Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
ISSN
2083-179X, 1730-6795
Wydawca
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 21
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
2009, Tom 18
Dostępne tomy
1986, Tom 1
1987, Tom 2
1989, Tom 3
1991, Tom 4
1991, Tom 5
1992, Tom 6
1993, Tom 7
1993, Tom 8
1994, Tom 9
1995, Tom 10
1996, Tom 11
1999, Tom 12
2000, Tom 13
2003, Tom 14
2005, Tom 15
2006, Tom 16
2008, Tom 17
2009, Tom 18
2010, Tom 19
2011, Tom 20
2012, Tom 21
2013, Tom 22
2014, Tom 23
2014, Tom 24
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie
Zdzisław Ratajek
Zuzanna Zbróg
s. 9-11
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 9-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500930, author = "Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg", title = "Wprowadzenie", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 9-11, }
Od niechęci wobec dziecięcej samodzielności myślenia do przekazu fikcji społecznej, czyli edukacja dla niekompetencji
Dorota Klus-Stańska
s. 15-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Klus-Stańska, Od niechęci wobec dziecięcej samodzielności myślenia do przekazu fikcji społecznej, czyli edukacja dla niekompetencji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 15-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500932, author = "Dorota Klus-Stańska", title = "Od niechęci wobec dziecięcej samodzielności myślenia do przekazu fikcji społecznej, czyli edukacja dla niekompetencji", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 15-29, }
O wymierności pracy nauczyciela
Bogusław Śliwerski
s. 31-48
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Śliwerski, O wymierności pracy nauczyciela, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 31-48
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500933, author = "Bogusław Śliwerski", title = "O wymierności pracy nauczyciela", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 31-48, }
Szczęśliwe dzieciństwo a szkoła
Zdzisław Ratajek
s. 49-59
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zdzisław Ratajek, Szczęśliwe dzieciństwo a szkoła, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 49-59
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500939, author = "Zdzisław Ratajek", title = "Szczęśliwe dzieciństwo a szkoła", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 49-59, }
Rozwój psychofizyczny dzieci w okresie późnego dzieciństwa
Anna Stawecka
s. 61-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Stawecka, Rozwój psychofizyczny dzieci w okresie późnego dzieciństwa, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 61-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500942, author = "Anna Stawecka", title = "Rozwój psychofizyczny dzieci w okresie późnego dzieciństwa", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 61-74, }
Istota procesu czytania z perspektywy psycholingwistycznej i pedagogicznej
Zuzanna Zbróg
s. 77-107
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zuzanna Zbróg, Istota procesu czytania z perspektywy psycholingwistycznej i pedagogicznej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 77-107
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500943, author = "Zuzanna Zbróg", title = "Istota procesu czytania z perspektywy psycholingwistycznej i pedagogicznej", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 77-107, }
Czytanie i pisanie w edukacji elementarnej – kontekst rozwojowy
Irena Adamek
s. 109-118
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Adamek, Czytanie i pisanie w edukacji elementarnej – kontekst rozwojowy, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 109-118
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500944, author = "Irena Adamek", title = "Czytanie i pisanie w edukacji elementarnej – kontekst rozwojowy", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 109-118, }
W poszukiwaniu najlepszej strategii nauki czytania
Zuzanna Zbróg
s. 119-143
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zuzanna Zbróg, W poszukiwaniu najlepszej strategii nauki czytania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 119-143
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500945, author = "Zuzanna Zbróg", title = "W poszukiwaniu najlepszej strategii nauki czytania", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 119-143, }
Ujęcie programowe zakresu kompetencji dzieci przedszkolnych do nauki czytania
Małgorzata Kwaśniewska
s. 145-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kwaśniewska, Ujęcie programowe zakresu kompetencji dzieci przedszkolnych do nauki czytania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 145-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500947, author = "Małgorzata Kwaśniewska", title = "Ujęcie programowe zakresu kompetencji dzieci przedszkolnych do nauki czytania", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 145-158, }
Jak przygotowywać uczniów doczytania nowego tekstu
Piotr Zbróg
s. 159-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zbróg, Jak przygotowywać uczniów doczytania nowego tekstu, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 159-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500948, author = "Piotr Zbróg", title = "Jak przygotowywać uczniów doczytania nowego tekstu", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 159-172, }
Ramy tekstowe w procesie formowania aktywnego czytelnika
Piotr Zbróg
s. 173-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zbróg, Ramy tekstowe w procesie formowania aktywnego czytelnika, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 173-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500950, author = "Piotr Zbróg", title = "Ramy tekstowe w procesie formowania aktywnego czytelnika", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 173-186, }
