-
Nowe wymiary glottodydaktyki: problemy nauczania stylistycznych i specjalistycznych odmian polszczyzny i innych języków oraz kształcenia dzieci i młodzieżys. 9 - 16CZYSTY TEKST
Magdalena Karasek, Nowe wymiary glottodydaktyki: problemy nauczania stylistycznych i specjalistycznych odmian polszczyzny i innych języków oraz kształcenia dzieci i młodzieży, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Karasek", title = "Nowe wymiary glottodydaktyki: problemy nauczania stylistycznych i specjalistycznych odmian polszczyzny i innych języków oraz kształcenia dzieci i młodzieży", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "9 - 16" }
-
Charakterystyka stylu naukowego i terminów na tle wariantywności języka w kraju i za granicąs. 17 - 26CZYSTY TEKST
Edyta Pałuszyńska, Charakterystyka stylu naukowego i terminów na tle wariantywności języka w kraju i za granicą, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 17 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Pałuszyńska", title = "Charakterystyka stylu naukowego i terminów na tle wariantywności języka w kraju i za granicą", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "17 - 26" }
-
Rola stylu naukowego i urzędowo-kancelaryjnego na kursie przygotowującym kandydatów do podjęcia studiów w Polsces. 27 - 43CZYSTY TEKST
Maria Czempka-Wiewióra, Rola stylu naukowego i urzędowo-kancelaryjnego na kursie przygotowującym kandydatów do podjęcia studiów w Polsce , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 27 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czempka-Wiewióra", title = "Rola stylu naukowego i urzędowo-kancelaryjnego na kursie przygotowującym kandydatów do podjęcia studiów w Polsce ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "27 - 43" }
-
Cudzoziemiec w urzędzie : elementy języka prawa i administracji publicznej w programach nauczania języka polskiego jako obcegos. 45 - 60CZYSTY TEKST
Samanta Busiło, Cudzoziemiec w urzędzie : elementy języka prawa i administracji publicznej w programach nauczania języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 45 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Samanta Busiło", title = "Cudzoziemiec w urzędzie : elementy języka prawa i administracji publicznej w programach nauczania języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "45 - 60" }
-
Leksyka potoczna w podręczniku do nauki języka polskiego jako obcego Polski, krok po kroku (poziom A1) – wybrane zagadnienia w ujęciu statystycznyms. 61 - 75CZYSTY TEKST
Konrad Kazimierz Szamryk, Leksyka potoczna w podręczniku do nauki języka polskiego jako obcego Polski, krok po kroku (poziom A1) – wybrane zagadnienia w ujęciu statystycznym, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 61 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Konrad Kazimierz Szamryk", title = "Leksyka potoczna w podręczniku do nauki języka polskiego jako obcego Polski, krok po kroku (poziom A1) – wybrane zagadnienia w ujęciu statystycznym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "61 - 75" }
-
Czy konstrukcje pytające w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego rejestrują najnowszy uzus polszczyzny potocznej?s. 77 - 95CZYSTY TEKST
Rafał Maćkowiak, Czy konstrukcje pytające w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego rejestrują najnowszy uzus polszczyzny potocznej? , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 77 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Maćkowiak", title = "Czy konstrukcje pytające w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego rejestrują najnowszy uzus polszczyzny potocznej? ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "77 - 95" }
-
O nauczaniu stylu potocznego na lekcjach języka polskiego jako obcego na poziomie podstawowyms. 97 - 108CZYSTY TEKST
Justyna Sochacka, O nauczaniu stylu potocznego na lekcjach języka polskiego jako obcego na poziomie podstawowym , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sochacka", title = "O nauczaniu stylu potocznego na lekcjach języka polskiego jako obcego na poziomie podstawowym ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "97 - 108" }
-
Sztuka nawijki, czyli jak uczyć cudzoziemców polskiego slangu młodzieżowegos. 109 - 126CZYSTY TEKST
Anna Rabczuk, Sztuka nawijki, czyli jak uczyć cudzoziemców polskiego slangu młodzieżowego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 109 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Rabczuk", title = "Sztuka nawijki, czyli jak uczyć cudzoziemców polskiego slangu młodzieżowego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "109 - 126" }
-
O leksyce nacechowanej stylistycznie w nauczaniu Białorusinów języka polskiegos. 127 - 134CZYSTY TEKST
Radosław Kaleta, O leksyce nacechowanej stylistycznie w nauczaniu Białorusinów języka polskiego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 127 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Kaleta", title = "O leksyce nacechowanej stylistycznie w nauczaniu Białorusinów języka polskiego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "127 - 134" }
-
Język polski w odmianie akademickiej : propozycja programu kursu adresowanego do studentów zagranicznych przygotowujących się do studiów wyższych w Polsces. 135 - 148CZYSTY TEKST
Grażyna Zarzycka, Język polski w odmianie akademickiej : propozycja programu kursu adresowanego do studentów zagranicznych przygotowujących się do studiów wyższych w Polsce, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 135 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Zarzycka", title = "Język polski w odmianie akademickiej : propozycja programu kursu adresowanego do studentów zagranicznych przygotowujących się do studiów wyższych w Polsce", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "135 - 148" }
-
Leksyka w nauczaniu języka specjalistycznego – potrzeby akademickie a potrzeby zawodowes. 149 - 166CZYSTY TEKST
Anna Seretny, Leksyka w nauczaniu języka specjalistycznego – potrzeby akademickie a potrzeby zawodowe, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 149 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Seretny", title = "Leksyka w nauczaniu języka specjalistycznego – potrzeby akademickie a potrzeby zawodowe", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "149 - 166" }
-
Sylwetka uczącego się języka polskiego jako obcego dla celów biznesowych : motywacje, problemy, potrzebys. 167 - 181CZYSTY TEKST
