-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Szmyd, Edukacja dla kultury współistnienia , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Szmyd", title = "Edukacja dla kultury współistnienia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "9 - 15" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Nauczyciel w Unii Europejskiej , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 16 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Nauczyciel w Unii Europejskiej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "16 - 24" }
-
Pozytywne i negatywne oddziaływanie telewizji na dzieci : wymiar pedagogicznys. 25 - 36CZYSTY TEKST
Anna Grzywacka, Piotr Kowolik, Pozytywne i negatywne oddziaływanie telewizji na dzieci : wymiar pedagogiczny , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Grzywacka, Piotr Kowolik", title = "Pozytywne i negatywne oddziaływanie telewizji na dzieci : wymiar pedagogiczny ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "25 - 36" }
-
CZYSTY TEKST
Erwin Gondzik, Doskonalenie warsztatu badawczego na tle dojrzewania naukowego , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Erwin Gondzik", title = "Doskonalenie warsztatu badawczego na tle dojrzewania naukowego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "37 - 45" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Lamęcka-Adamek, Rodzina wobec problemu niepełnosprawności intelektualnej dziecka , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 46 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Lamęcka-Adamek", title = "Rodzina wobec problemu niepełnosprawności intelektualnej dziecka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "46 - 60" }
-
Aksjologiczne penetracje wykładni pedagogicznej Ojca Świętego Jana Pawła II generujące wychowanie dzieci i młodzieżys. 61 - 88CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Aksjologiczne penetracje wykładni pedagogicznej Ojca Świętego Jana Pawła II generujące wychowanie dzieci i młodzieży , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 61 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Aksjologiczne penetracje wykładni pedagogicznej Ojca Świętego Jana Pawła II generujące wychowanie dzieci i młodzieży ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "61 - 88" }
-
CZYSTY TEKST
Marzenna Magda, Poszanowanie prywatności przez uczniów kl. I-III , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Marzenna Magda", title = "Poszanowanie prywatności przez uczniów kl. I-III ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "91 - 100" }
-
Wpływ aktywizujących metod zajęć z trawestacją literacką kopciuszka na twórczą aktywność dzieci sześcioletnichs. 101 - 119CZYSTY TEKST
Elżbieta Szefler, Wpływ aktywizujących metod zajęć z trawestacją literacką kopciuszka na twórczą aktywność dzieci sześcioletnich , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 101 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Szefler", title = "Wpływ aktywizujących metod zajęć z trawestacją literacką kopciuszka na twórczą aktywność dzieci sześcioletnich ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "101 - 119" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Tokarz, Stosunki koleżeńskie w klasach piątych o zróżnicowanym profilu edukacyjnym , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 120 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Tokarz", title = "Stosunki koleżeńskie w klasach piątych o zróżnicowanym profilu edukacyjnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "120 - 129" }
-
Porównanie wybranych cech osobowości i percepcji studentów I roku studiów stacjonarnychs. 130 - 151CZYSTY TEKST
Bogumiła Połeć, Porównanie wybranych cech osobowości i percepcji studentów I roku studiów stacjonarnych , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 130 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Połeć", title = "Porównanie wybranych cech osobowości i percepcji studentów I roku studiów stacjonarnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "130 - 151" }
-
CZYSTY TEKST
Ireneusz Celary, Nauczanie katechetyczne w szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 152 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Celary", title = "Nauczanie katechetyczne w szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "152 - 160" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Pindera, Paweł Pindera, Drama w procesie edukacji wczesnoszkolnej , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 161 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pindera, Paweł Pindera", title = "Drama w procesie edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "161 - 174" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Розвиток творчої особистості у позашкілної діяльності , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 175 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Розвиток творчої особистості у позашкілної діяльності ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "175 - 184" }
-
Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnyms. 185 - 195CZYSTY TEKST
Edward Polański, Olga Przybyła, Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 185 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański, Olga Przybyła", title = "Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "185 - 195" }
-
CZYSTY TEKST
Edward Polański, Adam Rychlik, Podmiotowość w nauczaniu zintegrowanym ortografii , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 199 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański, Adam Rychlik", title = "Podmiotowość w nauczaniu zintegrowanym ortografii ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "199 - 206" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Fidelus, Rozum czy umiłowanie dusz ludzkich? , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 207 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Fidelus", title = "Rozum czy umiłowanie dusz ludzkich? ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "207 - 214" }
-
CZYSTY TEKST
