Roman Rosiek
9 artykuły w 1 czasopismach
-
Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 188 - 1942015CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 188 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "188 - 194" }
-
Analiza porównawcza wybranych parametrów okulograficznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 195 - 2012015CZYSTY TEKST
Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Analiza porównawcza wybranych parametrów okulograficznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 195 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Rosiek, Mirosława Sajka", title = "Analiza porównawcza wybranych parametrów okulograficznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "195 - 201" }
-
Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 202 - 2082015CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "202 - 208" }
-
Analiza stopnia złożoności obrazu w eyetrackingowych badaniach dzieł sztuki = Analysis of Image Complexity in Eyetracking Studies of Visual Art Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 4(26) / s. 224 - 2312018CZYSTY TEKST
Joanna Ganczarek, Karolina Pietras, Roman Rosiek, Analiza stopnia złożoności obrazu w eyetrackingowych badaniach dzieł sztuki = Analysis of Image Complexity in Eyetracking Studies of Visual Art, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 4(26), s. 224 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Ganczarek, Karolina Pietras, Roman Rosiek", title = "Analiza stopnia złożoności obrazu w eyetrackingowych badaniach dzieł sztuki = Analysis of Image Complexity in Eyetracking Studies of Visual Art", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 4(26)", pages = "224 - 231" }
-
Analiza parametrów okulograficznych zarejestrowanych podczas percepcji rysunków w sytuacjach zadaniowych = Analysis of Eye Tracking Parameters Measured during Perception of Illustrations in Task-Solving Contexts Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 4(26) / s. 232 - 2392018CZYSTY TEKST
Roman Rosiek, Bożena Rożek, Analiza parametrów okulograficznych zarejestrowanych podczas percepcji rysunków w sytuacjach zadaniowych = Analysis of Eye Tracking Parameters Measured during Perception of Illustrations in Task-Solving Contexts , Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 4(26), s. 232 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Rosiek, Bożena Rożek", title = "Analiza parametrów okulograficznych zarejestrowanych podczas percepcji rysunków w sytuacjach zadaniowych = Analysis of Eye Tracking Parameters Measured during Perception of Illustrations in Task-Solving Contexts ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 4(26)", pages = "232 - 239" }
-
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 361 - 3672014CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "361 - 367" }
-
Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 368 - 3742014CZYSTY TEKST
Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 368 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Rosiek, Mirosława Sajka", title = "Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "368 - 374" }
-
Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 375 - 3832014CZYSTY TEKST
Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 375 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Rosiek, Mirosława Sajka", title = "Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "375 - 383" }
-
Eye tracking : Nowe możliwości eksperymentalne w badaniach edukacyjnych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 1 / s. 481 - 4882013CZYSTY TEKST
Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Dariusz Wcisło, Eye tracking : Nowe możliwości eksperymentalne w badaniach edukacyjnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 1, s. 481 - 488
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Dariusz Wcisło", title = "Eye tracking : Nowe możliwości eksperymentalne w badaniach edukacyjnych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 1", pages = "481 - 488" }