Elżbieta Strutyńska
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Edukacja tanatologiczna w świetle badań opinii studentów Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2014 / Tom 5 / Numer 1 (8) / s. 133 - 1542014CZYSTY TEKST
Elżbieta Strutyńska, Agnieszka Zamarian, Edukacja tanatologiczna w świetle badań opinii studentów, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 1 (8), s. 133 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Strutyńska, Agnieszka Zamarian", title = "Edukacja tanatologiczna w świetle badań opinii studentów", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 1 (8)", pages = "133 - 154" }
-
Obciążenia zawodowe nauczycieli a klimat organizacyjny w szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 2 (15) / s. 137 - 1552016CZYSTY TEKST
Jacek Gralewski, Izabela Lebuda, Elżbieta Strutyńska, Obciążenia zawodowe nauczycieli a klimat organizacyjny w szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych , Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 2 (15), s. 137 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Gralewski, Izabela Lebuda, Elżbieta Strutyńska", title = "Obciążenia zawodowe nauczycieli a klimat organizacyjny w szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 2 (15)", pages = "137 - 155" }
-
Nauczycielskie poczucie skuteczności : źródła i znaczenie wzorów realizowanej roli zawodowej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39) / s. 169 - 1892022CZYSTY TEKST
Maciej Karwowski, Elżbieta Strutyńska, Nauczycielskie poczucie skuteczności : źródła i znaczenie wzorów realizowanej roli zawodowej , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 169 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Karwowski, Elżbieta Strutyńska", title = "Nauczycielskie poczucie skuteczności : źródła i znaczenie wzorów realizowanej roli zawodowej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "169 - 189" }
-
On Democratization and Self-Governance - A Socio-Pedagogical Perspective Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2018 / Numer 13 / s. 175 - 1902018CZYSTY TEKST
Błażej Przybylski, Elżbieta Strutyńska, On Democratization and Self-Governance - A Socio-Pedagogical Perspective , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2018 / Numer 13, s. 175 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Błażej Przybylski, Elżbieta Strutyńska", title = "On Democratization and Self-Governance - A Socio-Pedagogical Perspective ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2018 / Numer 13", pages = "175 - 190" }
-
Dojrzali nauczyciele o swojej pracy - raport z badań Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 231 - 2482022CZYSTY TEKST
Elżbieta Strutyńska, Dojrzali nauczyciele o swojej pracy - raport z badań , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 231 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Strutyńska", title = "Dojrzali nauczyciele o swojej pracy - raport z badań ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "231 - 248" }
-
The Attitude towards Death Education at School Questionnaire : Theoretical Framework and Psychometric Properties Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 305 - 3222022CZYSTY TEKST
Maciej Karwowski, Elżbieta Strutyńska, Agnieszka Zamarian, The Attitude towards Death Education at School Questionnaire : Theoretical Framework and Psychometric Properties , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 305 - 322
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Karwowski, Elżbieta Strutyńska, Agnieszka Zamarian", title = "The Attitude towards Death Education at School Questionnaire : Theoretical Framework and Psychometric Properties ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "305 - 322" }