzocha", title = "Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "331 - 336" }
-
"Nuevas metodologia didácticas", Javier Rodriguez Torres, Madryt 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 2(20) / s. 343 - 3442017CZYSTY TEKST
Javier Rodriguez Torres, Tomasz Warzocha, "Nuevas metodologia didácticas", Javier Rodriguez Torres, Madryt 2015 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 2(20), s. 343 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Javier Rodriguez Torres, Tomasz Warzocha", title = ""Nuevas metodologia didácticas", Javier Rodriguez Torres, Madryt 2015 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "343 - 344" }
-
Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 353 - 3582017CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 353 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha", title = "Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "353 - 358" }
-
Poziom radzenia sobie ze stresem przez nauczycieli akademickich korzystających z technologii informacyjno-komunikacyjnych = Level of Coping with Stress by Academic Teachers Using ICT Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 4(26) / s. 365 - 3712018CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, Poziom radzenia sobie ze stresem przez nauczycieli akademickich korzystających z technologii informacyjno-komunikacyjnych = Level of Coping with Stress by Academic Teachers Using ICT , Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 4(26), s. 365 - 371
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha", title = "Poziom radzenia sobie ze stresem przez nauczycieli akademickich korzystających z technologii informacyjno-komunikacyjnych = Level of Coping with Stress by Academic Teachers Using ICT ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 4(26)", pages = "365 - 371" }