Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
ISSN
2083-179X, 1730-6795
Wydawca
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 21
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
2008, Tom 17
Dostępne tomy
1986, Tom 1
1987, Tom 2
1989, Tom 3
1991, Tom 4
1991, Tom 5
1992, Tom 6
1993, Tom 7
1993, Tom 8
1994, Tom 9
1995, Tom 10
1996, Tom 11
1999, Tom 12
2000, Tom 13
2003, Tom 14
2005, Tom 15
2006, Tom 16
2008, Tom 17
2009, Tom 18
2010, Tom 19
2011, Tom 20
2012, Tom 21
2013, Tom 22
2014, Tom 23
2014, Tom 24
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie
Teresa Giza
Irena Pufal-Struzik
s. 9-14
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Pufal-Struzik, Teresa Giza, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 9-14
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500900, author = "Irena Pufal-Struzik, Teresa Giza", title = "Wprowadzenie", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 9-14, }
Introduction
Teresa Giza
Irena Pufal-Struzik
s. 15-20
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Pufal-Struzik, Teresa Giza, Introduction, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 15-20
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500902, author = "Irena Pufal-Struzik, Teresa Giza", title = "Introduction", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 15-20, }
Teoretyczne podstawy badań nad wzajemnymi relacjami uczeń- nauczyciel w procesach edukacyjnych
Zdzisław Ratajek
s. 23-37
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zdzisław Ratajek, Teoretyczne podstawy badań nad wzajemnymi relacjami uczeń- nauczyciel w procesach edukacyjnych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 23-37
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500903, author = "Zdzisław Ratajek", title = "Teoretyczne podstawy badań nad wzajemnymi relacjami uczeń- nauczyciel w procesach edukacyjnych", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 23-37, }
Психоологическая технология профессионального расвития учителя
Лариса Максимова Митина
s. 39-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Лариса Максимова Митина, Психоологическая технология профессионального расвития учителя, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 39-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500905, author = "Лариса Максимова Митина", title = "Психоологическая технология профессионального расвития учителя", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 39-49, }
Daltonský plán – možnost pro tvořivé učitele
Jiři Prokop
s. 51-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jiři Prokop, Daltonský plán – možnost pro tvořivé učitele, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 51-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500906, author = "Jiři Prokop", title = "Daltonský plán – možnost pro tvořivé učitele", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 51-64, }
Indywidualny styl pedagogiczny jako przejaw twórczości nauczycieli – na podstawie badań autobiograficznych
Wanda Dróżka
s. 65-78
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Dróżka, Indywidualny styl pedagogiczny jako przejaw twórczości nauczycieli – na podstawie badań autobiograficznych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 65-78
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500908, author = "Wanda Dróżka", title = "Indywidualny styl pedagogiczny jako przejaw twórczości nauczycieli – na podstawie badań autobiograficznych", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 65-78, }
Aktywizacja poznawcza dziecka w zintegrowanym systemie nauczania
Irena Stańczak
s. 79-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Stańczak, Aktywizacja poznawcza dziecka w zintegrowanym systemie nauczania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 79-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500909, author = "Irena Stańczak", title = "Aktywizacja poznawcza dziecka w zintegrowanym systemie nauczania", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 79-88, }
Media i twórczość
Barbara Walasek-Jarosz
s. 89-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Walasek-Jarosz, Media i twórczość, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 89-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500910, author = "Barbara Walasek-Jarosz", title = "Media i twórczość", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 89-94, }
Wychowanie kreatywne wobec wybranej oferty kultury popularnej
Justyna Dobrołowicz
s. 95-100
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Dobrołowicz, Wychowanie kreatywne wobec wybranej oferty kultury popularnej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 95-100
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500912, author = "Justyna Dobrołowicz", title = "Wychowanie kreatywne wobec wybranej oferty kultury popularnej", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 95-100, }
Metafizyczny wymiar miłości i wyobraźni jako podstawa hipotezy transmisji kulturowej
Janusz Sytnik-Czetwertyński
s. 101-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Sytnik-Czetwertyński, Metafizyczny wymiar miłości i wyobraźni jako podstawa hipotezy transmisji kulturowej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 101-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500913, author = "Janusz Sytnik-Czetwertyński", title = "Metafizyczny wymiar miłości i wyobraźni jako podstawa hipotezy transmisji kulturowej", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 101-105, }
Twórczość naukowa i działalność popularyzatorska nauczycieli szkół kształcących głuchoniemych w latach 1870-1913: zarys problematyki