Bogumiła Dudzińska, Problem z problemem , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 215 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Dudzińska", title = "Problem z problemem ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "215 - 221" }
-
Praktyczne metody aktywnego słuchania muzyki w szkole podstawowej według Batii Strauss cz. 2s. 225 - 231CZYSTY TEKST
Katarzyna Żyłka, Praktyczne metody aktywnego słuchania muzyki w szkole podstawowej według Batii Strauss cz. 2 , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 225 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żyłka", title = "Praktyczne metody aktywnego słuchania muzyki w szkole podstawowej według Batii Strauss cz. 2 ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "225 - 231" }
-
Innowacyjne zajęcia zintegrowane w Prywatnej Szkole Fundacji Elementarz w Katowicach : na przykładzie lekcji plenerowej w Łutowcu opracowanej werbalnie i prowadzonej audiowizualnies. 232 - 241CZYSTY TEKST
Bożena Zielińska, Innowacyjne zajęcia zintegrowane w Prywatnej Szkole Fundacji Elementarz w Katowicach : na przykładzie lekcji plenerowej w Łutowcu opracowanej werbalnie i prowadzonej audiowizualnie , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 232 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Zielińska", title = "Innowacyjne zajęcia zintegrowane w Prywatnej Szkole Fundacji Elementarz w Katowicach : na przykładzie lekcji plenerowej w Łutowcu opracowanej werbalnie i prowadzonej audiowizualnie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "232 - 241" }
-
Stymulowanie umiejętności rozwoju zdolności percepcyjno-manipulacyjnych w procesie kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnyms. 242 - 246CZYSTY TEKST
Anetta Fortuna, Stymulowanie umiejętności rozwoju zdolności percepcyjno-manipulacyjnych w procesie kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 242 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Fortuna", title = "Stymulowanie umiejętności rozwoju zdolności percepcyjno-manipulacyjnych w procesie kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "242 - 246" }
-
CZYSTY TEKST
Anetta Fortuna, Wykorzystanie środków dydaktycznych do odkrywania pojęć matematycznych , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 247 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Fortuna", title = "Wykorzystanie środków dydaktycznych do odkrywania pojęć matematycznych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "247 - 255" }
-
CZYSTY TEKST
Daria Banasik, Katarzyna Mocek, Program z zakresu gier i zabaw ruchowych dzieci w młodszym wieku szkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 256 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Banasik, Katarzyna Mocek", title = "Program z zakresu gier i zabaw ruchowych dzieci w młodszym wieku szkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "256 - 265" }
-
"Bliżej siebie" : program profilaktyczno-rozwojowy dla dzieci klas I-III szkół podstawowychs. 266 - 281CZYSTY TEKST
Joanna Wikłacz, "Bliżej siebie" : program profilaktyczno-rozwojowy dla dzieci klas I-III szkół podstawowych , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 266 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wikłacz", title = ""Bliżej siebie" : program profilaktyczno-rozwojowy dla dzieci klas I-III szkół podstawowych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "266 - 281" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Śpiewające klasy w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 282 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Śpiewające klasy w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "282 - 292" }
-
Ewolucja podręcznika do muzyki dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej (1946-1999)s. 293 - 303CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Ewolucja podręcznika do muzyki dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej (1946-1999) , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 293 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Ewolucja podręcznika do muzyki dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej (1946-1999) ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "293 - 303" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Świątek, Ocena kłamstwa jako wyraz postaw moralnych dzieci 6 i 9-letnich , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 304 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątek", title = "Ocena kłamstwa jako wyraz postaw moralnych dzieci 6 i 9-letnich ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "304 - 315" }
-
CZYSTY TEKST
Kornelia Wolak, Podróż do Krainy Radości : scenariusz hospitacji diagnozującej dla klasy I , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 316 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Kornelia Wolak", title = "Podróż do Krainy Radości : scenariusz hospitacji diagnozującej dla klasy I ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "316 - 321" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Stępień, "O ocenianiu w edukacji wczesnoszkolnej raz jeszcze" , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 322 - 333
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Stępień", title = ""O ocenianiu w edukacji wczesnoszkolnej raz jeszcze" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "322 - 333" }
-
CZYSTY TEKST
Bronisław Urban, Represywne i resocjalizacyjne modele ograniczania przestępczości , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 337 - 345
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Urban", title = "Represywne i resocjalizacyjne modele ograniczania przestępczości ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "337 - 345" }
-
CZYSTY TEKST
Bogumiła Kosek-Nita, Anna Nawrot, Przemoc w szkole w relacjach nauczyciel-uczeń, uczeń-nauczyciel , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 346 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Kosek-Nita, Anna Nawrot", title = "Przemoc w szkole w relacjach nauczyciel-uczeń, uczeń-nauczyciel ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "346 - 359" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Wawrzyniak, Elementy kulturo-techniki w warunkach jednostki penitencjarnej , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 360 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Wawrzyniak", title = "Elementy kulturo-techniki w warunkach jednostki penitencjarnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "360 - 366" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Ormianin-Sokół, Kazimierz Ptak, Specyfika pracy resocjalizacyjnej w zakładzie poprawczym dla dziewcząt , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 367 - 384
