Język mediów a kreowanie sensu – doświadczanie wirtualności –
media i mediatyzacja w perspektywie pedagogiki
|
Jarosław Pacuła
| s. 9-11
|
|
|
Medialna produkcja i dekonstrukcja sensu
|
Michał Drożdż
| s. 15-28
|
|
|
The discourse of television news programs as a means of influencing
on public opinion – an analysis based on the CDA
|
Zofia Kowalik-Kaleta
| s. 29-39
|
|
|
Collocations and set phrases in the daily newspaper "Głos Ludu" [People's Voice] before and after the Velvet Revolution as a reflection of political transformation
|
Urszula Kolberová
| s. 40-47
|
|
|
O średniowieczności doświadczenia wirtualnego
|
Adam Regiewicz
| s. 51-59
|
|
|
Memy internetowe (2010-2011)
|
Maciej Zaremba
| s. 60-73
|
|
|
Grafizacja i wizualizacja słowa w zapowiedziach medialnych
|
Jarosław Pacuła
| s. 74-93
|
|
|
Immersja w grach MMO, czyli o "farmieniu expa" słów kilka
|
Paweł Świątek
| s. 94-100
|
|
|
Dylematy tzw. kultury uczestnictwa
|
Bogusław Dziadzia
| s. 101-113
|
|
|
Blues media in the world – a survey
|
Jerzy Kossek
| s. 114-117
|
|
|
Wykorzystanie Internetu w kształceniu polonistycznym
|
Dorota Katarzyna Holajda
| s. 121-137
|
|
|
Alfabetyzm medialny w kulturze konwergencji : dzieci i ich kompetencje odbiorcze
|
Monika Miczka-Pajestka
| s. 138-146
|
|
|
Cyberspace as a current frame of reference for teenage life and values
|
Magdalena Wierzańska
| s. 147-156
|
|
|
The most popular youth magazines of the first decade of 21st century : decline or stagnation?
|
Olga Dąbrowska-Cendrowska
| s. 157-171
|
|
|
"Literatura i media : po 1989 roku", Maryla Hopfinger, Warszawa 2010 : [recenzja]
|
Marek Bernacki
Maryla Hopfinger (aut. dzieła rec.)
| s. 175-178
|
|
|
"Rozrywka w mediach i komunikacji społecznej", Magdalena Piechota, Grażyna Stachyra, Paweł Nowak, Lublin 2012 : [recenzja]
|
Mariusz Rutkowski
Paweł Nowak (aut. dzieła rec.)
Magdalena Piechota (aut. dzieła rec.)
Grażyna Stachyra (aut. dzieła rec.)
| s. 179-184
|
|
|
"Celebryci w ataku : celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski, Warszawa 2010 : [recenzja]
|
Olga Dąbrowska-Cendrowska
Robert Niczewski (aut. dzieła rec.)
Jakub Potrzebowski (aut. dzieła rec.)
| s. 185-187
|
|
|
Tryb recenzowania publikacji w czasopiśmie naukowym "Media i Społeczeństwo", kryteria zakwalifikowania artykułu, tzw. zapora ghostwriting i guest authorship.
|
| s. 188-191
|
|
|
Zasady przygotowania tekstu do druku.
|
| s. 192-193
|
|
|
Lista recenzentów 2011-2012.
|
| s. 194
|
|
|
Deklaracja o wersji pierwotnej (referencyjnej) czasopisma "Media i Społeczeństwo".
|
| s. 195
|
|
|