-
Forma myślenia i działania pedagogicznego a doświadczenie paradoksalności (samo)kształcenias. 9 - 29CZYSTY TEKST
Forma myślenia i działania pedagogicznego a doświadczenie paradoksalności (samo)kształcenia, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 9 - 29
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Forma myślenia i działania pedagogicznego a doświadczenie paradoksalności (samo)kształcenia", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "9 - 29" }
-
Modele dyscypliny w klasie szkolnej – preferencje nauczycieli i ich wybrane predyktorys. 31 - 50CZYSTY TEKST
Modele dyscypliny w klasie szkolnej – preferencje nauczycieli i ich wybrane predyktory, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 31 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Modele dyscypliny w klasie szkolnej – preferencje nauczycieli i ich wybrane predyktory", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "31 - 50" }
-
Klaps jako (nie)skuteczna metoda wychowawcza? Wokół przyczyn stosowania kar fizycznych – analiza wypowiedzi młodych dorosłychs. 51 - 66CZYSTY TEKST
Klaps jako (nie)skuteczna metoda wychowawcza? Wokół przyczyn stosowania kar fizycznych – analiza wypowiedzi młodych dorosłych, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 51 - 66
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Klaps jako (nie)skuteczna metoda wychowawcza? Wokół przyczyn stosowania kar fizycznych – analiza wypowiedzi młodych dorosłych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "51 - 66" }
-
Time – space – relationships – an art school student in the face of the pandemic educational experiments. 67 - 83CZYSTY TEKST
Time – space – relationships – an art school student in the face of the pandemic educational experiment, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 67 - 83
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Time – space – relationships – an art school student in the face of the pandemic educational experiment", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "67 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Children of Polish Parents Online - Dimensions and Sharenting Risks, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 85 - 99
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Children of Polish Parents Online - Dimensions and Sharenting Risks", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "85 - 99" }
-
Preliminary identification of the potential of using MIEM in the context of stimulating the development of selected cognitive processes of students in early childhood educations. 101 - 120CZYSTY TEKST
Preliminary identification of the potential of using MIEM in the context of stimulating the development of selected cognitive processes of students in early childhood education, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 101 - 120
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Preliminary identification of the potential of using MIEM in the context of stimulating the development of selected cognitive processes of students in early childhood education", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "101 - 120" }
-
University student’s internalising problems in the context of mental support in Poland – a Latent Profile Analysiss. 121 - 141CZYSTY TEKST
University student’s internalising problems in the context of mental support in Poland – a Latent Profile Analysis, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 121 - 141
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "University student’s internalising problems in the context of mental support in Poland – a Latent Profile Analysis", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "121 - 141" }
-
Kompetencje zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kształcenia uczniów z niepełnosprawnościamis. 143 - 161CZYSTY TEKST
Kompetencje zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 143 - 161
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kompetencje zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "143 - 161" }
-
CZYSTY TEKST
Social roles in emerging adulthood. Results of a nationwide study, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 163 - 181
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Social roles in emerging adulthood. Results of a nationwide study", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "163 - 181" }
-
Pokolenie „Z” w badaniach z udziałem studentów polskich i czeskich. Wybrana analiza komparatywna w budowaniu i rozumieniu relacjis. 183 - 198CZYSTY TEKST
Pokolenie „Z” w badaniach z udziałem studentów polskich i czeskich. Wybrana analiza komparatywna w budowaniu i rozumieniu relacji, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 183 - 198
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Pokolenie „Z” w badaniach z udziałem studentów polskich i czeskich. Wybrana analiza komparatywna w budowaniu i rozumieniu relacji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "183 - 198" }
-
Wybrane aspekty postrzegania myślenia krytycznego wśród polskich i czeskich dyrektorów szkół podstawowychs. 199 - 217CZYSTY TEKST
Wybrane aspekty postrzegania myślenia krytycznego wśród polskich i czeskich dyrektorów szkół podstawowych, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 199 - 217
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wybrane aspekty postrzegania myślenia krytycznego wśród polskich i czeskich dyrektorów szkół podstawowych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "199 - 217" }
-
Children’s participation in research: tensions and dilemmas around ethical practices. 219 - 230CZYSTY TEKST
Children’s participation in research: tensions and dilemmas around ethical practice, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 219 - 230
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Children’s participation in research: tensions and dilemmas around ethical practice", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "219 - 230" }
-
The relationship between parent’s mental health and professional functioning and students’ e-learning burnout and well-being during the COVID-19 pandemics. 231 - 253CZYSTY TEKST
The relationship between parent’s mental health and professional functioning and students’ e-learning burnout and well-being during the COVID-19 pandemic, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 231 - 253
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "The relationship between parent’s mental health and professional functioning and students’ e-learning burnout and well-being during the COVID-19 pandemic", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "231 - 253" }
-
„O trudnej sztuce pomagania”. Artykuł recenzyjny książki Uchodźcy pośród nas. Pomaganie w perspektywie interdyscyplinarnej, pod red. Ewy Kurantowicz, Wydawnictwo Naukowe DSW, Wrocław 2022s. 255 - 262CZYSTY TEKST
„O trudnej sztuce pomagania”. Artykuł recenzyjny książki Uchodźcy pośród nas. Pomaganie w perspektywie interdyscyplinarnej, pod red. Ewy Kurantowicz, Wydawnictwo Naukowe DSW, Wrocław 2022, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 255 - 262
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "„O trudnej sztuce pomagania”. Artykuł recenzyjny książki Uchodźcy pośród nas. Pomaganie w perspektywie interdyscyplinarnej, pod red. Ewy Kurantowicz, Wydawnictwo Naukowe DSW, Wrocław 2022", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "255 - 262" }
-
Refleksje o wychowaniu w erze post-pandemii wokół książki „Bez-silna edukacja. O kształceniu kruchego”, Krzysztof Maliszewski, Katowice 2021, wyd. Uniwersytetu Śląskiego, ss. 206s. 263 - 272CZYSTY TEKST
Refleksje o wychowaniu w erze post-pandemii wokół książki „Bez-silna edukacja. O kształceniu kruchego”, Krzysztof Maliszewski, Katowice 2021, wyd. Uniwersytetu Śląskiego, ss. 206, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 1 (46), s. 263 - 272
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Refleksje o wychowaniu w erze post-pandemii wokół książki „Bez-silna edukacja. O kształceniu kruchego”, Krzysztof Maliszewski, Katowice 2021, wyd. Uniwersytetu Śląskiego, ss. 206", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 1 (46)", pages = "263 - 272" }