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Ormianin-Sokół, Kazimierz Ptak", title = "Specyfika pracy resocjalizacyjnej w zakładzie poprawczym dla dziewcząt ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "367 - 384" }
-
"Nauczyciele i rodzice. Współpraca w wychowaniu", oprac. Inetta Nowosad, Zielona Góra 2001 : [recenzja]s. 387 - 389CZYSTY TEKST
Wiesława Martyniuk, Inetta Nowosad, "Nauczyciele i rodzice. Współpraca w wychowaniu", oprac. Inetta Nowosad, Zielona Góra 2001 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 387 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Martyniuk, Inetta Nowosad", title = ""Nauczyciele i rodzice. Współpraca w wychowaniu", oprac. Inetta Nowosad, Zielona Góra 2001 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "387 - 389" }
-
"Jak się przygotować do zajęć zintegrowanych?", Maria Węglińska, Kraków 2002 : [recenzja]s. 390 - 391CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Maria Węglińska, "Jak się przygotować do zajęć zintegrowanych?", Maria Węglińska, Kraków 2002 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 390 - 391
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Maria Węglińska", title = ""Jak się przygotować do zajęć zintegrowanych?", Maria Węglińska, Kraków 2002 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "390 - 391" }
-
"Edukacja od źródeł. Program autorski edukacji wczesnoszkolnej", Marzenna Magda, Kraków 200 : [recenzja]s. 392 - 394CZYSTY TEKST
Mariola Irzyniec, Marzenna Magda, "Edukacja od źródeł. Program autorski edukacji wczesnoszkolnej", Marzenna Magda, Kraków 200 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 392 - 394
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Irzyniec, Marzenna Magda", title = ""Edukacja od źródeł. Program autorski edukacji wczesnoszkolnej", Marzenna Magda, Kraków 200 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "392 - 394" }
-
"Problemy edukacji lingwistycznej", tomy 1-2, oprac. M. T. Michalewska, M. Kisiel, Kraków 2001 : [recenzja]s. 395 - 397CZYSTY TEKST
M. Kisiel, Urszula Macioł-Kisiel, M. T. Michalewska, "Problemy edukacji lingwistycznej", tomy 1-2, oprac. M. T. Michalewska, M. Kisiel, Kraków 2001 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 395 - 397
BIBTEX@Article{ authors = " M. Kisiel, Urszula Macioł-Kisiel, M. T. Michalewska", title = ""Problemy edukacji lingwistycznej", tomy 1-2, oprac. M. T. Michalewska, M. Kisiel, Kraków 2001 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "395 - 397" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Laszkowska, Polskie Towarzystwo Kognitywistyczne , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 398 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Laszkowska", title = "Polskie Towarzystwo Kognitywistyczne ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "398 - 399" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Laszkowska, Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 400 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Laszkowska", title = "Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "400 - 407" }
-
"Przemoc wobec dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", Rita Grochocińska, Gdańsk 1999 : [recenzja]s. 408 - 410CZYSTY TEKST
Rita Grochocińska, Maria Truszkowska-Wojtkowiak, "Przemoc wobec dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", Rita Grochocińska, Gdańsk 1999 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 408 - 410
BIBTEX@Article{ authors = " Rita Grochocińska, Maria Truszkowska-Wojtkowiak", title = ""Przemoc wobec dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", Rita Grochocińska, Gdańsk 1999 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "408 - 410" }
-
Profesor Maria Przetacznik-Gierowska (1920-1995) : przedstawicielka polskiej psychologii rozwojowej, wychowawczej i prekursorka psycholingwistykis. 413 - 418CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Profesor Maria Przetacznik-Gierowska (1920-1995) : przedstawicielka polskiej psychologii rozwojowej, wychowawczej i prekursorka psycholingwistyki , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 413 - 418
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Profesor Maria Przetacznik-Gierowska (1920-1995) : przedstawicielka polskiej psychologii rozwojowej, wychowawczej i prekursorka psycholingwistyki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "413 - 418" }
-
Profesor Alina Kowalska (1932-2001) : pedagog, historyk języka, badacz dziejów polszczyzny na Śląskus. 419 - 422CZYSTY TEKST
Henryka Jenek, Danuta Ostaszewska, Profesor Alina Kowalska (1932-2001) : pedagog, historyk języka, badacz dziejów polszczyzny na Śląsku , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 419 - 422
BIBTEX@Article{ authors = " Henryka Jenek, Danuta Ostaszewska", title = "Profesor Alina Kowalska (1932-2001) : pedagog, historyk języka, badacz dziejów polszczyzny na Śląsku ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "419 - 422" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Jabczyk, Zenon Klemensiewicz - miłośnik języka polskiego , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 423 - 426
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Jabczyk", title = "Zenon Klemensiewicz - miłośnik języka polskiego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "423 - 426" }
-
Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicachs. 429 - 430CZYSTY TEKST
Małgorzata Halewska, Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 429 - 430
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Halewska", title = "Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "429 - 430" }