Władysław Błasiak
5 artykuły w 1 czasopismach
-
Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 188 - 1942015CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 188 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "188 - 194" }
-
Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 192 - 2002017CZYSTY TEKST
Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski, Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 192 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski", title = "Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "192 - 200" }
-
Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 201 - 2132017CZYSTY TEKST
Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski, Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 201 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski", title = "Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "201 - 213" }
-
Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 202 - 2082015CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "202 - 208" }
-
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 361 - 3672014CZYSTY TEKST
Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "361 - 367" }