Drodzy Czytelnicy
|
Adam Michałek
| s. 7
|
|
|
Dear Readers
|
Adam Michałek
| s. 8
|
|
|
[Ksiądz profesor doktor habilitowany Roman Malek]
|
| s. 9
|
|
|
[Reverend Professor Roman Malek]
|
| s. 10
|
|
|
Chińskie Oblicza Jezusa Chrystusa : przegląd problematyki i impresje ikonograficzne
|
Roman Malek
| s. 11-39
|
|
|
Tabuizowanie imienia w Chinach
|
Piotr Adamek
| s. 40-52
|
|
|
Kilka uwag na temat idei prawdy w klasycznych Chinach : część druga: Wyjaśnienie idei prawdy na przykładzie Dialogów konfucjańskich (Lunyu 論語 ): Junzi 君子 jako nosiciele prawdy
|
Zbigniew Wesołowski
| s. 53-73
|
|
|
Chińskie osobowe nazwy własne
|
Dariusz Klejnowski-Różycki
| s. 74-86
|
|
|
Chińskie Oblicza Jezusa Chrystusa : wystawa autorstwa ojca Romana Malka SVD : inskrypcja steli „nestoriańskiej” z Xi’an
|
Tomasz Szyszka
| s. 87-121
|
|
|
Die Katholische Fu-Jen-Universität in Peking im Dienst der Evangelisierung
|
Karl Josef Rivinius
| s. 122-160
|
|
|
A Mosaic of the SVD China Mission based on Missionary Memoirs
|
Andrzej Miotk
| s. 161-210
|
|
|
Tajwan w przededniu kolonizacji (XVI-XVII wiek)
|
Dariusz Janyga
| s. 211-226
|
|
|
Mandżursko-chińska wojna o włosy
|
Kazimierz Banek
| s. 227-242
|
|
|
Tradycja chińska a prawa człowieka : wybrane problemy
|
Małgorzata Kamińska
| s. 243-261
|
|
|
Jak buddyzm stał się religią chińską?
|
Krzysztof Kosior
| s. 262-276
|
|
|
Nabożeństwo za zmarłych w buddyzmie chińskim
|
Jacek Jan Pawlik
| s. 277-289
|
|
|
Confucianism versus the Reception of Communism in China
|
Antoni Jucewicz
| s. 290-305
|
|
|
Jan Paweł II w dialogu z religiami Chin
|
Anna Mierzejewska
| s. 306-320
|
|
|
Hong Kong : Église catholique et son identité
|
Rémy Kurowski
| s. 321-338
|
|
|
Potencjał migracyjno-duchowy Chińczyków
|
Damian Cichy
| s. 339-354
|
|
|
Badania sinologiczne oraz studia nad konfucjanizmem i taoizmem w Polsce
|
Eugeniusz Sakowicz
| s. 355-369
|
|
|
Lista publikacji, wykładów i varia
|
Roman Malek
| s. 370-437
|
|
|
„Zagadnienie »grzechu« w kulturze chińskiej”, Jan Konior, Kraków 2006 : [recenzja]
|
Jerzy Lech Kontkowski
Jan Konior (aut. dzieła rec.)
| s. 438-440
|
|
|
„Historia polsko-chińskich kontaktów kulturowych w XVII wieku – na przykładzie misji jezuickich”, Jan Konior, Kraków 2013 : [recenzja]
|
Bogdan Lisiak
Jan Konior (aut. dzieła rec.)
| s. 441-443
|
|
|
„Matteo Ricci SJ”, Jan Konior, Kraków 2013 : [recenzja]
|
Bogdan Lisiak
Jan Konior (aut. dzieła rec.)
| s. 444-446
|
|
|
„Ambasador chińskiego cesarza. Michał Boym SJ (1612- 1659). Misjonarz Dalekiego Wschodu”, Jan Konior, Warszawa 2013 : [recenzja]
|
Monika Miazek-Męczyńska
Jan Konior (aut. dzieła rec.)
| s. 447-449
|
|
|
„Rola i znaczenie chrześcijaństwa w historii i kulturze Chin (od nestorianizmu do czasów współczesnych)”, Jan Konior, Kraków 2014 : [recenzja]
|
Barbara Stelingowska
Jan Konior (aut. dzieła rec.)
| s. 450-452
|
|
|
„Bóg jest czerwony. Opowieść o tym, jak chrześcijaństwo przetrwało i rozkwitło w komunistycznych Chinach”, Liao Yiwu, Wołowiec 2014 : [recenzja]
|
Barbara Łysik
Liao Yiwu (aut. dzieła rec.)
| s. 453-456
|
|
|
„Religia i nadzieja”. Sprawozdanie z konferencji ekumenicznej poświęconej Chinom (Stavanger, Norwegia, 18 - 21 czerwca 1998)
|
Leonard Górka
| s. 457-461
|
|
|
Sprawozdanie z seminarium naukowego Pięćdziesięciolecie „Studiów Warmińskich”
|
Adam Michałek
| s. 462-469
|
|
|