Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
ISSN
2083-179X, 1730-6795
Wydawca
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 22
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
2011, Tom 20
Dostępne tomy
1986, Tom 1
1987, Tom 2
1989, Tom 3
1991, Tom 4
1991, Tom 5
1992, Tom 6
1993, Tom 7
1993, Tom 8
1994, Tom 9
1995, Tom 10
1996, Tom 11
1999, Tom 12
2000, Tom 13
2003, Tom 14
2005, Tom 15
2006, Tom 16
2008, Tom 17
2009, Tom 18
2010, Tom 19
2011, Tom 20
2012, Tom 21
2013, Tom 22
2014, Tom 23
2014, Tom 24
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie
Zdzisław Ratajek
Zuzanna Zbróg
s. 9-11
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 9-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499669, author = "Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg", title = "Wprowadzenie", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 9-11, }
Introduction
Zdzisław Ratajek
Zuzanna Zbróg
s. 13-15
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg, Introduction, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 13-15
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499670, author = "Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg", title = "Introduction", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 13-15, }
Pedagogika wczesnoszkolna wobec realnych problemów edukacyjnych w czasach przełomów
Zdzisław Ratajek
s. 19-33
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zdzisław Ratajek, Pedagogika wczesnoszkolna wobec realnych problemów edukacyjnych w czasach przełomów, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 19-33
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499671, author = "Zdzisław Ratajek", title = "Pedagogika wczesnoszkolna wobec realnych problemów edukacyjnych w czasach przełomów", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 19-33, }
O sposobach kształcenia sprawności językowych w edukacji wczesnoszkolnej
Krystyna Gąsiorek
s. 35-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Gąsiorek, O sposobach kształcenia sprawności językowych w edukacji wczesnoszkolnej , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 35-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499672, author = "Krystyna Gąsiorek", title = "O sposobach kształcenia sprawności językowych w edukacji wczesnoszkolnej ", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 35-49, }
Czy dzieci mogą sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły?
Jagoda Cieszyńska
s. 51-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jagoda Cieszyńska, Czy dzieci mogą sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły?, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 51-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499673, author = "Jagoda Cieszyńska", title = "Czy dzieci mogą sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły?", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 51-60, }
Strategie terapeutyczne w dysleksji paradygmatycznej i syntagmatycznej
Marta Korendo
s. 61-70
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Korendo, Strategie terapeutyczne w dysleksji paradygmatycznej i syntagmatycznej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 61-70
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499674, author = "Marta Korendo", title = "Strategie terapeutyczne w dysleksji paradygmatycznej i syntagmatycznej", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 61-70, }
TRIZ – pedagogika w procesie aktywizacji poznawczej uczniów klas początkowych
Irena Stańczak
s. 71-89
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Stańczak, TRIZ – pedagogika w procesie aktywizacji poznawczej uczniów klas początkowych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 71-89
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499675, author = "Irena Stańczak", title = "TRIZ – pedagogika w procesie aktywizacji poznawczej uczniów klas początkowych", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 71-89, }
Środowisko wiejskie specyficznym miejscem kształtowania kultury języka
Anna Szkolak
s. 91-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Szkolak, Środowisko wiejskie specyficznym miejscem kształtowania kultury języka, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 91-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499676, author = "Anna Szkolak", title = "Środowisko wiejskie specyficznym miejscem kształtowania kultury języka", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 91-99, }
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej dzieci w ćwiczeniach z luką informacyjną
Agnieszka Szplit
s. 101-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Szplit, Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej dzieci w ćwiczeniach z luką informacyjną, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 101-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499677, author = "Agnieszka Szplit", title = "Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej dzieci w ćwiczeniach z luką informacyjną", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 101-112, }
Mowa dzieci w wieku przedszkolnym i sposoby jej wspomagania
Elżbieta Zyzik
s. 113-135
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Zyzik, Mowa dzieci w wieku przedszkolnym i sposoby jej wspomagania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 113-135
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499678, author = "Elżbieta Zyzik", title = "Mowa dzieci w wieku przedszkolnym i sposoby jej wspomagania", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 113-135, }
Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym
Zuzanna Zbróg
Piotr Zbróg
s. 137-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zuzanna Zbróg, Piotr Zbróg, Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 137-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499679, author = "Zuzanna Zbróg, Piotr Zbróg", title = "Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 137-156, }
Poznawcze i społeczne uwarunkowania osiągnięć w czytaniu sześciolatków
