Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Rynek - Społeczeństwo - Kultura
ISSN
2300-5491
Wydawca
Agencja Managerska VIP for You
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 10
Rynek - Społeczeństwo - Kultura
2013, Numer 2 (6)
Dostępne tomy
2012, Numer 1
2012, Numer 2
2012, Numer 3
2012, Numer 4
2013, Numer 1 (5)
2013, Numer 2 (6)
2013, Numer 3 (7)
2013, Numer 4 (8)
2014, Numer 1 (9)
2014, Numer 2 (10)
2014, Numer 3 (11)
2014, Numer 4 (12)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Słowo wstępne
Robert Geisler
s. 4
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Geisler, Słowo wstępne , Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 4
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424062, author = "Robert Geisler", title = "Słowo wstępne ", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 4, }
Wpływ lokalnego kapitału społecznego na zachowania organizacyjne urzędników
Agnieszka Marek
s. 5-11
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Marek, Wpływ lokalnego kapitału społecznego na zachowania organizacyjne urzędników, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 5-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424063, author = "Agnieszka Marek", title = "Wpływ lokalnego kapitału społecznego na zachowania organizacyjne urzędników", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 5-11, }
Zarządzanie cenami przez polskie przedsiębiorstwa i jego wpływ na decyzje zakupowe konsumentów
Tomasz Galewski
s. 12-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Galewski, Zarządzanie cenami przez polskie przedsiębiorstwa i jego wpływ na decyzje zakupowe konsumentów, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 12-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424064, author = "Tomasz Galewski", title = "Zarządzanie cenami przez polskie przedsiębiorstwa i jego wpływ na decyzje zakupowe konsumentów", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 12-22, }
Wykorzystanie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej organizacji
Katarzyna Zioło
s. 23-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Zioło, Wykorzystanie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej organizacji, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 23-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424065, author = "Katarzyna Zioło", title = "Wykorzystanie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej organizacji", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 23-29, }
Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji
Magdalena Gawrońska
s. 30-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Gawrońska, Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 30-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424066, author = "Magdalena Gawrońska", title = "Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 30-35, }
Zastosowanie geolokalizacji w działaniach marketingowych
Izabela Kozłowska
s. 36-40
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Kozłowska, Zastosowanie geolokalizacji w działaniach marketingowych, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 36-40
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424067, author = "Izabela Kozłowska", title = "Zastosowanie geolokalizacji w działaniach marketingowych", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 36-40, }
Rola dziecka w reklamie komercyjnej
Ewelina Bilicka
s. 41-48
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewelina Bilicka, Rola dziecka w reklamie komercyjnej, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 41-48
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424068, author = "Ewelina Bilicka", title = "Rola dziecka w reklamie komercyjnej", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 41-48, }
Oblicza społecznego shockvertisingu
Daria Jankowiak
s. 49-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daria Jankowiak, Oblicza społecznego shockvertisingu, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 49-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424069, author = "Daria Jankowiak", title = "Oblicza społecznego shockvertisingu", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 49-53, }
Sprzedaż konsumencka, reklamacje i gwarancja europejska : pojęcie i znaczenie dla ochrony praw konsumenckich
Amelia Kin
s. 54-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Amelia Kin, Sprzedaż konsumencka, reklamacje i gwarancja europejska : pojęcie i znaczenie dla ochrony praw konsumenckich, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 54-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424070, author = "Amelia Kin", title = "Sprzedaż konsumencka, reklamacje i gwarancja europejska : pojęcie i znaczenie dla ochrony praw konsumenckich", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 54-58, }
Dwa światy: nauki i praktyki : innowacje a stereotypy
Magdalena Nawrat
s. 59
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Nawrat, Dwa światy: nauki i praktyki : innowacje a stereotypy, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 59
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424071, author = "Magdalena Nawrat", title = "Dwa światy: nauki i praktyki : innowacje a stereotypy", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 59, }