Anna Stolińska
13 artykuły w 2 czasopismach
-
"Cloud computing" oraz otwarte zasoby edukacyjne a wizja cyfrowej szkoły Opublikowano w: Studia Informatica 2014 / Tom 34 / s. 5 - 182014CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, "Cloud computing" oraz otwarte zasoby edukacyjne a wizja cyfrowej szkoły , Studia Informatica, 2014 / Tom 34, s. 5 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = ""Cloud computing" oraz otwarte zasoby edukacyjne a wizja cyfrowej szkoły ", journal = "Studia Informatica", issue = "2014 / Tom 34", pages = "5 - 18" }
-
Web 2.0 i mobilne media w procesie uczenia się studentów – analiza wyników badań własnych Opublikowano w: Studia Informatica 2012 / Tom 30 / s. 7 - 202012CZYSTY TEKST
Alicja Alicja Pituła, Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Web 2.0 i mobilne media w procesie uczenia się studentów – analiza wyników badań własnych , Studia Informatica, 2012 / Tom 30, s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Alicja Pituła, Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = "Web 2.0 i mobilne media w procesie uczenia się studentów – analiza wyników badań własnych ", journal = "Studia Informatica", issue = "2012 / Tom 30", pages = "7 - 20" }
-
Analiza procesu percepcji danych przedstawianych na wykresach Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 2(24) / s. 56 - 622018CZYSTY TEKST
Maciej Bartkowski, Anna Stolińska, Analiza procesu percepcji danych przedstawianych na wykresach, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 2(24), s. 56 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Bartkowski, Anna Stolińska", title = "Analiza procesu percepcji danych przedstawianych na wykresach", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 2(24)", pages = "56 - 62" }
-
Kolektywna realizacja projektów w rozproszonym środowisku online Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / s. 122 - 1272016CZYSTY TEKST
Anna Stolińska, Kolektywna realizacja projektów w rozproszonym środowisku online, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 122 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Stolińska", title = "Kolektywna realizacja projektów w rozproszonym środowisku online", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "122 - 127" }
-
Kształcenie studentów informatyki w zakresie badań użytkowników usług internetowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / s. 146 - 1522018CZYSTY TEKST
Justyna Miazga, Anna Stolińska, Kształcenie studentów informatyki w zakresie badań użytkowników usług internetowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 146 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Miazga, Anna Stolińska", title = "Kształcenie studentów informatyki w zakresie badań użytkowników usług internetowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "146 - 152" }
-
Nauczyciel w chmurze – wykorzystanie aplikacji z modelu SaaS w edukacji Opublikowano w: Studia Informatica 2014 / Tom 34 / s. 147 - 1592014CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Nauczyciel w chmurze – wykorzystanie aplikacji z modelu SaaS w edukacji , Studia Informatica, 2014 / Tom 34, s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = "Nauczyciel w chmurze – wykorzystanie aplikacji z modelu SaaS w edukacji ", journal = "Studia Informatica", issue = "2014 / Tom 34", pages = "147 - 159" }
-
Kompetencje wizualne w kształceniu informatycznym Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / s. 157 - 1622016CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Kompetencje wizualne w kształceniu informatycznym, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 157 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = "Kompetencje wizualne w kształceniu informatycznym", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "157 - 162" }
-
Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy) Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 169 - 1752017CZYSTY TEKST
Dariusz Burakowski, Anna Stolińska, Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy), Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Burakowski, Anna Stolińska", title = "Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy)", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "169 - 175" }
-
Budowa sieci semantycznej : nowa perspektywa Opublikowano w: Studia Informatica 2012 / Tom 30 / s. 169 - 1822012CZYSTY TEKST
Wojciech Folta, Anna Stolińska, Budowa sieci semantycznej : nowa perspektywa , Studia Informatica, 2012 / Tom 30, s. 169 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Folta, Anna Stolińska", title = "Budowa sieci semantycznej : nowa perspektywa ", journal = "Studia Informatica", issue = "2012 / Tom 30", pages = "169 - 182" }
-
Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 188 - 1942015CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 188 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "188 - 194" }
-
Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 202 - 2082015CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "202 - 208" }
-
Zastosowanie okulografii do identyfikacji metod analizy problemu algorytmicznego Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 209 - 2152015CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Zastosowanie okulografii do identyfikacji metod analizy problemu algorytmicznego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 209 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska", title = "Zastosowanie okulografii do identyfikacji metod analizy problemu algorytmicznego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "209 - 215" }
-
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 361 - 3672014CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "361 - 367" }