-
Autorytet w kręgu zabobonów : trzydzieści trzy podręcznikowe i obiegowe przekłamania w sprawie pojmowania autorytetu dla pedagogikis. 7 - 35CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Autorytet w kręgu zabobonów : trzydzieści trzy podręcznikowe i obiegowe przekłamania w sprawie pojmowania autorytetu dla pedagogiki, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 7 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Autorytet w kręgu zabobonów : trzydzieści trzy podręcznikowe i obiegowe przekłamania w sprawie pojmowania autorytetu dla pedagogiki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "7 - 35" }
-
O "autorytecie wsobnym" kreowanym przez "strażnika braku" : przemyślenia na marginesie książki L. Witkowskiego "Wyzwania autorytetu w praktyce społecznej i kulturze symbolicznej"s. 36 - 52CZYSTY TEKST
Mariusz Dembiński, O "autorytecie wsobnym" kreowanym przez "strażnika braku" : przemyślenia na marginesie książki L. Witkowskiego "Wyzwania autorytetu w praktyce społecznej i kulturze symbolicznej", Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 36 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Dembiński", title = "O "autorytecie wsobnym" kreowanym przez "strażnika braku" : przemyślenia na marginesie książki L. Witkowskiego "Wyzwania autorytetu w praktyce społecznej i kulturze symbolicznej"", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "36 - 52" }
-
Meandry autorytetu w wychowanius. 53 - 62CZYSTY TEKST
Iwona Jazukiewicz, Meandry autorytetu w wychowaniu, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 53 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Jazukiewicz", title = "Meandry autorytetu w wychowaniu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "53 - 62" }
-
The Conception of Authority and Its Alterations : History, Presenttime and Perspectivess. 63 - 72CZYSTY TEKST
Ilona Gillernová, Ilona Moravocvá, Alena Vališová, The Conception of Authority and Its Alterations : History, Presenttime and Perspectives, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 63 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Gillernová, Ilona Moravocvá, Alena Vališová", title = "The Conception of Authority and Its Alterations : History, Presenttime and Perspectives", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "63 - 72" }
-
Krytyka autorytetu w pedagogice radykalnego humanizmu Ericha Frommas. 73 - 79CZYSTY TEKST
Tomasz Bilicki, Krytyka autorytetu w pedagogice radykalnego humanizmu Ericha Fromma, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 73 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Bilicki", title = "Krytyka autorytetu w pedagogice radykalnego humanizmu Ericha Fromma", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "73 - 79" }
-
Autorytet nauczyciela - wielki temat dla dzisiejszej pedagogikis. 80 - 89CZYSTY TEKST
Stanislav Bendl, Autorytet nauczyciela - wielki temat dla dzisiejszej pedagogiki, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 80 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Stanislav Bendl", title = "Autorytet nauczyciela - wielki temat dla dzisiejszej pedagogiki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "80 - 89" }
-
Mit autorytetu - zagrożenia i znaczenie autorytetów w życiu społecznym i wychowaniu : z uwzględnieniem poglądów i doświadczeń Studentów pedagogikis. 90 - 125CZYSTY TEKST
Ewa Wysocka, Mit autorytetu - zagrożenia i znaczenie autorytetów w życiu społecznym i wychowaniu : z uwzględnieniem poglądów i doświadczeń Studentów pedagogiki, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 90 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Wysocka", title = "Mit autorytetu - zagrożenia i znaczenie autorytetów w życiu społecznym i wychowaniu : z uwzględnieniem poglądów i doświadczeń Studentów pedagogiki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "90 - 125" }
-
Cele wychowania w świetle ponowoczesności : współczesne wyznaczniki uwarunkowań interpretacji celów wychowanias. 126 - 138CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, Cele wychowania w świetle ponowoczesności : współczesne wyznaczniki uwarunkowań interpretacji celów wychowania, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 126 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka", title = "Cele wychowania w świetle ponowoczesności : współczesne wyznaczniki uwarunkowań interpretacji celów wychowania", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "126 - 138" }
-
Szkoła wychowująca do wolności, czyli filozofia edukacyjna Alexandra S. Neillas. 139 - 147CZYSTY TEKST
Renata Brzezińska, Artur Brzeziński, Szkoła wychowująca do wolności, czyli filozofia edukacyjna Alexandra S. Neilla, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 139 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Brzezińska, Artur Brzeziński", title = "Szkoła wychowująca do wolności, czyli filozofia edukacyjna Alexandra S. Neilla", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "139 - 147" }
-
O etycznych kanonach pracy nauczycieli akademickich i próbach ich kodyfikowanias. 148 - 167CZYSTY TEKST
Piotr T. Nowakowski, O etycznych kanonach pracy nauczycieli akademickich i próbach ich kodyfikowania, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 148 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr T. Nowakowski", title = "O etycznych kanonach pracy nauczycieli akademickich i próbach ich kodyfikowania", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "148 - 167" }
-
The Problem of the Social Competence of Teachers-Engineerss. 168 - 171CZYSTY TEKST
