-
Ukryty program edukacji pedagogów i nauczycielis. 7 - 16CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Ukryty program edukacji pedagogów i nauczycieli, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 7 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Rubacha", title = "Ukryty program edukacji pedagogów i nauczycieli", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "7 - 16" }
-
Infantylizujący stereotyp nauczycielki wczesnej edukacji : w poszukiwaniu kontekstów i źródeł ukrytego dyskursu "naszej pani"s. 17 - 31CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Infantylizujący stereotyp nauczycielki wczesnej edukacji : w poszukiwaniu kontekstów i źródeł ukrytego dyskursu "naszej pani", Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 17 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Infantylizujący stereotyp nauczycielki wczesnej edukacji : w poszukiwaniu kontekstów i źródeł ukrytego dyskursu "naszej pani"", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "17 - 31" }
-
Matematyka powinna być interesująca? : pytanie o efekty "krytycznego" kształcenia nauczycielek wczesnej edukacjis. 32 - 45CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Matematyka powinna być interesująca? : pytanie o efekty "krytycznego" kształcenia nauczycielek wczesnej edukacji, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 32 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Matematyka powinna być interesująca? : pytanie o efekty "krytycznego" kształcenia nauczycielek wczesnej edukacji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "32 - 45" }
-
Wstępna edukacja nauczycieli w perspektywie feministycznejs. 46 - 59CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Wstępna edukacja nauczycieli w perspektywie feministycznej, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 46 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Rubacha", title = "Wstępna edukacja nauczycieli w perspektywie feministycznej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "46 - 59" }
-
Strategie władzy, taktyki emancypacji : "ukryty program" a świadomość praktyczna w edukacji nauczycielis. 60 - 79CZYSTY TEKST
Rafał Włodarczyk, Strategie władzy, taktyki emancypacji : "ukryty program" a świadomość praktyczna w edukacji nauczycieli, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 60 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Włodarczyk", title = "Strategie władzy, taktyki emancypacji : "ukryty program" a świadomość praktyczna w edukacji nauczycieli", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "60 - 79" }
-
"Płeć" resocjalizacji: typ narracji w kształceniu pedagogów resocjalizacyjnychs. 80 - 92CZYSTY TEKST
Renata Szczepanik, "Płeć" resocjalizacji: typ narracji w kształceniu pedagogów resocjalizacyjnych, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 80 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Szczepanik", title = ""Płeć" resocjalizacji: typ narracji w kształceniu pedagogów resocjalizacyjnych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "80 - 92" }
-
Ukryty program kształcenia lektorów języka polskiego jako obcegos. 93 - 105CZYSTY TEKST
Katarzyna Stankiewicz, Ukryty program kształcenia lektorów języka polskiego jako obcego, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 93 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Stankiewicz", title = "Ukryty program kształcenia lektorów języka polskiego jako obcego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "93 - 105" }
-
Przygotowywanie do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych – niewykorzystane szanses. 106 - 115CZYSTY TEKST
Anna Sajdak, Przygotowywanie do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych – niewykorzystane szanse, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 106 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Sajdak", title = "Przygotowywanie do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych – niewykorzystane szanse", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "106 - 115" }
-
Szkoła na straży ładu społecznego? : rozważania nad rolą ukrytego programus. 116 - 130CZYSTY TEKST
Joanna Górska, Szkoła na straży ładu społecznego? : rozważania nad rolą ukrytego programu, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 116 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Górska", title = "Szkoła na straży ładu społecznego? : rozważania nad rolą ukrytego programu", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "116 - 130" }
-
Ukryty program edukacji nauczycieli języka niemieckiego w kolegiach nauczycielskichs. 131 - 147CZYSTY TEKST
Sabina Czajkowska-Prokop, Ukryty program edukacji nauczycieli języka niemieckiego w kolegiach nauczycielskich, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 131 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Czajkowska-Prokop", title = "Ukryty program edukacji nauczycieli języka niemieckiego w kolegiach nauczycielskich", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "131 - 147" }
-
Portrety dokształcających się nauczycieli w krzywym zwierciadle typologiis. 148 - 160CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Portrety dokształcających się nauczycieli w krzywym zwierciadle typologii, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 148 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Portrety dokształcających się nauczycieli w krzywym zwierciadle typologii", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "148 - 160" }
-
Czego uczą studia? : o ukrytych wymiarach uniwersyteckiej edukacji pedagogów i nauczycielis. 161 - 175CZYSTY TEKST
Dorota Pauluk, Czego uczą studia? : o ukrytych wymiarach uniwersyteckiej edukacji pedagogów i nauczycieli, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 161 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Pauluk", title = "Czego uczą studia? : o ukrytych wymiarach uniwersyteckiej edukacji pedagogów i nauczycieli", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "161 - 175" }
-
Nauczyciel "dwa i pół" : praca na dwa etaty jako treść socjalizacji do zawodu: ukryty program edukacji nauczycielis. 176 - 187CZYSTY TEKST
Iza Desperak, Nauczyciel "dwa i pół" : praca na dwa etaty jako treść socjalizacji do zawodu: ukryty program edukacji nauczycieli, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 176 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Iza Desperak", title = "Nauczyciel "dwa i pół" : praca na dwa etaty jako treść socjalizacji do zawodu: ukryty program edukacji nauczycieli", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "176 - 187" }
-
Nauczyciel "niespecjalnie – specjalny" wobec szkolnej pracy z uczniem z ADHDs. 188 - 199CZYSTY TEKST
Wanda Baranowska, Nauczyciel "niespecjalnie – specjalny" wobec szkolnej pracy z uczniem z ADHD, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 188 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Baranowska", title = "Nauczyciel "niespecjalnie – specjalny" wobec szkolnej pracy z uczniem z ADHD", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "188 - 199" }
-
Samobójstwo pedagogiczne/didaskalogogicznes. 200 - 202CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwiecień, Samobójstwo pedagogiczne/didaskalogogiczne, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 200 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwiecień", title = "Samobójstwo pedagogiczne/didaskalogogiczne", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "200 - 202" }
-
Ukryty program kształcenia nauczycieli przedszkolis. 203 - 205CZYSTY TEKST
Agnieszka Uniewska, Ukryty program kształcenia nauczycieli przedszkoli, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 203 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Uniewska", title = "Ukryty program kształcenia nauczycieli przedszkoli", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "203 - 205" }
-
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Ukryty program edukacji nauczycieli"s. 206 - 209CZYSTY TEKST
Agnieszka Uniewska, Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Ukryty program edukacji nauczycieli", Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 206 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Uniewska", title = "Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Ukryty program edukacji nauczycieli"", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "206 - 209" }
-
"Wiek Propagandy: używanie i nadużywane perswazji na co dzień", Anthony Pratkanis, Elliot Aronson, Warszawa 2008 : [recenzja]s. 209 - 215CZYSTY TEKST
Elliot Aronson, Anthony Pratkanis, Izabela Tomala-Kaźmierczak, "Wiek Propagandy: używanie i nadużywane perswazji na co dzień", Anthony Pratkanis, Elliot Aronson, Warszawa 2008 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 209 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Elliot Aronson, Anthony Pratkanis, Izabela Tomala-Kaźmierczak", title = ""Wiek Propagandy: używanie i nadużywane perswazji na co dzień", Anthony Pratkanis, Elliot Aronson, Warszawa 2008 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "209 - 215" }