-
Wprowadzenies. 9 - 11CZYSTY TEKST
Wprowadzenie, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wprowadzenie", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "9 - 11" }
-
Jak być twórczym nauczycielem w odtwórczym świecie szkoły i edukacji?s. 14 - 32CZYSTY TEKST
Ryszard Kucha, Jak być twórczym nauczycielem w odtwórczym świecie szkoły i edukacji?, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 14 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Kucha", title = "Jak być twórczym nauczycielem w odtwórczym świecie szkoły i edukacji?", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "14 - 32" }
-
Realizowanie idei podmiotowości w twórczych działaniach nauczyciela : od założeń teoretycznych do praktyki pedagogicznejs. 33 - 48CZYSTY TEKST
Dorota Gębuś, Realizowanie idei podmiotowości w twórczych działaniach nauczyciela : od założeń teoretycznych do praktyki pedagogicznej, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 33 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Gębuś", title = "Realizowanie idei podmiotowości w twórczych działaniach nauczyciela : od założeń teoretycznych do praktyki pedagogicznej", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "33 - 48" }
-
Współczesna szkoła twórcza w świetle obowiązujących norm prawnych (między marzeniem a rzeczywistością)s. 49 - 58CZYSTY TEKST
Magdalena Kucha, Współczesna szkoła twórcza w świetle obowiązujących norm prawnych (między marzeniem a rzeczywistością), Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kucha", title = "Współczesna szkoła twórcza w świetle obowiązujących norm prawnych (między marzeniem a rzeczywistością)", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "49 - 58" }
-
Współczesny twórczy nauczyciel a internetowa blokada intelektus. 59 - 73CZYSTY TEKST
Ewa Frankiewicz, Współczesny twórczy nauczyciel a internetowa blokada intelektu, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 59 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frankiewicz", title = "Współczesny twórczy nauczyciel a internetowa blokada intelektu", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "59 - 73" }
-
O hermeneutyce i edukacji w czasach popkulturys. 74 - 84CZYSTY TEKST
Renata Kowalczyk, O hermeneutyce i edukacji w czasach popkultury, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 74 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Kowalczyk", title = "O hermeneutyce i edukacji w czasach popkultury", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "74 - 84" }
-
From traditional to modern concepts of teaching contents of the subjects the world around us and nature and societys. 85 - 94CZYSTY TEKST
Snezana Kirova, Snezana Stavreva Veselinovska, From traditional to modern concepts of teaching contents of the subjects the world around us and nature and society, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 85 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Snezana Kirova, Snezana Stavreva Veselinovska", title = "From traditional to modern concepts of teaching contents of the subjects the world around us and nature and society", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "85 - 94" }
-
O duszy nauczycielstwa - przed stu laty i dziśs. 96 - 103CZYSTY TEKST
Edward Walewander, O duszy nauczycielstwa - przed stu laty i dziś, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 96 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Walewander", title = "O duszy nauczycielstwa - przed stu laty i dziś", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "96 - 103" }
-
"Miłość dusz ludzkich" podstawą działalności nauczycielskiej w "szkole twórczej"s. 104 - 121CZYSTY TEKST
Elżbieta Dolata, "Miłość dusz ludzkich" podstawą działalności nauczycielskiej w "szkole twórczej", Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 104 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Dolata", title = ""Miłość dusz ludzkich" podstawą działalności nauczycielskiej w "szkole twórczej"", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "104 - 121" }
-
Nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej - portret własnys. 122 - 137CZYSTY TEKST
Katarzyna Kochan, Nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej - portret własny, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 122 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kochan", title = "Nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej - portret własny", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "122 - 137" }
-
Pregraduálna príprava učiteľov na spoluprácu s rodinou žiakas. 138 - 147CZYSTY TEKST