Ewa Komorowska, Sylwetka uczącego się języka polskiego jako obcego dla celów biznesowych : motywacje, problemy, potrzeby, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 167 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Komorowska", title = "Sylwetka uczącego się języka polskiego jako obcego dla celów biznesowych : motywacje, problemy, potrzeby", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "167 - 181" }
-
Z problematyki tłumaczenia dokumentacji firmowej w nauczaniu języka bułgarskiego i polskiego jako obcegos. 183 - 189CZYSTY TEKST
Steliana Aleksandrova, Z problematyki tłumaczenia dokumentacji firmowej w nauczaniu języka bułgarskiego i polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 183 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Steliana Aleksandrova", title = "Z problematyki tłumaczenia dokumentacji firmowej w nauczaniu języka bułgarskiego i polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "183 - 189" }
-
Nauczanie angielskiej frazeologii lotniczejs. 191 - 203CZYSTY TEKST
Anna Borowska, Nauczanie angielskiej frazeologii lotniczej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 191 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Borowska", title = "Nauczanie angielskiej frazeologii lotniczej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "191 - 203" }
-
Słownictwo specjalistyczne w nauczaniu języka słoweńskiego jako obcego na kierunku lingwistyka dla biznesus. 205 - 212CZYSTY TEKST
Katarzyna Bednarska, Słownictwo specjalistyczne w nauczaniu języka słoweńskiego jako obcego na kierunku lingwistyka dla biznesu , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 205 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bednarska", title = "Słownictwo specjalistyczne w nauczaniu języka słoweńskiego jako obcego na kierunku lingwistyka dla biznesu ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "205 - 212" }
-
Polszczyzna jako środowisko nauczania matematyki w świetle doświadczeń z pracy nad podręcznikiem dla cudzoziemcóws. 213 - 227CZYSTY TEKST
Grzegorz Rudziński, Polszczyzna jako środowisko nauczania matematyki w świetle doświadczeń z pracy nad podręcznikiem dla cudzoziemców , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 213 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Rudziński", title = "Polszczyzna jako środowisko nauczania matematyki w świetle doświadczeń z pracy nad podręcznikiem dla cudzoziemców ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "213 - 227" }
-
Move beyond the texts. 229 - 241CZYSTY TEKST
Urszula Swoboda-Rydz, Move beyond the text, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 229 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Swoboda-Rydz", title = "Move beyond the text", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "229 - 241" }
-
Na przerwie i na lekcji – język specjalistyczny w edukacji dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracyjnyms. 243 - 259CZYSTY TEKST
Urszula Majcher-Legawiec, Na przerwie i na lekcji – język specjalistyczny w edukacji dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracyjnym , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 243 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Majcher-Legawiec", title = "Na przerwie i na lekcji – język specjalistyczny w edukacji dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracyjnym ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "243 - 259" }
-
Czytanie jako umiejętność kluczowa w nauce języka poprzez treść u dzieci dwujęzycznychs. 261 - 273CZYSTY TEKST
Agnieszka Rabiej, Czytanie jako umiejętność kluczowa w nauce języka poprzez treść u dzieci dwujęzycznych , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 261 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rabiej", title = "Czytanie jako umiejętność kluczowa w nauce języka poprzez treść u dzieci dwujęzycznych ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "261 - 273" }
-
Seria podręczników do nauki specjalistycznego języka polskiego jako obcego pod red. Urszuli Sajkowskiej pt.: Edukacja – Praca – Integracja: 1. Chcę pracować w Polsce; 2. Wybieram gastronomię; 3. Opiekuję się osobą starsząs. 275 - 280CZYSTY TEKST
Urszula Sajkowska, Grażyna Zarzycka, Seria podręczników do nauki specjalistycznego języka polskiego jako obcego pod red. Urszuli Sajkowskiej pt.: Edukacja – Praca – Integracja: 1. Chcę pracować w Polsce; 2. Wybieram gastronomię; 3. Opiekuję się osobą starszą, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 275 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Sajkowska, Grażyna Zarzycka", title = "Seria podręczników do nauki specjalistycznego języka polskiego jako obcego pod red. Urszuli Sajkowskiej pt.: Edukacja – Praca – Integracja: 1. Chcę pracować w Polsce; 2. Wybieram gastronomię; 3. Opiekuję się osobą starszą", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "275 - 280" }
-
"Bliżej tekstów", Tamara Czerkies, Seul 2016 : [recenzja]s. 281 - 283CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, Iwona Janowska, "Bliżej tekstów", Tamara Czerkies, Seul 2016 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 281 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies, Iwona Janowska", title = ""Bliżej tekstów", Tamara Czerkies, Seul 2016 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "281 - 283" }
-
"Znajdź z polskim wspólny język : fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego : poradnik metodyczny", Michalina Biernacka, Łódź 2016 : [recenzja]s. 285 - 289CZYSTY TEKST
Michalina Biernacka, Beata Grochala, "Znajdź z polskim wspólny język : fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego : poradnik metodyczny", Michalina Biernacka, Łódź 2016 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 285 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Michalina Biernacka, Beata Grochala", title = ""Znajdź z polskim wspólny język : fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego : poradnik metodyczny", Michalina Biernacka, Łódź 2016 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "285 - 289" }
-
Sprawozdanie z przebiegu państwowych egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego organizowanych na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiegos. 291 - 294CZYSTY TEKST
Iwona Dembowska-Wosik, Sprawozdanie z przebiegu państwowych egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego organizowanych na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 291 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Dembowska-Wosik", title = "Sprawozdanie z przebiegu państwowych egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego organizowanych na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "291 - 294" }