-
Edukacja i kultura : słowo wstępnes. 9 - 13CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, Edukacja i kultura : słowo wstępne, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 9 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "Edukacja i kultura : słowo wstępne", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "9 - 13" }
-
Kłopoty z edukacją kulturalną w dobie kultury masowejs. 15 - 177CZYSTY TEKST
Tadeusz Szkołut, Kłopoty z edukacją kulturalną w dobie kultury masowej, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 15 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Szkołut", title = "Kłopoty z edukacją kulturalną w dobie kultury masowej", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "15 - 177" }
-
Historia wychowania w Gdańsku z perspektywy pięćdziesięciolecia : 1946-1996s. 19 - 33CZYSTY TEKST
Lech Mokrzecki, Historia wychowania w Gdańsku z perspektywy pięćdziesięciolecia : 1946-1996, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 19 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Mokrzecki", title = "Historia wychowania w Gdańsku z perspektywy pięćdziesięciolecia : 1946-1996", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "19 - 33" }
-
Działalność kulturalno-oświatowa Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego na Śląsku Cieszyńskim : 1896-1924s. 35 - 45CZYSTY TEKST
Eugenia Karcz, Działalność kulturalno-oświatowa Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego na Śląsku Cieszyńskim : 1896-1924, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 35 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Karcz", title = "Działalność kulturalno-oświatowa Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego na Śląsku Cieszyńskim : 1896-1924", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "35 - 45" }
-
Działalność kulturalno-oświatowa Towarzystwa Oświaty na Śląsku im. św. Jacka w latach 1917-1924s. 47 - 56CZYSTY TEKST
Eleonora Sapia-Drewniak, Działalność kulturalno-oświatowa Towarzystwa Oświaty na Śląsku im. św. Jacka w latach 1917-1924, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Eleonora Sapia-Drewniak", title = "Działalność kulturalno-oświatowa Towarzystwa Oświaty na Śląsku im. św. Jacka w latach 1917-1924", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "47 - 56" }
-
Towarzystwo Moralnych Interesów Ludności Polskiej pod Panowaniem Pruskim i Towarzystwo Oświaty Ludowej w latach 1871-1914s. 57 - 73CZYSTY TEKST
Teresa Wróblewska, Towarzystwo Moralnych Interesów Ludności Polskiej pod Panowaniem Pruskim i Towarzystwo Oświaty Ludowej w latach 1871-1914, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 57 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Wróblewska", title = "Towarzystwo Moralnych Interesów Ludności Polskiej pod Panowaniem Pruskim i Towarzystwo Oświaty Ludowej w latach 1871-1914", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "57 - 73" }
-
Zagraniczne peregrynacje edukacyjne młodych Zamoyskich na początku XIX wiekus. 75 - 85CZYSTY TEKST
Krystyna Wróbel-Lipowa, Zagraniczne peregrynacje edukacyjne młodych Zamoyskich na początku XIX wieku, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Wróbel-Lipowa", title = "Zagraniczne peregrynacje edukacyjne młodych Zamoyskich na początku XIX wieku", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "75 - 85" }
-
Pamięć i czas w kulturze, filozofii i pedagogice : zarys zagadnienia w ujęciu hermeneutycznyms. 89 - 105CZYSTY TEKST
Jan Hudzik, Pamięć i czas w kulturze, filozofii i pedagogice : zarys zagadnienia w ujęciu hermeneutycznym, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 89 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Hudzik", title = "Pamięć i czas w kulturze, filozofii i pedagogice : zarys zagadnienia w ujęciu hermeneutycznym", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "89 - 105" }
-
Gdańsk jako narracja : nawarstwianie czy modyfikacjas. 107 - 117CZYSTY TEKST
Ewa Rewers, Gdańsk jako narracja : nawarstwianie czy modyfikacja, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 107 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rewers", title = "Gdańsk jako narracja : nawarstwianie czy modyfikacja", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "107 - 117" }
-
Estetyka ponowoczesna : na zderzeniu czasu estetycznego z czasem historycznyms. 119 - 130CZYSTY TEKST
Teresa Pękala, Estetyka ponowoczesna : na zderzeniu czasu estetycznego z czasem historycznym, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Pękala", title = "Estetyka ponowoczesna : na zderzeniu czasu estetycznego z czasem historycznym", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "119 - 130" }
-
Przestrzeń sztuki : przestrzeń estetyczna vs przestrzeń publicznas. 131 - 142CZYSTY TEKST
Beata Frydryczak, Przestrzeń sztuki : przestrzeń estetyczna vs przestrzeń publiczna, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 131 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Frydryczak", title = "Przestrzeń sztuki : przestrzeń estetyczna vs przestrzeń publiczna", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "131 - 142" }
-
Problematyka tożsamości jednostkowej a perspektywy edukacji kulturalnejs. 143 - 154CZYSTY TEKST
Anna Kaczor, Problematyka tożsamości jednostkowej a perspektywy edukacji kulturalnej, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kaczor", title = "Problematyka tożsamości jednostkowej a perspektywy edukacji kulturalnej", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "143 - 154" }
-
Kultura i wychowanies. 155 - 164CZYSTY TEKST
Zygmunt Markocki, Kultura i wychowanie, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 155 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Markocki", title = "Kultura i wychowanie", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "155 - 164" }
-
Teatr lokalny miejscem działań kształtujących kulturową tożsamość człowiekas. 179 - 189CZYSTY TEKST
Edyta M. Nieduziak, Teatr lokalny miejscem działań kształtujących kulturową tożsamość człowieka, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 179 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta M. Nieduziak", title = "Teatr lokalny miejscem działań kształtujących kulturową tożsamość człowieka", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "179 - 189" }
