-
Non-Formal Learning and Learning Organizations : Review of the Notionss. 7 - 20CZYSTY TEKST
Nebojša Pavlović, Non-Formal Learning and Learning Organizations : Review of the Notions , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Nebojša Pavlović", title = "Non-Formal Learning and Learning Organizations : Review of the Notions ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "7 - 20" }
-
«Lifelong learning» i poradoznawstwo w perspektywie krytycznej : pedagogie konformizmu i rządomyślnościs. 21 - 43CZYSTY TEKST
Wojciech Kruszelnicki, «Lifelong learning» i poradoznawstwo w perspektywie krytycznej : pedagogie konformizmu i rządomyślności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 21 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kruszelnicki", title = "«Lifelong learning» i poradoznawstwo w perspektywie krytycznej : pedagogie konformizmu i rządomyślności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "21 - 43" }
-
Tutoring, Mentoring, coaching - troskliwe oblicze władzy : (ćwiczenia z krytyki Foucaultiańskiej)s. 45 - 65CZYSTY TEKST
Michał Kruszelnicki, Tutoring, Mentoring, coaching - troskliwe oblicze władzy : (ćwiczenia z krytyki Foucaultiańskiej) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 45 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kruszelnicki", title = "Tutoring, Mentoring, coaching - troskliwe oblicze władzy : (ćwiczenia z krytyki Foucaultiańskiej) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "45 - 65" }
-
Kilka uwag o heterogeniczności edukajci globalnejs. 67 - 80CZYSTY TEKST
Magdalena Kuleta-Hulboj, Kilka uwag o heterogeniczności edukajci globalnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 67 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kuleta-Hulboj", title = "Kilka uwag o heterogeniczności edukajci globalnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "67 - 80" }
-
Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dzieckas. 81 - 103CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 81 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "81 - 103" }
-
Nierówności edukacyjne w Europie Środkowo-Wschodniej na przykładzie Polski i Ukrainys. 107 - 122CZYSTY TEKST
Piotr Długosz, Nierówności edukacyjne w Europie Środkowo-Wschodniej na przykładzie Polski i Ukrainy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 107 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Długosz", title = "Nierówności edukacyjne w Europie Środkowo-Wschodniej na przykładzie Polski i Ukrainy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "107 - 122" }
-
Realizacja postulatów procesu bolońskiego w opiniach studentóws. 123 - 131CZYSTY TEKST
Halina Nowakowska, Realizacja postulatów procesu bolońskiego w opiniach studentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 123 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Nowakowska", title = "Realizacja postulatów procesu bolońskiego w opiniach studentów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "123 - 131" }
-
Między trudnym wyborem a "sytuacją bez wyjścia" : moralnych i pozamoralnych uzasadnieniach nauczycielskich decyzjis. 133 - 150CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Między trudnym wyborem a "sytuacją bez wyjścia" : moralnych i pozamoralnych uzasadnieniach nauczycielskich decyzji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 133 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Między trudnym wyborem a "sytuacją bez wyjścia" : moralnych i pozamoralnych uzasadnieniach nauczycielskich decyzji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "133 - 150" }
-
Pojęcie i badania "urządzania", czyli o percepcji idei Michela Foucaulta raz jeszczes. 153 - 163CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka, Pojęcie i badania "urządzania", czyli o percepcji idei Michela Foucaulta raz jeszcze , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 153 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka", title = "Pojęcie i badania "urządzania", czyli o percepcji idei Michela Foucaulta raz jeszcze ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "153 - 163" }
-
Rządomyślnośc versus urządzanie : Michela Foucaulta nowa koncepcja władzys. 165 - 173CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Rządomyślnośc versus urządzanie : Michela Foucaulta nowa koncepcja władzy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 165 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka", title = "Rządomyślnośc versus urządzanie : Michela Foucaulta nowa koncepcja władzy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "165 - 173" }
-
Studiująca młodzież w okresie przejścia - możliwe zyski w rozwoju i stracone szanses. 177 - 193CZYSTY TEKST
Dorota Pauluk, Studiująca młodzież w okresie przejścia - możliwe zyski w rozwoju i stracone szanse , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 177 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Pauluk", title = "Studiująca młodzież w okresie przejścia - możliwe zyski w rozwoju i stracone szanse ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "177 - 193" }
-
"Capital in the Twenty-First Century", Thomas Piketty, Cambridge, Massachusets 2014 : [recenzja]s. 197 - 202CZYSTY TEKST
Łukasz Stankiewicz, Thomas Piketty, "Capital in the Twenty-First Century", Thomas Piketty, Cambridge, Massachusets 2014 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 197 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Stankiewicz, Thomas Piketty", title = ""Capital in the Twenty-First Century", Thomas Piketty, Cambridge, Massachusets 2014 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "197 - 202" }