Eva Frýdková, Pregraduálna príprava učiteľov na spoluprácu s rodinou žiaka, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 138 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Eva Frýdková", title = "Pregraduálna príprava učiteľov na spoluprácu s rodinou žiaka", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "138 - 147" }
-
Ідея посередництва у контексті підготовки учителівs. 148 - 155CZYSTY TEKST
Tanya Ravchyna, Ідея посередництва у контексті підготовки учителів, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 148 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Tanya Ravchyna", title = "Ідея посередництва у контексті підготовки учителів", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "148 - 155" }
-
Педагогічні здібності як інтегрований чинник формування культури професійного мислення майбутніх учителів природничих дисциплінs. 156 - 168CZYSTY TEKST
Larysa Kovalchuk, Педагогічні здібності як інтегрований чинник формування культури професійного мислення майбутніх учителів природничих дисциплін, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 156 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Larysa Kovalchuk", title = "Педагогічні здібності як інтегрований чинник формування культури професійного мислення майбутніх учителів природничих дисциплін", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "156 - 168" }
-
Розвиток креативних здібностей студентів-філологів у процесі педагогічної підготовкиs. 169 - 183CZYSTY TEKST
Halyna Pyatakova, Розвиток креативних здібностей студентів-філологів у процесі педагогічної підготовки, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 169 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Halyna Pyatakova", title = "Розвиток креативних здібностей студентів-філологів у процесі педагогічної підготовки", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "169 - 183" }
-
Tutoring artystyczny w oczach tutorów Autorskiego Liceum Artystycznego i Akademickiego ALA w Częstochowies. 184 - 199CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring artystyczny w oczach tutorów Autorskiego Liceum Artystycznego i Akademickiego ALA w Częstochowie, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 184 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutoring artystyczny w oczach tutorów Autorskiego Liceum Artystycznego i Akademickiego ALA w Częstochowie", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "184 - 199" }
-
Nauczyciel - animator : rzecz o wykorzystaniu warsztatu animacji społecznej w pracy dydaktycznejs. 200 - 214CZYSTY TEKST
Edyta Widawska, Nauczyciel - animator : rzecz o wykorzystaniu warsztatu animacji społecznej w pracy dydaktycznej, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 200 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Widawska", title = "Nauczyciel - animator : rzecz o wykorzystaniu warsztatu animacji społecznej w pracy dydaktycznej", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "200 - 214" }
-
Kompetencje terapeutyczne współczesnego nauczycielas. 215 - 225CZYSTY TEKST
Mirosława Brasławska-Haque, Kompetencje terapeutyczne współczesnego nauczyciela, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 215 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Brasławska-Haque", title = "Kompetencje terapeutyczne współczesnego nauczyciela", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "215 - 225" }
-
Oddziaływania wychowawczo-dydaktyczne a miłość pedagogicznas. 226 - 240CZYSTY TEKST
Małgorzata Gawle-Wiernasz, Oddziaływania wychowawczo-dydaktyczne a miłość pedagogiczna, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 226 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gawle-Wiernasz", title = "Oddziaływania wychowawczo-dydaktyczne a miłość pedagogiczna", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "226 - 240" }
-
Etyczny wymiar osobowości a moralne zachowania nauczyciela-wychowawcys. 241 - 250CZYSTY TEKST
Agnieszka Zając, Etyczny wymiar osobowości a moralne zachowania nauczyciela-wychowawcy, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 241 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zając", title = "Etyczny wymiar osobowości a moralne zachowania nauczyciela-wychowawcy", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "241 - 250" }
-
Osobowość nauczyciela-wychowawcy w zmiennych i dynamicznych warunkach życia społecznegos. 251 - 260CZYSTY TEKST
Dorota Kiełb-Grabarczyk, Osobowość nauczyciela-wychowawcy w zmiennych i dynamicznych warunkach życia społecznego, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Kiełb-Grabarczyk", title = "Osobowość nauczyciela-wychowawcy w zmiennych i dynamicznych warunkach życia społecznego", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "251 - 260" }
-
Edukacja przez całe życie jako czynnik rozwoju osobowości zawodowej nauczycielas. 261 - 280CZYSTY TEKST