-
Wielokulturowość i porozumienies. 193 - 203CZYSTY TEKST
Brunon Bartz, Wielokulturowość i porozumienie, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 193 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Brunon Bartz", title = "Wielokulturowość i porozumienie", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "193 - 203" }
-
Edukacja regionalna i wielokulturowa na pograniczu białorusko-litewsko-polskims. 205 - 216CZYSTY TEKST
Siergiej Jackiewicz, Edukacja regionalna i wielokulturowa na pograniczu białorusko-litewsko-polskim, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 205 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Siergiej Jackiewicz", title = "Edukacja regionalna i wielokulturowa na pograniczu białorusko-litewsko-polskim", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "205 - 216" }
-
Porównanie kognitywnych map studentów czterech krajów europejskichs. 217 - 229CZYSTY TEKST
Margarethe Stenzel, Porównanie kognitywnych map studentów czterech krajów europejskich, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 217 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Margarethe Stenzel", title = "Porównanie kognitywnych map studentów czterech krajów europejskich", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "217 - 229" }
-
Wysiedleńcy w kraju związkowym Saksonia-Anhalt : raport badawczys. 231 - 239CZYSTY TEKST
Lothar Böttcher, Janusch Daum, Wysiedleńcy w kraju związkowym Saksonia-Anhalt : raport badawczy, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 231 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Lothar Böttcher, Janusch Daum", title = "Wysiedleńcy w kraju związkowym Saksonia-Anhalt : raport badawczy", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "231 - 239" }
-
Przedzałożenia edukacji wielokulturowej, międzykulturowej oraz regionalnej a kaszubskie doświadczenia edukacyjnes. 241 - 255CZYSTY TEKST
Kazimierz Kossak-Główczewski, Przedzałożenia edukacji wielokulturowej, międzykulturowej oraz regionalnej a kaszubskie doświadczenia edukacyjne, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 241 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Kossak-Główczewski", title = "Przedzałożenia edukacji wielokulturowej, międzykulturowej oraz regionalnej a kaszubskie doświadczenia edukacyjne", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "241 - 255" }
-
Region i miejsce w nowych koncepcjach nauczania geografiis. 257 - 265CZYSTY TEKST
Iwona Sagan, Region i miejsce w nowych koncepcjach nauczania geografii, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 257 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Sagan", title = "Region i miejsce w nowych koncepcjach nauczania geografii", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "257 - 265" }
-
Fenomenografia w badaniach nad percepcją wiedzy w dydaktyce akademickiejs. 269 - 271CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, Fenomenografia w badaniach nad percepcją wiedzy w dydaktyce akademickiej, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 269 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel", title = "Fenomenografia w badaniach nad percepcją wiedzy w dydaktyce akademickiej", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "269 - 271" }
-
Cykliczne konferencje naukowe Zakładu Teorii Wychowania Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego nt. "Edukacja w społeczeństwie obywatelskim"s. 273 - 277CZYSTY TEKST
Marek Ejsmont, Cykliczne konferencje naukowe Zakładu Teorii Wychowania Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego nt. "Edukacja w społeczeństwie obywatelskim", Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 273 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Ejsmont", title = "Cykliczne konferencje naukowe Zakładu Teorii Wychowania Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego nt. "Edukacja w społeczeństwie obywatelskim"", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "273 - 277" }
-
"Stan i perspektywy historii wychowania", red. W. Jamrożek, Poznań 1995 : [recenzja]s. 281 - 284CZYSTY TEKST
W. Ejsmont, Lech Mokrzecki, "Stan i perspektywy historii wychowania", red. W. Jamrożek, Poznań 1995 : [recenzja], Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 281 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " W. Ejsmont, Lech Mokrzecki", title = ""Stan i perspektywy historii wychowania", red. W. Jamrożek, Poznań 1995 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "281 - 284" }
-
"Edukacja historyczna w jezuickich kolegiach Rzeczypospolitej 1565-1773", Kazimierz Puchowski, Gdańsk 1999 : [recenzja]s. 284 - 290CZYSTY TEKST
Ewa Rodziewicz, "Edukacja historyczna w jezuickich kolegiach Rzeczypospolitej 1565-1773", Kazimierz Puchowski, Gdańsk 1999 : [recenzja], Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 284 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rodziewicz", title = ""Edukacja historyczna w jezuickich kolegiach Rzeczypospolitej 1565-1773", Kazimierz Puchowski, Gdańsk 1999 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "284 - 290" }
-
"Transgresja i kultura", Józef Kozielecki, Warszawa 1998 : [recenzja]s. 291 - 295CZYSTY TEKST
Józef Kozielecki, Jan Żebrowski, "Transgresja i kultura", Józef Kozielecki, Warszawa 1998 : [recenzja], Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 291 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Kozielecki, Jan Żebrowski", title = ""Transgresja i kultura", Józef Kozielecki, Warszawa 1998 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "291 - 295" }
-
"Filozoficzno-pedagogiczne aspekty rozumienia tekstu", Jolanta Kruk, Kraków 1998 : [recenzja]s. 295 - 302CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Ewa Rodziewicz, "Filozoficzno-pedagogiczne aspekty rozumienia tekstu", Jolanta Kruk, Kraków 1998 : [recenzja], Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 295 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk, Ewa Rodziewicz", title = ""Filozoficzno-pedagogiczne aspekty rozumienia tekstu", Jolanta Kruk, Kraków 1998 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "295 - 302" }