-
Wprowadzenies. 5 - 7CZYSTY TEKST
Edward Stawasz, Wprowadzenie, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Stawasz", title = "Wprowadzenie", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "5 - 7" }
-
Program lojalnościowy jako instrument strategii utrzymania klienta na rynku telefonii komórkowejs. 11 - 18CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Program lojalnościowy jako instrument strategii utrzymania klienta na rynku telefonii komórkowej, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Program lojalnościowy jako instrument strategii utrzymania klienta na rynku telefonii komórkowej", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "11 - 18" }
-
Komunikacja bezpośrednia jako główny kierunek współczesnej promocjis. 19 - 26CZYSTY TEKST
Sławmoir Czarniewski, Komunikacja bezpośrednia jako główny kierunek współczesnej promocji, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 19 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Sławmoir Czarniewski", title = "Komunikacja bezpośrednia jako główny kierunek współczesnej promocji", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "19 - 26" }
-
Czas w dystrybucji usług zdrowotnychs. 27 - 36CZYSTY TEKST
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska, Czas w dystrybucji usług zdrowotnych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 27 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska", title = "Czas w dystrybucji usług zdrowotnych", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "27 - 36" }
-
Konsument muzyki w internecie - zachowania, motywacje, postawys. 37 - 47CZYSTY TEKST
Patryk Gałuszka, Konsument muzyki w internecie - zachowania, motywacje, postawy, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Patryk Gałuszka", title = "Konsument muzyki w internecie - zachowania, motywacje, postawy", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "37 - 47" }
-
Reklama w internecies. 49 - 60CZYSTY TEKST
Izabela Witczak, Reklama w internecie, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Witczak", title = "Reklama w internecie", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "49 - 60" }
-
Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mixs. 61 - 67CZYSTY TEKST
Rafał Mierzwiak, Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 61 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mierzwiak", title = "Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "61 - 67" }
-
Prognozy struktury przychodów polskich gospodarstw domowych należących do różnych grup społeczno-ekonomicznychs. 69 - 79CZYSTY TEKST
Jan Więcek, Anita Fajczak-Kowalska, Prognozy struktury przychodów polskich gospodarstw domowych należących do różnych grup społeczno-ekonomicznych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 69 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Więcek, Anita Fajczak-Kowalska", title = "Prognozy struktury przychodów polskich gospodarstw domowych należących do różnych grup społeczno-ekonomicznych", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "69 - 79" }
-
Rola kapitału intelektualnego w tworzeniu strategii rozwoju organizacji opartej na wiedzys. 83 - 92CZYSTY TEKST
Agnieszka Polanowska, Rola kapitału intelektualnego w tworzeniu strategii rozwoju organizacji opartej na wiedzy, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 83 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Polanowska", title = "Rola kapitału intelektualnego w tworzeniu strategii rozwoju organizacji opartej na wiedzy", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "83 - 92" }
-
Znaczenie działań promocyjnych dla Poczty Polskiejs. 93 - 99CZYSTY TEKST
Sławomir Czarniewski, Znaczenie działań promocyjnych dla Poczty Polskiej, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 93 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarniewski", title = "Znaczenie działań promocyjnych dla Poczty Polskiej", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "93 - 99" }
-
Bariery innowacyjności w polskich przedsiębiorstwachs. 101 - 110CZYSTY TEKST
Jacek Nazdrowicz, Bariery innowacyjności w polskich przedsiębiorstwach, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Nazdrowicz", title = "Bariery innowacyjności w polskich przedsiębiorstwach", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "101 - 110" }
-
Bariery innowacyjności w polskich przedsiębiorstwachs. 111 - 118CZYSTY TEKST
Bartosz Górka, Bariery innowacyjności w polskich przedsiębiorstwach, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 111 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Górka", title = "Bariery innowacyjności w polskich przedsiębiorstwach", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "111 - 118" }
-
Private banking - nowoczesna usługa finansowa na rynku polskims. 121 - 129CZYSTY TEKST
Edyta Lisiak, Private banking - nowoczesna usługa finansowa na rynku polskim, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Lisiak", title = " Private banking - nowoczesna usługa finansowa na rynku polskim", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "121 - 129" }
