Barbara Klasińska
9 artykuły w 4 czasopismach
-
Obraz umiejętności warsztatowych studentów pedagogiki Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2012 / Numer 2 / s. 169 - 1842012CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Obraz umiejętności warsztatowych studentów pedagogiki, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 2, s. 169 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Obraz umiejętności warsztatowych studentów pedagogiki", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 2", pages = "169 - 184" }
-
Zagadnienia kultury ludowej w edukacji uczniów klas początkowych / Barbara Klasińska. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2001 / Tom 3-4 (12-13) / s. 178 - 1812001CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Zagadnienia kultury ludowej w edukacji uczniów klas początkowych / Barbara Klasińska., Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 3-4 (12-13), s. 178 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Zagadnienia kultury ludowej w edukacji uczniów klas początkowych / Barbara Klasińska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 3-4 (12-13)", pages = "178 - 181" }
-
"Społeczne role dziadków w procesie socjalizacji wnuków", Anna Przygoda, Toruń 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 4 (13) / s. 203 - 2092015CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Anna Przygoda, "Społeczne role dziadków w procesie socjalizacji wnuków", Anna Przygoda, Toruń 2015 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 4 (13), s. 203 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska, Anna Przygoda", title = ""Społeczne role dziadków w procesie socjalizacji wnuków", Anna Przygoda, Toruń 2015 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 4 (13)", pages = "203 - 209" }
-
"Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] / Krystyna Duraj-Nowakowa. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2012 / Tom 1 (51) / s. 219 - 2222012CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, "Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] / Krystyna Duraj-Nowakowa., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 219 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = ""Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] / Krystyna Duraj-Nowakowa.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "219 - 222" }
-
"Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska (red.), Kielce 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2011 / Tom 1 / Numer 1 / s. 221 - 2242011CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Anna Przygoda, "Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska (red.), Kielce 2010 : [recenzja], Pedagogika Rodziny, 2011 / Tom 1 / Numer 1, s. 221 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Anna Przygoda", title = ""Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska (red.), Kielce 2010 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2011 / Tom 1 / Numer 1", pages = "221 - 224" }
-
"Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] / Barbara Klasińska. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2001 / Tom 1-2 (10-11) / s. 243 - 2452001CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, "Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] / Barbara Klasińska., Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 243 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = ""Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] / Barbara Klasińska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "243 - 245" }
-
"Założone a rzeczywiste funkcje nauczyciela w procesie edukacji wczesnoszkolnej", Alina Górniok-Naglik, Katowice 2003 : [recenzja] / Barbara Klasińska. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2007 / Tom 1-2 (34-35) / s. 257 - 2592007CZYSTY TEKST
Alina Górniok-Naglik, Barbara Klasińska, "Założone a rzeczywiste funkcje nauczyciela w procesie edukacji wczesnoszkolnej", Alina Górniok-Naglik, Katowice 2003 : [recenzja] / Barbara Klasińska., Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 257 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Górniok-Naglik, Barbara Klasińska", title = ""Założone a rzeczywiste funkcje nauczyciela w procesie edukacji wczesnoszkolnej", Alina Górniok-Naglik, Katowice 2003 : [recenzja] / Barbara Klasińska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "257 - 259" }
-
"Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Kielce 2010 : [recenzja] / Wanda Wójcik. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2013 / Tom 1 (53) / s. 289 - 2942013CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Wanda Wójcik, "Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Kielce 2010 : [recenzja] / Wanda Wójcik., Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 1 (53), s. 289 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Wanda Wójcik", title = ""Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Kielce 2010 : [recenzja] / Wanda Wójcik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 1 (53)", pages = "289 - 294" }
-
Wykład w szkole wyższej : perspektywa systemologiczna / Barbara Klasińska. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2006 / Tom 3-4 (32-33) / s. 56 - 642006CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Wykład w szkole wyższej : perspektywa systemologiczna / Barbara Klasińska., Nauczyciel i Szkoła, 2006 / Tom 3-4 (32-33), s. 56 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Wykład w szkole wyższej : perspektywa systemologiczna / Barbara Klasińska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2006 / Tom 3-4 (32-33)", pages = "56 - 64" }