-
[Nowy logotyp, okładka oraz strona internetowa kwartalnika]CZYSTY TEKST
Bogdan Sojkin, [Nowy logotyp, okładka oraz strona internetowa kwartalnika], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Sojkin", title = "[Nowy logotyp, okładka oraz strona internetowa kwartalnika]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "" }
-
Oczekiwania wobec pracodawcy a zadowolenie z pracy naukowcóws. 1 - 28CZYSTY TEKST
Marta Bojko, Marzena Feldy, Oczekiwania wobec pracodawcy a zadowolenie z pracy naukowców , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 1 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bojko, Marzena Feldy", title = "Oczekiwania wobec pracodawcy a zadowolenie z pracy naukowców ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "1 - 28" }
-
Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszys. 29 - 58CZYSTY TEKST
Krzysztof Gołata, Bogdan Sojkin, Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 29 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Gołata, Bogdan Sojkin", title = "Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "29 - 58" }
-
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez centra transferu technoogii w komunikacji marketingowejs. 59 - 74CZYSTY TEKST
Sławomir Milczarek, Wykorzystanie mediów społecznościowych przez centra transferu technoogii w komunikacji marketingowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 59 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Milczarek", title = "Wykorzystanie mediów społecznościowych przez centra transferu technoogii w komunikacji marketingowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "59 - 74" }
-
Ocena marketingowej komunikacji internetowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z przedsiębiorcami w województwie łódzkims. 75 - 94CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz-Krawczyk, Sławomir Milczarek, Ocena marketingowej komunikacji internetowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z przedsiębiorcami w województwie łódzkim , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 75 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz-Krawczyk, Sławomir Milczarek", title = "Ocena marketingowej komunikacji internetowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z przedsiębiorcami w województwie łódzkim ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "75 - 94" }
-
Materialne środowisko pracy a komfort pracy w opiniach pracowników uniwersyteckichs. 95 - 112CZYSTY TEKST
Marzena Syper-Jędrzejak, Materialne środowisko pracy a komfort pracy w opiniach pracowników uniwersyteckich , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 95 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Syper-Jędrzejak", title = "Materialne środowisko pracy a komfort pracy w opiniach pracowników uniwersyteckich ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "95 - 112" }
-
Metody i techniki pomiaru efektów działań public relations wykorzystane w branży public relationss. 113 - 134CZYSTY TEKST
Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło, Metody i techniki pomiaru efektów działań public relations wykorzystane w branży public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 113 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło", title = "Metody i techniki pomiaru efektów działań public relations wykorzystane w branży public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "113 - 134" }