Mirosława Sajka
6 artykuły w 1 czasopismach
-
Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 188 - 1942015CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 188 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "188 - 194" }
-
Analiza porównawcza wybranych parametrów okulograficznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 195 - 2012015CZYSTY TEKST
Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Analiza porównawcza wybranych parametrów okulograficznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 195 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Rosiek, Mirosława Sajka", title = "Analiza porównawcza wybranych parametrów okulograficznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "195 - 201" }
-
Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 202 - 2082015CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "202 - 208" }
-
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 361 - 3672014CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "361 - 367" }
-
Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 368 - 3742014CZYSTY TEKST
Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 368 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Rosiek, Mirosława Sajka", title = "Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "368 - 374" }
-
Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 375 - 3832014CZYSTY TEKST
Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 375 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Rosiek, Mirosława Sajka", title = "Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "375 - 383" }