Holistyczne nauczanie języka obcego dzieci poprzez wykorzystanie bajek i opowiadań po angielsku
Agnieszka Szplit
s. 187-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Szplit, Holistyczne nauczanie języka obcego dzieci poprzez wykorzystanie bajek i opowiadań po angielsku, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 187-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500951, author = "Agnieszka Szplit", title = "Holistyczne nauczanie języka obcego dzieci poprzez wykorzystanie bajek i opowiadań po angielsku", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 187-204, }
Teoretyczne aspekty lektury tekstów typu matematycznego w klasach początkowych
Gustaw Treliński
s. 205-220
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Gustaw Treliński, Teoretyczne aspekty lektury tekstów typu matematycznego w klasach początkowych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 205-220
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500952, author = "Gustaw Treliński", title = "Teoretyczne aspekty lektury tekstów typu matematycznego w klasach początkowych", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 205-220, }
Przegląd definicji dysleksji w świetle najnowszych badań
Ewa Boksa
s. 223-230
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Boksa, Przegląd definicji dysleksji w świetle najnowszych badań, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 223-230
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500954, author = "Ewa Boksa", title = "Przegląd definicji dysleksji w świetle najnowszych badań", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 223-230, }
Dysleksja – problem wciąż nieznany
Marta Korendo
s. 231-241
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Korendo, Dysleksja – problem wciąż nieznany, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 231-241
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500955, author = "Marta Korendo", title = "Dysleksja – problem wciąż nieznany", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 231-241, }
Psycholingwistyczna analiza procesu czytania z perspektywy nowego ujęcia mechanizmów dysleksji rozwojowej
Alicja Giermakowska
s. 243-263
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alicja Giermakowska, Psycholingwistyczna analiza procesu czytania z perspektywy nowego ujęcia mechanizmów dysleksji rozwojowej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 243-263
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500957, author = "Alicja Giermakowska", title = "Psycholingwistyczna analiza procesu czytania z perspektywy nowego ujęcia mechanizmów dysleksji rozwojowej", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 243-263, }
Symultaniczno-sekwencyjna wczesna nauka czytania - skuteczna metoda stymulacji dzieci zagrożonych dysleksją
Jagoda Cieszyńska
s. 265-278
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jagoda Cieszyńska, Symultaniczno-sekwencyjna wczesna nauka czytania - skuteczna metoda stymulacji dzieci zagrożonych dysleksją, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 265-278
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500958, author = "Jagoda Cieszyńska", title = "Symultaniczno-sekwencyjna wczesna nauka czytania - skuteczna metoda stymulacji dzieci zagrożonych dysleksją", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 265-278, }
Rozwijanie umiejętności czytania u dzieci z dysleksją rozwojową – model zajęć
Ewa Boksa
s. 279-284
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Boksa, Rozwijanie umiejętności czytania u dzieci z dysleksją rozwojową – model zajęć, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 279-284
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500959, author = "Ewa Boksa", title = "Rozwijanie umiejętności czytania u dzieci z dysleksją rozwojową – model zajęć", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 279-284, }
Specyficzne trudności w czytaniu a wybrane twórcze metody nauczania
Aneta Jałowiecka
s. 285-295
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Jałowiecka, Specyficzne trudności w czytaniu a wybrane twórcze metody nauczania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 285-295
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500961, author = "Aneta Jałowiecka", title = "Specyficzne trudności w czytaniu a wybrane twórcze metody nauczania", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 285-295, }
"Kocham uczyć czytać: poradnik dla rodziców i nauczycieli", Jagoda Cieszyńska, Kraków 2006 : [recenzja]
Piotr Pasiński
Jagoda Cieszyńska (aut. dzieła rec.)
s. 299-303
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Pasiński, "Kocham uczyć czytać: poradnik dla rodziców i nauczycieli", Jagoda Cieszyńska, Kraków 2006 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 299-303
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500963, author = "Piotr Pasiński", title = ""Kocham uczyć czytać: poradnik dla rodziców i nauczycieli", Jagoda Cieszyńska, Kraków 2006 : [recenzja]", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 299-303, }
"Czytamy sy-la-ba-mi", Wiesława Żaba-Żabińska, Kielce 2008 : [recenzja]
Małgorzata Kwaśniewska
Wiesława Żaba-Żabińska (aut. dzieła rec.)
s. 305-308
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kwaśniewska, "Czytamy sy-la-ba-mi", Wiesława Żaba-Żabińska, Kielce 2008 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009, 18, , s. 305-308
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{500964, author = "Małgorzata Kwaśniewska", title = ""Czytamy sy-la-ba-mi", Wiesława Żaba-Żabińska, Kielce 2008 : [recenzja]", year = 2009, volume = 18, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 305-308, }