Tytuł Rynek - Społeczeństwo - Kultura
ISSN 2300-5491
Wydawca Agencja Managerska VIP for You
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 10
Rynek - Społeczeństwo - Kultura
2013, Numer 2 (6)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Słowo wstępne Robert Geisler s. 4
Wpływ lokalnego kapitału społecznego na zachowania organizacyjne urzędników Agnieszka Marek s. 5-11
Zarządzanie cenami przez polskie przedsiębiorstwa i jego wpływ na decyzje zakupowe konsumentów Tomasz Galewski s. 12-22
Wykorzystanie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej organizacji Katarzyna Zioło s. 23-29
Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji Magdalena Gawrońska s. 30-35
Zastosowanie geolokalizacji w działaniach marketingowych Izabela Kozłowska s. 36-40
Rola dziecka w reklamie komercyjnej Ewelina Bilicka s. 41-48
Oblicza społecznego shockvertisingu Daria Jankowiak s. 49-53
Sprzedaż konsumencka, reklamacje i gwarancja europejska : pojęcie i znaczenie dla ochrony praw konsumenckich Amelia Kin s. 54-58
Dwa światy: nauki i praktyki : innowacje a stereotypy Magdalena Nawrat s. 59