Anna Stolińska
13 articles in 2 journals
-
"Cloud computing" oraz otwarte zasoby edukacyjne a wizja cyfrowej szkoły Published in: Studia Informatica 2014 / Tom 34 / p. 5 - 182014Plain Text
Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, "Cloud computing" oraz otwarte zasoby edukacyjne a wizja cyfrowej szkoły , Studia Informatica, 2014 / Tom 34, s. 5 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = ""Cloud computing" oraz otwarte zasoby edukacyjne a wizja cyfrowej szkoły ", journal = "Studia Informatica", issue = "2014 / Tom 34", pages = "5 - 18" }
-
Web 2.0 i mobilne media w procesie uczenia się studentów – analiza wyników badań własnych Published in: Studia Informatica 2012 / Tom 30 / p. 7 - 202012Plain Text
Alicja Alicja Pituła, Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Web 2.0 i mobilne media w procesie uczenia się studentów – analiza wyników badań własnych , Studia Informatica, 2012 / Tom 30, s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Alicja Pituła, Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = "Web 2.0 i mobilne media w procesie uczenia się studentów – analiza wyników badań własnych ", journal = "Studia Informatica", issue = "2012 / Tom 30", pages = "7 - 20" }
-
Analiza procesu percepcji danych przedstawianych na wykresach Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 2(24) / p. 56 - 622018Plain Text
Maciej Bartkowski, Anna Stolińska, Analiza procesu percepcji danych przedstawianych na wykresach, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 2(24), s. 56 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Bartkowski, Anna Stolińska", title = "Analiza procesu percepcji danych przedstawianych na wykresach", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 2(24)", pages = "56 - 62" }
-
Kolektywna realizacja projektów w rozproszonym środowisku online Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / p. 122 - 1272016Plain Text
Anna Stolińska, Kolektywna realizacja projektów w rozproszonym środowisku online, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 122 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Stolińska", title = "Kolektywna realizacja projektów w rozproszonym środowisku online", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "122 - 127" }
-
Kształcenie studentów informatyki w zakresie badań użytkowników usług internetowych Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / p. 146 - 1522018Plain Text
Justyna Miazga, Anna Stolińska, Kształcenie studentów informatyki w zakresie badań użytkowników usług internetowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 146 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Miazga, Anna Stolińska", title = "Kształcenie studentów informatyki w zakresie badań użytkowników usług internetowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "146 - 152" }
-
Nauczyciel w chmurze – wykorzystanie aplikacji z modelu SaaS w edukacji Published in: Studia Informatica 2014 / Tom 34 / p. 147 - 1592014Plain Text
Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Nauczyciel w chmurze – wykorzystanie aplikacji z modelu SaaS w edukacji , Studia Informatica, 2014 / Tom 34, s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = "Nauczyciel w chmurze – wykorzystanie aplikacji z modelu SaaS w edukacji ", journal = "Studia Informatica", issue = "2014 / Tom 34", pages = "147 - 159" }
-
Kompetencje wizualne w kształceniu informatycznym Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / p. 157 - 1622016Plain Text
Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Kompetencje wizualne w kształceniu informatycznym, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 157 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = "Kompetencje wizualne w kształceniu informatycznym", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "157 - 162" }
-
Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy) Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / p. 169 - 1752017Plain Text
Dariusz Burakowski, Anna Stolińska, Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy), Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Burakowski, Anna Stolińska", title = "Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy)", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "169 - 175" }
-
Budowa sieci semantycznej : nowa perspektywa Published in: Studia Informatica 2012 / Tom 30 / p. 169 - 1822012Plain Text
Wojciech Folta, Anna Stolińska, Budowa sieci semantycznej : nowa perspektywa , Studia Informatica, 2012 / Tom 30, s. 169 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Folta, Anna Stolińska", title = "Budowa sieci semantycznej : nowa perspektywa ", journal = "Studia Informatica", issue = "2012 / Tom 30", pages = "169 - 182" }
-
Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / p. 188 - 1942015Plain Text
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 188 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "188 - 194" }
-
Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / p. 202 - 2082015Plain Text
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "202 - 208" }
-
Zastosowanie okulografii do identyfikacji metod analizy problemu algorytmicznego Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / p. 209 - 2152015Plain Text
Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Zastosowanie okulografii do identyfikacji metod analizy problemu algorytmicznego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 209 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = "Zastosowanie okulografii do identyfikacji metod analizy problemu algorytmicznego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "209 - 215" }
-
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów Published in: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / p. 361 - 3672014Plain Text
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "361 - 367" }