Grażyna Krasowicz-Kupis
s. 159-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Krasowicz-Kupis, Poznawcze i społeczne uwarunkowania osiągnięć w czytaniu sześciolatków, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 159-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499680, author = "Grażyna Krasowicz-Kupis", title = "Poznawcze i społeczne uwarunkowania osiągnięć w czytaniu sześciolatków", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 159-172, }
Zagadnienie periodyzacji rozwoju mowy dziecka
Józef Porayski-Pomsta
s. 173-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Porayski-Pomsta, Zagadnienie periodyzacji rozwoju mowy dziecka, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 173-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499681, author = "Józef Porayski-Pomsta", title = "Zagadnienie periodyzacji rozwoju mowy dziecka", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 173-198, }
Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnich
Anna Jakubowicz-Bryx
s. 199-208
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Jakubowicz-Bryx, Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnich, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 199-208
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499682, author = "Anna Jakubowicz-Bryx", title = "Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnich", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 199-208, }
Uwarunkowania poprawności pisma uczniów klas początkowych
Małgorzata Kwaśniewska
s. 209-231
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kwaśniewska, Uwarunkowania poprawności pisma uczniów klas początkowych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 209-231
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499683, author = "Małgorzata Kwaśniewska", title = "Uwarunkowania poprawności pisma uczniów klas początkowych", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 209-231, }
Aktywność pisarska dzieci w szkole – o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji
Małgorzata Żytko
s. 233-258
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Żytko, Aktywność pisarska dzieci w szkole – o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 233-258
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499684, author = "Małgorzata Żytko", title = "Aktywność pisarska dzieci w szkole – o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 233-258, }
Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej
Zuzanna Zbróg
s. 259-276
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zuzanna Zbróg, Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 259-276
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499685, author = "Zuzanna Zbróg", title = "Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 259-276, }
Niska sprawność grafomotoryczna problemem całego życia
Aneta Ratajek
s. 277-285
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Ratajek, Niska sprawność grafomotoryczna problemem całego życia, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 277-285
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499686, author = "Aneta Ratajek", title = "Niska sprawność grafomotoryczna problemem całego życia", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 277-285, }
Nauka pisania: zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1999–2009
Małgorzata Kwaśniewska
s. 287-305
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kwaśniewska, Nauka pisania: zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1999–2009, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 287-305
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499687, author = "Małgorzata Kwaśniewska", title = "Nauka pisania: zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1999–2009", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 287-305, }
"Wspieranie werbalnego rozwoju dziecka w oparciu o eksperymenty językowe, tropy stylistyczne i dobrą literaturę: ćwiczenia terapeutyczne", Agnieszka Wypych, Gdańsk 2008 : [recenzja]
Ewa Boksa
Agnieszka Wypych (aut. dzieła rec.)
s. 309-312
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Boksa, "Wspieranie werbalnego rozwoju dziecka w oparciu o eksperymenty językowe, tropy stylistyczne i dobrą literaturę: ćwiczenia terapeutyczne", Agnieszka Wypych, Gdańsk 2008 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 309-312
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499688, author = "Ewa Boksa", title = ""Wspieranie werbalnego rozwoju dziecka w oparciu o eksperymenty językowe, tropy stylistyczne i dobrą literaturę: ćwiczenia terapeutyczne", Agnieszka Wypych, Gdańsk 2008 : [recenzja]", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 309-312, }
"Oczekiwania sześciolatków i ich rodziców w stosunku do szkoły a realia realizacji obowiązku szkolnego", Elżbieta Jaszczyszyna, Białystok 2010 : [recenzja]
Aldona Kopik
Elżbieta Jaszczyszyn (aut. dzieła rec.)
s. 313-316
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aldona Kopik, "Oczekiwania sześciolatków i ich rodziców w stosunku do szkoły a realia realizacji obowiązku szkolnego", Elżbieta Jaszczyszyna, Białystok 2010 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 313-316
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499689, author = "Aldona Kopik", title = ""Oczekiwania sześciolatków i ich rodziców w stosunku do szkoły a realia realizacji obowiązku szkolnego", Elżbieta Jaszczyszyna, Białystok 2010 : [recenzja]", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 313-316, }
Jak pomóc nauczycielom w przekazywaniu młodzieży wartości?
Natalia Czaja
s. 317-324
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Natalia Czaja, Jak pomóc nauczycielom w przekazywaniu młodzieży wartości?, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011, 20, , s. 317-324
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499690, author = "Natalia Czaja", title = "Jak pomóc nauczycielom w przekazywaniu młodzieży wartości?", year = 2011, volume = 20, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 317-324, }