Alena Vališová, The Problem of the Social Competence of Teachers-Engineers, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 168 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Alena Vališová", title = "The Problem of the Social Competence of Teachers-Engineers", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "168 - 171" }
-
Dobry tekst naukowys. 172 - 193CZYSTY TEKST
Jolanta Świetlikowska, Dobry tekst naukowy, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 172 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Świetlikowska", title = "Dobry tekst naukowy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "172 - 193" }
-
Problem podmiotowości a kwestia wyboru gimnazjums. 194 - 202CZYSTY TEKST
Krzysztof Zajdel, Problem podmiotowości a kwestia wyboru gimnazjum, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 194 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Zajdel", title = "Problem podmiotowości a kwestia wyboru gimnazjum", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "194 - 202" }
-
Próby pedagogicznego myślenia wobec (oporu) języków kultury : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna : zadania do pracy dydaktycznej ze studentamis. 203 - 229CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Próby pedagogicznego myślenia wobec (oporu) języków kultury : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna : zadania do pracy dydaktycznej ze studentami, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 203 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Próby pedagogicznego myślenia wobec (oporu) języków kultury : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna : zadania do pracy dydaktycznej ze studentami", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "203 - 229" }
-
Szkolny lider, kreator zmian... potrzebny (od) zarazs. 230 - 239CZYSTY TEKST
Grażyna Rura, Szkolny lider, kreator zmian... potrzebny (od) zaraz, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 230 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rura", title = "Szkolny lider, kreator zmian... potrzebny (od) zaraz", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "230 - 239" }
-
Osoba nauczyciela jako czynnik agresjotwórczys. 240 - 262CZYSTY TEKST
Agnieszka Zając, Osoba nauczyciela jako czynnik agresjotwórczy, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 240 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zając", title = "Osoba nauczyciela jako czynnik agresjotwórczy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "240 - 262" }
-
"Klinika akademickiej pedagogiki", Bogusław Śliwerski, Kraków 2011 : [recenzja]s. 263 - 266CZYSTY TEKST
Andrzej Ćwikliński, Bogusław Śliwerski, "Klinika akademickiej pedagogiki", Bogusław Śliwerski, Kraków 2011 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 263 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ćwikliński, Bogusław Śliwerski", title = ""Klinika akademickiej pedagogiki", Bogusław Śliwerski, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "263 - 266" }
-
"Pedagogiczne aspekty bezpieczeństwa dzieci w wieku wczesnoszkolnym", Krzysztof Kruszko, Lublin 2010 : [recenzja]s. 267 - 277CZYSTY TEKST
Krzysztof Kruszko, Bogusław Śliwerski, "Pedagogiczne aspekty bezpieczeństwa dzieci w wieku wczesnoszkolnym", Krzysztof Kruszko, Lublin 2010 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 267 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kruszko, Bogusław Śliwerski", title = ""Pedagogiczne aspekty bezpieczeństwa dzieci w wieku wczesnoszkolnym", Krzysztof Kruszko, Lublin 2010 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "267 - 277" }
-
"Wyzwania autorytetu w praktyce społecznej i kulturze symbolicznej (przechadzki krytyczne w poszukiwaniu dyskursu dla teorii)", Lech Witkowski, Kraków 2009 : [recenzja]s. 278 - 283CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Lech Witkowski, "Wyzwania autorytetu w praktyce społecznej i kulturze symbolicznej (przechadzki krytyczne w poszukiwaniu dyskursu dla teorii)", Lech Witkowski, Kraków 2009 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 278 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Lech Witkowski", title = ""Wyzwania autorytetu w praktyce społecznej i kulturze symbolicznej (przechadzki krytyczne w poszukiwaniu dyskursu dla teorii)", Lech Witkowski, Kraków 2009 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "278 - 283" }
-
Orientacje jakościowe w badaniach pedagogicznych, XXIV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów Cieszyn-Ustroń, 13-18 września 2010 rokus. 284 - 288CZYSTY TEKST
Anna Gajdzica, Alicja Hruzd, Orientacje jakościowe w badaniach pedagogicznych, XXIV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów Cieszyn-Ustroń, 13-18 września 2010 roku, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 284 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Gajdzica, Alicja Hruzd", title = "Orientacje jakościowe w badaniach pedagogicznych, XXIV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów Cieszyn-Ustroń, 13-18 września 2010 roku", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "284 - 288" }
-
Bibliografia tematyczna : autorytets. 289 - 295CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Bibliografia tematyczna : autorytet, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 289 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Bibliografia tematyczna : autorytet", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "289 - 295" }
-
Autorzys. 296CZYSTY TEKST
Autorzy, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 296
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "296" }