Sławomir Kotylak
14 artykuły w 3 czasopismach
-
Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 85 - 982013CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 85 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "85 - 98" }
-
Metody oceny ekonomicznych skutków kontroli i audytu usług Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2008 / Numer 6 / s. 97 - 1042008CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Metody oceny ekonomicznych skutków kontroli i audytu usług, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2008 / Numer 6, s. 97 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Metody oceny ekonomicznych skutków kontroli i audytu usług", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2008 / Numer 6", pages = "97 - 104" }
-
Kontrola społeczna administracji w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 2 / s. 121 - 1352009CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Kontrola społeczna administracji w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 2, s. 121 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Kontrola społeczna administracji w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 2", pages = "121 - 135" }
-
Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 133 - 1422015CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 133 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "133 - 142" }
-
Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 133 - 1432010CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "133 - 143" }
-
Znaczenie sektora kreatywnego w polityce regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 107 / s. 149 - 1702013CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Znaczenie sektora kreatywnego w polityce regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 107, s. 149 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Znaczenie sektora kreatywnego w polityce regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 107", pages = "149 - 170" }
-
Analiza sieci społecznych (SNA) jako narzędzie audytu rozwoju komunikacji społeczeństwa informacyjnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 67 / s. 161 - 1682011CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Analiza sieci społecznych (SNA) jako narzędzie audytu rozwoju komunikacji społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 67, s. 161 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Analiza sieci społecznych (SNA) jako narzędzie audytu rozwoju komunikacji społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 67", pages = "161 - 168" }
-
Sektor przemysłów kreatywnych elementem zmian w e-gospodarce : ujęcie ekonomiczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2016 / Numer 123 / s. 235 - 2442016CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Sektor przemysłów kreatywnych elementem zmian w e-gospodarce : ujęcie ekonomiczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2016 / Numer 123, s. 235 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Sektor przemysłów kreatywnych elementem zmian w e-gospodarce : ujęcie ekonomiczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2016 / Numer 123", pages = "235 - 244" }
-
Kontrola wewnętrzna warunkiem sprawnego zarządzania administracją publiczną Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 45 / s. 309 - 3192009CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Kontrola wewnętrzna warunkiem sprawnego zarządzania administracją publiczną, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 45, s. 309 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Kontrola wewnętrzna warunkiem sprawnego zarządzania administracją publiczną", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 45", pages = "309 - 319" }
-
Rynek usług pocztowych : istota i funkcje Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 319 - 3252008CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Rynek usług pocztowych : istota i funkcje, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 319 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Rynek usług pocztowych : istota i funkcje", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "319 - 325" }
-
Problemy klasyfikacyjne działalności przedsiębiorstw sektora przemysłu kreatywnego w modelach porównawczych gospodarek europejskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 112 / s. 331 - 3402014CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Problemy klasyfikacyjne działalności przedsiębiorstw sektora przemysłu kreatywnego w modelach porównawczych gospodarek europejskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 112, s. 331 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Problemy klasyfikacyjne działalności przedsiębiorstw sektora przemysłu kreatywnego w modelach porównawczych gospodarek europejskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 112", pages = "331 - 340" }
-
Specyfika działalności Państwowego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej Poczta Polska w gospodarce rynkowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 27 / s. 335 - 3512008CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Specyfika działalności Państwowego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej Poczta Polska w gospodarce rynkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 335 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Specyfika działalności Państwowego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej Poczta Polska w gospodarce rynkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "335 - 351" }
-
Analiza wybranych segmentów branży elektronicznej rozrywki jako elementów rozwoju przemysłu kreatywnego w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 369 - 3822015CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Analiza wybranych segmentów branży elektronicznej rozrywki jako elementów rozwoju przemysłu kreatywnego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 369 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Analiza wybranych segmentów branży elektronicznej rozrywki jako elementów rozwoju przemysłu kreatywnego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "369 - 382" }
-
Przemysł kreatywny jako element gospodarki elektronicznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 715 - 7282013CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Przemysł kreatywny jako element gospodarki elektronicznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 715 - 728
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Przemysł kreatywny jako element gospodarki elektronicznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "715 - 728" }