Paweł Pęczkowski
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 192 - 2002017CZYSTY TEKST
Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski, Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 192 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski", title = "Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "192 - 200" }
-
Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 201 - 2132017CZYSTY TEKST
Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski, Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 201 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski", title = "Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "201 - 213" }
-
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 361 - 3672014CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "361 - 367" }