-
Private equity w Europie i Polsces. 131 - 142CZYSTY TEKST
Witold Luciński, Private equity w Europie i Polsce, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 131 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Luciński", title = "Private equity w Europie i Polsce", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "131 - 142" }
-
Wielowymiarowa ocena kondycji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstws. 143 - 152CZYSTY TEKST
Sławmoir Jędrzejewski, Wielowymiarowa ocena kondycji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstw, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Sławmoir Jędrzejewski", title = "Wielowymiarowa ocena kondycji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstw", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "143 - 152" }
-
Przedsiębiorstwo w erze "nowej gospodarki"s. 155 - 168CZYSTY TEKST
Tomasz Zalega, Przedsiębiorstwo w erze "nowej gospodarki", Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 155 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zalega", title = "Przedsiębiorstwo w erze "nowej gospodarki"", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "155 - 168" }
-
Wyzwania dla funkcji personalnej na progu XXI wiekus. 169 - 179CZYSTY TEKST
Małgorzata Krajewska-Nieckarz, Wyzwania dla funkcji personalnej na progu XXI wieku, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 169 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Krajewska-Nieckarz", title = "Wyzwania dla funkcji personalnej na progu XXI wieku", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "169 - 179" }
-
Instytucje promujące rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności w łódzkiej gospodarce : wybrane problemys. 181 - 190CZYSTY TEKST
Mirosław Zajdel, Instytucje promujące rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności w łódzkiej gospodarce : wybrane problemy, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 181 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zajdel", title = "Instytucje promujące rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności w łódzkiej gospodarce : wybrane problemy", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "181 - 190" }
-
Lokalne środowisko innowacyjnes. 191 - 201CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Lokalne środowisko innowacyjne , Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 191 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Lokalne środowisko innowacyjne ", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "191 - 201" }
-
Determinanty podejmowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych przez inwestorów zagranicznych w Polsces. 203 - 212CZYSTY TEKST
Izabela Orzoł, Determinanty podejmowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych przez inwestorów zagranicznych w Polsce, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 203 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Orzoł", title = "Determinanty podejmowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych przez inwestorów zagranicznych w Polsce", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "203 - 212" }
-
Psychologiczne pułapki w procesie podejmowania decyzji - na co muszą uważać innowacyjni menedżerowies. 213 - 222CZYSTY TEKST
Kuba Kryś, Psychologiczne pułapki w procesie podejmowania decyzji - na co muszą uważać innowacyjni menedżerowie , Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 213 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Kuba Kryś", title = "Psychologiczne pułapki w procesie podejmowania decyzji - na co muszą uważać innowacyjni menedżerowie ", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "213 - 222" }
-
„Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić", M. E. Gerber, Warszawa 2007 : [recenzja]s. 225 - 227CZYSTY TEKST
Edward Stawasz, M. E. Berger, „Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić", M. E. Gerber, Warszawa 2007 : [recenzja], Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 225 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Stawasz, M. E. Berger", title = "„Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić", M. E. Gerber, Warszawa 2007 : [recenzja]", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "225 - 227" }
-
„Konsument i konsumpcja we współczesnej gospodarce", Red. Mirosława Janosz-Kresło, Bogdan Mróz, Warszawa 2006 : [recenzja]s. 228 - 232CZYSTY TEKST
Tomasz Zalega, Mirosława Janoś-Kresło, Bogdan Mróz, „Konsument i konsumpcja we współczesnej gospodarce", Red. Mirosława Janosz-Kresło, Bogdan Mróz, Warszawa 2006 : [recenzja], Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 228 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zalega, Mirosława Janoś-Kresło, Bogdan Mróz", title = "„Konsument i konsumpcja we współczesnej gospodarce", Red. Mirosława Janosz-Kresło, Bogdan Mróz, Warszawa 2006 : [recenzja]", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "228 - 232" }