Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
ISSN
2083-179X, 1730-6795
Wydawca
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 13
Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
2014, Tom 23
Dostępne tomy
1986, Tom 1
1987, Tom 2
1989, Tom 3
1991, Tom 4
1991, Tom 5
1992, Tom 6
1993, Tom 7
1993, Tom 8
1994, Tom 9
1995, Tom 10
1996, Tom 11
1999, Tom 12
2000, Tom 13
2003, Tom 14
2005, Tom 15
2006, Tom 16
2008, Tom 17
2009, Tom 18
2010, Tom 19
2011, Tom 20
2012, Tom 21
2013, Tom 22
2014, Tom 23
2014, Tom 24
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Społeczna podmiotowość dziecka – rozwój koncepcji obywatelstwa dzieci
Ewa Jarosz
s. 11-24
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Jarosz, Społeczna podmiotowość dziecka – rozwój koncepcji obywatelstwa dzieci , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 11-24
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495638, author = "Ewa Jarosz", title = "Społeczna podmiotowość dziecka – rozwój koncepcji obywatelstwa dzieci ", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 11-24, }
Aspekty metodologiczne dynamicznych metod ilościowych w badaniach społecznych: budowa modeli
Darya Filatova
s. 25-33
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Darya Filatova, Aspekty metodologiczne dynamicznych metod ilościowych w badaniach społecznych: budowa modeli , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 25-33
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495653, author = "Darya Filatova", title = "Aspekty metodologiczne dynamicznych metod ilościowych w badaniach społecznych: budowa modeli ", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 25-33, }
Obraz świata i własnego życia młodego pokolenia – reprezentantów subkultury hip-hopowej i młodzieży niezrzeszonej w subkulturach – analiza porównawcza
Agata Junger
s. 35-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Junger, Obraz świata i własnego życia młodego pokolenia – reprezentantów subkultury hip-hopowej i młodzieży niezrzeszonej w subkulturach – analiza porównawcza, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 35-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495655, author = "Agata Junger", title = "Obraz świata i własnego życia młodego pokolenia – reprezentantów subkultury hip-hopowej i młodzieży niezrzeszonej w subkulturach – analiza porównawcza", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 35-51, }
Tożsamość społeczna singli w ponowoczesności: singlizm jako alternatywna droga życia w stosunku do rodziny
Wioletta Szumilas-Praszek
s. 53-71
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wioletta Szumilas-Praszek, Tożsamość społeczna singli w ponowoczesności: singlizm jako alternatywna droga życia w stosunku do rodziny, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 53-71
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495657, author = "Wioletta Szumilas-Praszek", title = "Tożsamość społeczna singli w ponowoczesności: singlizm jako alternatywna droga życia w stosunku do rodziny", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 53-71, }
Solidarność jako cnota moralna – postawą i zasadą życia ludzkiego według myśli Jana Pawła II w percepcji wychowawczej
Natalia Maria Ruman
s. 73-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Natalia Maria Ruman, Solidarność jako cnota moralna – postawą i zasadą życia ludzkiego według myśli Jana Pawła II w percepcji wychowawczej , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 73-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495658, author = "Natalia Maria Ruman", title = "Solidarność jako cnota moralna – postawą i zasadą życia ludzkiego według myśli Jana Pawła II w percepcji wychowawczej ", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 73-93, }
Problematyka prozy społeczno-obyczajowej Walerego Z. L. Przyborowskiego
Marek Kątny
s. 95-116
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Kątny, Problematyka prozy społeczno-obyczajowej Walerego Z. L. Przyborowskiego, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 95-116
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495659, author = "Marek Kątny", title = "Problematyka prozy społeczno-obyczajowej Walerego Z. L. Przyborowskiego", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 95-116, }
Жанровые и формообразующие аспекты современной баянной музыки (на примере творчества украинских композиторов)
Андрей Cташевский
s. 117-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Андрей Cташевский, Жанровые и формообразующие аспекты современной баянной музыки (на примере творчества украинских композиторов) , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 117-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495660, author = "Андрей Cташевский", title = "Жанровые и формообразующие аспекты современной баянной музыки (на примере творчества украинских композиторов) ", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 117-126, }
Nauczyciel w sytuacji zagrożenia
Tomasz Staniszewski
s. 127-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Staniszewski, Nauczyciel w sytuacji zagrożenia, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 127-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495661, author = "Tomasz Staniszewski", title = "Nauczyciel w sytuacji zagrożenia", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 127-145, }
Motywacja nauczycieli szkół wiejskich do wyrównywania szans edukacyjnych
Justyna Miko-Giedyk
s. 149-173
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Miko-Giedyk, Motywacja nauczycieli szkół wiejskich do wyrównywania szans edukacyjnych , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 149-173
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495662, author = "Justyna Miko-Giedyk", title = "Motywacja nauczycieli szkół wiejskich do wyrównywania szans edukacyjnych ", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 149-173, }
Zainteresowania dzieci w młodszym wieku szkolnym na przykładzie wybranych szkół gminnych
Danuta Nikitenko
s. 175-203
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Danuta Nikitenko, Zainteresowania dzieci w młodszym wieku szkolnym na przykładzie wybranych szkół gminnych , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 175-203
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495663, author = "Danuta Nikitenko", title = "Zainteresowania dzieci w młodszym wieku szkolnym na przykładzie wybranych szkół gminnych ", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 175-203, }
"Esej pedagogiczny w kształceniu akademickim: teoria, praktyka i ocenianie", Małgorzata Kaliszewska, Kielce 2009 : [recenzja]
Justyna Sikorska
Małgorzata Kaliszewska (aut. dzieła rec.)
s. 207-209
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Sikorska, "Esej pedagogiczny w kształceniu akademickim: teoria, praktyka i ocenianie", Małgorzata Kaliszewska, Kielce 2009 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 207-209
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495664, author = "Justyna Sikorska", title = ""Esej pedagogiczny w kształceniu akademickim: teoria, praktyka i ocenianie", Małgorzata Kaliszewska, Kielce 2009 : [recenzja]", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 207-209, }
Projekt "Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju" – realizacja i efekty
Agnieszka Roguska
s. 211-222
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Roguska, Projekt "Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju" – realizacja i efekty , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 211-222
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495665, author = "Agnieszka Roguska", title = "Projekt "Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju" – realizacja i efekty ", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 211-222, }
V Zjazd Pedagogów Społecznych: Pedagogika społeczna w służbie człowiekowi i wartościom w XXI wieku. W poszukiwaniu nowych metod integracji i rozwoju społecznego, Jachranka 26–28 listopada 2013
Tomasz Sosnowski
s. 223-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sosnowski, V Zjazd Pedagogów Społecznych: Pedagogika społeczna w służbie człowiekowi i wartościom w XXI wieku. W poszukiwaniu nowych metod integracji i rozwoju społecznego, Jachranka 26–28 listopada 2013 , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014, 23, , s. 223-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495666, author = "Tomasz Sosnowski", title = "V Zjazd Pedagogów Społecznych: Pedagogika społeczna w służbie człowiekowi i wartościom w XXI wieku. W poszukiwaniu nowych metod integracji i rozwoju społecznego, Jachranka 26–28 listopada 2013 ", year = 2014, volume = 23, number = , journal = Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, pages = s. 223-228, }