Beata Jakimiuk, Edukacja przez całe życie jako czynnik rozwoju osobowości zawodowej nauczyciela, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 261 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Jakimiuk", title = "Edukacja przez całe życie jako czynnik rozwoju osobowości zawodowej nauczyciela", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "261 - 280" }
-
Wypalenie zawodowe nauczyciela skutkiem długotrwałego stresu zawodowegos. 281 - 286CZYSTY TEKST
Wiesław Lesner, Wypalenie zawodowe nauczyciela skutkiem długotrwałego stresu zawodowego, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 281 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Lesner", title = "Wypalenie zawodowe nauczyciela skutkiem długotrwałego stresu zawodowego", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "281 - 286" }
-
Nauczyciel akademicki w autobiografiach naukowychs. 287 - 300CZYSTY TEKST
Jadwiga Suchmiel, Nauczyciel akademicki w autobiografiach naukowych, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 287 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Suchmiel", title = "Nauczyciel akademicki w autobiografiach naukowych", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "287 - 300" }
-
Антропологічний вимір навчально-виховного процесу вищої школиs. 301 - 309CZYSTY TEKST
Mariya Shved, Антропологічний вимір навчально-виховного процесу вищої школи, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 301 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Mariya Shved", title = "Антропологічний вимір навчально-виховного процесу вищої школи", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "301 - 309" }
-
Vysokoškolský učiteľ-vzdelávateľ v pregraduálnej príprave učiteľovs. 310 - 318CZYSTY TEKST
Mariana Sirotová, Vysokoškolský učiteľ-vzdelávateľ v pregraduálnej príprave učiteľov, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 310 - 318
BIBTEX@Article{ authors = " Mariana Sirotová", title = "Vysokoškolský učiteľ-vzdelávateľ v pregraduálnej príprave učiteľov", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "310 - 318" }
-
The continuing education of teachers in Japans. 319 - 322CZYSTY TEKST
Shunji Tanabe, The continuing education of teachers in Japan, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 319 - 322
BIBTEX@Article{ authors = " Shunji Tanabe", title = "The continuing education of teachers in Japan", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "319 - 322" }
-
Tradycja i nowoczesność w edukacji nauczycielskiej w uniwersytetach współczesnej Ukrainys. 323 - 337CZYSTY TEKST
Mariya Chepil, Tradycja i nowoczesność w edukacji nauczycielskiej w uniwersytetach współczesnej Ukrainy, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 323 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Mariya Chepil", title = "Tradycja i nowoczesność w edukacji nauczycielskiej w uniwersytetach współczesnej Ukrainy", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "323 - 337" }
-
Współczesny system kształcenia nauczycieli na Ukrainie i w Polsce : aspekt porównawczys. 338 - 346CZYSTY TEKST
Oksana Tokarenko, Współczesny system kształcenia nauczycieli na Ukrainie i w Polsce : aspekt porównawczy, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 338 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Oksana Tokarenko", title = "Współczesny system kształcenia nauczycieli na Ukrainie i w Polsce : aspekt porównawczy", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "338 - 346" }
-
Kierunki i perspektywy zmian w kształceniu pedagogóws. 347 - 360CZYSTY TEKST
Kazimierz Jurzysta, Kierunki i perspektywy zmian w kształceniu pedagogów, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 347 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Jurzysta", title = "Kierunki i perspektywy zmian w kształceniu pedagogów", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "347 - 360" }
-
Podmiotowy charakter stosunku wychowawczegos. 362 - 371CZYSTY TEKST
Andrzej J. Sowiński, Podmiotowy charakter stosunku wychowawczego, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 362 - 371
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej J. Sowiński", title = "Podmiotowy charakter stosunku wychowawczego", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "362 - 371" }
-
Klasa szkolna : lustro wychowawcy dla jego osiągnięć i porażeks. 372 - 383CZYSTY TEKST
Magdalena Malik, Klasa szkolna : lustro wychowawcy dla jego osiągnięć i porażek, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 372 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Malik", title = "Klasa szkolna : lustro wychowawcy dla jego osiągnięć i porażek", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "372 - 383" }
-
Realność podmiotowości ucznia wobec nierówności płciowych w klasie szkolnejs. 384 - 389CZYSTY TEKST
