-
CZYSTY TEKST
Autor Nieznany, Teoria osobowości Hansa Jurgena Eysencka: źródła i rozwój , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Teoria osobowości Hansa Jurgena Eysencka: źródła i rozwój ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "9 - 19" }
-
Polskie Towarzystwo Badań Nad Dziećmi : powstanie, zadania, funkcje i działalnośćs. 20 - 32CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, Piotr Kowolik, Polskie Towarzystwo Badań Nad Dziećmi : powstanie, zadania, funkcje i działalność , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 20 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko, Piotr Kowolik", title = "Polskie Towarzystwo Badań Nad Dziećmi : powstanie, zadania, funkcje i działalność ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "20 - 32" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Seul, Niepokój o nastolatka w blogu , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 33 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Seul", title = "Niepokój o nastolatka w blogu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "33 - 44" }
-
Przygotowanie dziecka sześcioletniego do roli ucznia : teoretyczny zarys tematus. 45 - 58CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Przygotowanie dziecka sześcioletniego do roli ucznia : teoretyczny zarys tematu , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 45 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Przygotowanie dziecka sześcioletniego do roli ucznia : teoretyczny zarys tematu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "45 - 58" }
-
Kultura „w epoce utraconej niewinności”. Rozum analityczno-krytyczny jako cel edukacyjnys. 59 - 73CZYSTY TEKST
Aleksander Lipski, Kultura „w epoce utraconej niewinności”. Rozum analityczno-krytyczny jako cel edukacyjny , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 59 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lipski", title = "Kultura „w epoce utraconej niewinności”. Rozum analityczno-krytyczny jako cel edukacyjny ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "59 - 73" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Socha, Prawa ucznia w szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Socha", title = "Prawa ucznia w szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "77 - 86" }
-
Niekorzystne konsekwencje frontalnego traktowania wychowanków w procesie pedagogicznyms. 87 - 97CZYSTY TEKST
Kazimierz Ostrowski, Niekorzystne konsekwencje frontalnego traktowania wychowanków w procesie pedagogicznym , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ostrowski", title = "Niekorzystne konsekwencje frontalnego traktowania wychowanków w procesie pedagogicznym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "87 - 97" }
-
Wykluczenie społeczne dzieci i młodzieży wywodzących się z rodzin dotkniętych przemocą. Formy wykluczenia oraz sposoby przeciwdziałanias. 98 - 108CZYSTY TEKST
Agnieszka Moroz, Wykluczenie społeczne dzieci i młodzieży wywodzących się z rodzin dotkniętych przemocą. Formy wykluczenia oraz sposoby przeciwdziałania , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 98 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Moroz", title = "Wykluczenie społeczne dzieci i młodzieży wywodzących się z rodzin dotkniętych przemocą. Formy wykluczenia oraz sposoby przeciwdziałania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "98 - 108" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Jaworska, Zjawisko przemocy wobec dziecka w rodzinie , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 109 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska", title = "Zjawisko przemocy wobec dziecka w rodzinie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "109 - 116" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Węgrzyn-Białogłowicz, Przemoc wobec dziecka i jej następstwa , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 117 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Węgrzyn-Białogłowicz", title = "Przemoc wobec dziecka i jej następstwa ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "117 - 128" }
-
Zasklepienie zdrowego rozsądku stereotypem na przykładzie „Innego” : doniesienie z badańs. 129 - 136CZYSTY TEKST
Jakub B. Bączek, Zasklepienie zdrowego rozsądku stereotypem na przykładzie „Innego” : doniesienie z badań , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 129 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub B. Bączek", title = "Zasklepienie zdrowego rozsądku stereotypem na przykładzie „Innego” : doniesienie z badań ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "129 - 136" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Pindera, Czas wolny dzieci i młodzieży , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 137 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Pindera", title = "Czas wolny dzieci i młodzieży ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "137 - 143" }
-
Wiedza o reklamach telewizyjnych w odbiorze dzieci przedszkolnych i szkolnychs. 144 - 149CZYSTY TEKST
Jolanta Bujak-Lechowicz, Wiedza o reklamach telewizyjnych w odbiorze dzieci przedszkolnych i szkolnych , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 144 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bujak-Lechowicz", title = "Wiedza o reklamach telewizyjnych w odbiorze dzieci przedszkolnych i szkolnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "144 - 149" }
-
CZYSTY TEKST
Zofia Malec, Justyna Modrzejewska, Otyłość a jakość życia dziecka , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 150 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Malec, Justyna Modrzejewska", title = "Otyłość a jakość życia dziecka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "150 - 155" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Mazur, Grzeczne dzieci – problem zahamowania psychoruchowego , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 156 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Mazur", title = "Grzeczne dzieci – problem zahamowania psychoruchowego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "156 - 162" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Stanek-Kozłowska, Miejsce czytelnictwa w systemie doskonalenia zawodowego nauczycieli , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 163 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Stanek-Kozłowska", title = "Miejsce czytelnictwa w systemie doskonalenia zawodowego nauczycieli ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "163 - 177" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Analfabetyzm funkcjonalny uczniów , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 178 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Analfabetyzm funkcjonalny uczniów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "178 - 190" }
-
Uwarunkowania pedagogiczno-psychologiczne sprawności ortograficznej uczniów kończących szkołę podstawowąs. 191 - 201CZYSTY TEKST