Marzena Pękowska
s. 107-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Pękowska, Twórczość naukowa i działalność popularyzatorska nauczycieli szkół kształcących głuchoniemych w latach 1870-1913: zarys problematyki, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 107-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500914, author = "Marzena Pękowska", title = "Twórczość naukowa i działalność popularyzatorska nauczycieli szkół kształcących głuchoniemych w latach 1870-1913: zarys problematyki", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 107-114, }
Wkład nauczycieli szkół średnich w szerzenie postępu agrotechnicznego w Królestwie Polskim doby międzypowstaniowej
Ewa Kula
s. 115-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Kula, Wkład nauczycieli szkół średnich w szerzenie postępu agrotechnicznego w Królestwie Polskim doby międzypowstaniowej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 115-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500915, author = "Ewa Kula", title = "Wkład nauczycieli szkół średnich w szerzenie postępu agrotechnicznego w Królestwie Polskim doby międzypowstaniowej", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 115-124, }
Intuicja w procesie decyzyjnym
Witold Dobrołowicz
s. 127-138
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Dobrołowicz, Intuicja w procesie decyzyjnym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 127-138
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500917, author = "Witold Dobrołowicz", title = "Intuicja w procesie decyzyjnym", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 127-138, }
Rodzina jako środowisko stymulujące aktywność jednostk
Grażyna Mendecka
s. 139-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Mendecka, Rodzina jako środowisko stymulujące aktywność jednostk, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 139-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500918, author = "Grażyna Mendecka", title = "Rodzina jako środowisko stymulujące aktywność jednostk", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 139-144, }
Złożoność twórczego Ja osób uzdolnionych
Irena Pufal-Struzik
s. 145-153
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Pufal-Struzik, Złożoność twórczego Ja osób uzdolnionych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 145-153
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500919, author = "Irena Pufal-Struzik", title = "Złożoność twórczego Ja osób uzdolnionych", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 145-153, }
Zdolność do pracy umysłowej uczniów jako problem psychologiczny i pedagogiczny
Paweł Biłous
s. 155-163
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Biłous, Zdolność do pracy umysłowej uczniów jako problem psychologiczny i pedagogiczny, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 155-163
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500921, author = "Paweł Biłous", title = "Zdolność do pracy umysłowej uczniów jako problem psychologiczny i pedagogiczny", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 155-163, }
Kryzys społecznych i edukacyjnych funkcji szkoły w zakresie pracy z uczniami zdolnymi
Teresa Giza
s. 167-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Teresa Giza, Kryzys społecznych i edukacyjnych funkcji szkoły w zakresie pracy z uczniami zdolnymi, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 167-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500922, author = "Teresa Giza", title = "Kryzys społecznych i edukacyjnych funkcji szkoły w zakresie pracy z uczniami zdolnymi", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 167-175, }
Przejawy twórczości w zabawie dziecięcej
Agnieszka Lasota
s. 177-185
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Lasota, Przejawy twórczości w zabawie dziecięcej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 177-185
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500923, author = "Agnieszka Lasota", title = "Przejawy twórczości w zabawie dziecięcej", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 177-185, }
Poziom zdolności twórczych sportowców uprawiających różne dyscypliny sportowe
Aldona Litwińska
s. 187-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aldona Litwińska, Poziom zdolności twórczych sportowców uprawiających różne dyscypliny sportowe, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 187-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500925, author = "Aldona Litwińska", title = "Poziom zdolności twórczych sportowców uprawiających różne dyscypliny sportowe", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 187-198, }
Funkcjonowanie poznawcze u 15-letniego chłopca z zburzeniami autystycznymi
Izabela Chojnowska-Ćwiąkała
Agnieszka Mazur
s. 199-206
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Mazur, Izabela Chojnowska-Ćwiąkała, Funkcjonowanie poznawcze u 15-letniego chłopca z zburzeniami autystycznymi, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 199-206
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500927, author = "Agnieszka Mazur, Izabela Chojnowska-Ćwiąkała", title = "Funkcjonowanie poznawcze u 15-letniego chłopca z zburzeniami autystycznymi", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 199-206, }
Literatura
s. 207-222
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Literatura, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008, 17, , s. 207-222
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500928, author = "", title = "Literatura", year = 2008, volume = 17, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 207-222, }