Katarzyna Gal, Realność podmiotowości ucznia wobec nierówności płciowych w klasie szkolnej, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 384 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Gal", title = "Realność podmiotowości ucznia wobec nierówności płciowych w klasie szkolnej", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "384 - 389" }
-
Oczekiwania uczniów objętych nauczaniem indywidualnym wobec nauczycielas. 390 - 397CZYSTY TEKST
Magdalena Fatyga, Oczekiwania uczniów objętych nauczaniem indywidualnym wobec nauczyciela, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 390 - 397
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Fatyga", title = "Oczekiwania uczniów objętych nauczaniem indywidualnym wobec nauczyciela", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "390 - 397" }
-
Nauczyciel wspomagający w kształceniu integracyjnym i inkluzyjnym : rola, zadania, dyspozycje osobowościowes. 398 - 414CZYSTY TEKST
Danuta Apanel, Nauczyciel wspomagający w kształceniu integracyjnym i inkluzyjnym : rola, zadania, dyspozycje osobowościowe, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 398 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Apanel", title = "Nauczyciel wspomagający w kształceniu integracyjnym i inkluzyjnym : rola, zadania, dyspozycje osobowościowe", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "398 - 414" }
-
Podmiotowość uczniów niepełnosprawnych w szkołach specjalnych, masowych oraz integracyjnychs. 415 - 429CZYSTY TEKST
Joanna Szostak, Podmiotowość uczniów niepełnosprawnych w szkołach specjalnych, masowych oraz integracyjnych, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 415 - 429
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szostak", title = "Podmiotowość uczniów niepełnosprawnych w szkołach specjalnych, masowych oraz integracyjnych", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "415 - 429" }
-
Podmiotowość ucznia zdolnego : ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymis. 430 - 444CZYSTY TEKST
Anna Noworyta, Podmiotowość ucznia zdolnego : ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 430 - 444
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Noworyta", title = "Podmiotowość ucznia zdolnego : ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "430 - 444" }
-
Szkoła wobec aspołecznych zachowań ucznióws. 445 - 463CZYSTY TEKST
Sylwia Kita, Szkoła wobec aspołecznych zachowań uczniów, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 445 - 463
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kita", title = "Szkoła wobec aspołecznych zachowań uczniów", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "445 - 463" }
-
Kreatívne písanie a jeho význam pri vyučovaní cudzieho jazykas. 464 - 466CZYSTY TEKST
Eva Smetanová, Kreatívne písanie a jeho význam pri vyučovaní cudzieho jazyka, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 464 - 466
BIBTEX@Article{ authors = " Eva Smetanová", title = "Kreatívne písanie a jeho význam pri vyučovaní cudzieho jazyka", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "464 - 466" }
-
Czy biurokracja oświatowa może wspierać kreatywną alternatywę dla tradycyjnej szkoły?s. 467 - 475CZYSTY TEKST
Kas Mazurek, Margret A. Winzer, Czy biurokracja oświatowa może wspierać kreatywną alternatywę dla tradycyjnej szkoły?, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 467 - 475
BIBTEX@Article{ authors = " Kas Mazurek, Margret A. Winzer", title = "Czy biurokracja oświatowa może wspierać kreatywną alternatywę dla tradycyjnej szkoły?", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "467 - 475" }
-
Zasady partnerstwa wychowawczego i ich realizacja w austriackich Wioskach Dziecięcych SOSs. 476 - 486CZYSTY TEKST
Oresta Chepil, Zasady partnerstwa wychowawczego i ich realizacja w austriackich Wioskach Dziecięcych SOS, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 476 - 486
BIBTEX@Article{ authors = " Oresta Chepil", title = "Zasady partnerstwa wychowawczego i ich realizacja w austriackich Wioskach Dziecięcych SOS", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "476 - 486" }
-
Polityka państw członkowskich i prawne instrumenty Unii Europejskiej na rzecz równouprawnienia płci w edukacjis. 487 - 503CZYSTY TEKST
Justyna Wojniak, Polityka państw członkowskich i prawne instrumenty Unii Europejskiej na rzecz równouprawnienia płci w edukacji, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 487 - 503
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wojniak", title = "Polityka państw członkowskich i prawne instrumenty Unii Europejskiej na rzecz równouprawnienia płci w edukacji", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "487 - 503" }