Małgorzata Iwanowicz, Uwarunkowania pedagogiczno-psychologiczne sprawności ortograficznej uczniów kończących szkołę podstawową , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 191 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Iwanowicz", title = "Uwarunkowania pedagogiczno-psychologiczne sprawności ortograficznej uczniów kończących szkołę podstawową ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "191 - 201" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Jagła, Uczniowskie kłamstwa wobec nauczycieli , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Jagła", title = "Uczniowskie kłamstwa wobec nauczycieli ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "202 - 208" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Czytanie a percepcja tekstu przez analizy treści i formy lektur , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 211 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Czytanie a percepcja tekstu przez analizy treści i formy lektur ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "211 - 218" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Ocenianie - sztuka czy umiejętność , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 219 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Ocenianie - sztuka czy umiejętność ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "219 - 227" }
-
CZYSTY TEKST
Gabriela Paprotna, Wybrane czynniki optymalizacji procesu wychowania w przedszkolu , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 228 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Paprotna", title = "Wybrane czynniki optymalizacji procesu wychowania w przedszkolu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "228 - 234" }
-
O wysoką pozycję edukacji regionalnej : założenia – analiza – teza – planowanies. 235 - 247CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, O wysoką pozycję edukacji regionalnej : założenia – analiza – teza – planowanie , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 235 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz", title = "O wysoką pozycję edukacji regionalnej : założenia – analiza – teza – planowanie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "235 - 247" }
-
Scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III szkoły podstawowej o prawach człowiekas. 248 - 253CZYSTY TEKST
Radosław Szymański, Scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III szkoły podstawowej o prawach człowieka , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 248 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Szymański", title = "Scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III szkoły podstawowej o prawach człowieka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "248 - 253" }
-
"Założone a rzeczywiste funkcje nauczyciela w procesie edukacji wczesnoszkolnej", Alina Górniok-Naglik, Katowice 2003 : [recenzja]s. 257 - 259CZYSTY TEKST
Alina Górniok-Naglik, Barbara Klasińska, "Założone a rzeczywiste funkcje nauczyciela w procesie edukacji wczesnoszkolnej", Alina Górniok-Naglik, Katowice 2003 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 257 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Górniok-Naglik, Barbara Klasińska", title = ""Założone a rzeczywiste funkcje nauczyciela w procesie edukacji wczesnoszkolnej", Alina Górniok-Naglik, Katowice 2003 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "257 - 259" }
-
"Wychowanie estetyczne w edukacji i wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży", J. Wuttke, M. Kisiel, Mysłowice 2006 : [recenzja]s. 260 - 262CZYSTY TEKST
M. Kisiel, Urszula Macioł-Kisiel, J. Wuttke, "Wychowanie estetyczne w edukacji i wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży", J. Wuttke, M. Kisiel, Mysłowice 2006 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 260 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " M. Kisiel, Urszula Macioł-Kisiel, J. Wuttke", title = ""Wychowanie estetyczne w edukacji i wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży", J. Wuttke, M. Kisiel, Mysłowice 2006 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "260 - 262" }
-
"Lepsza szkoła? Rozwój kompetencji zawodowych nauczycieli polskiej demokratyzującej się szkoły podstawowej", Witold Potęga, Siedlce 2006 : [recenzja]s. 263 - 265CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Witold Potęga, "Lepsza szkoła? Rozwój kompetencji zawodowych nauczycieli polskiej demokratyzującej się szkoły podstawowej", Witold Potęga, Siedlce 2006 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 263 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel, Witold Potęga", title = ""Lepsza szkoła? Rozwój kompetencji zawodowych nauczycieli polskiej demokratyzującej się szkoły podstawowej", Witold Potęga, Siedlce 2006 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "263 - 265" }
-
"Ortografia i interpunkcja w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym", Edward Polański, Adam Rychlik, Mysłowice 2006 : [recenzja]s. 266 - 267CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Edward Polański, Adam Rychlik, "Ortografia i interpunkcja w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym", Edward Polański, Adam Rychlik, Mysłowice 2006 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 266 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Edward Polański, Adam Rychlik", title = ""Ortografia i interpunkcja w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym", Edward Polański, Adam Rychlik, Mysłowice 2006 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "266 - 267" }
-
"Edukacja regionalna w przedszkolu i klasach młodszych szkoły podstawowej", Lidia Pawelec, Kielce 2006 : [recenzja]s. 268 - 270CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Lidia Pawelec, "Edukacja regionalna w przedszkolu i klasach młodszych szkoły podstawowej", Lidia Pawelec, Kielce 2006 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 268 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Lidia Pawelec", title = ""Edukacja regionalna w przedszkolu i klasach młodszych szkoły podstawowej", Lidia Pawelec, Kielce 2006 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "268 - 270" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Warto przeczytać – informacje o nowościach wydawniczych , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 271 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Warto przeczytać – informacje o nowościach wydawniczych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "271 - 273" }
-
Prof. zw. dr hab. Heliodor Muszyński – pedagog, metodolog i twórca teleologii wychowanias. 277 - 283CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Prof. zw. dr hab. Heliodor Muszyński – pedagog, metodolog i twórca teleologii wychowania , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 277 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Prof. zw. dr hab. Heliodor Muszyński – pedagog, metodolog i twórca teleologii wychowania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "277 - 283" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje o autorach., Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 285 - 286
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje o autorach.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "285 - 286" }
-
CZYSTY TEKST
Wskazówki dla autorów., Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 287
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wskazówki dla autorów.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "287" }