-
CZYSTY TEKST
Drogi nauczycielu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej!, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Drogi nauczycielu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej!", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "3 - 4" }
-
Ojczyźniano-religijny wymiar literatury dla dzieci (na przykładzie twórczości Ewy Stadtmüller)s. 15 - 20CZYSTY TEKST
Edyta Skoczylas-Krotla, Ojczyźniano-religijny wymiar literatury dla dzieci (na przykładzie twórczości Ewy Stadtmüller), Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 15 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Skoczylas-Krotla", title = "Ojczyźniano-religijny wymiar literatury dla dzieci (na przykładzie twórczości Ewy Stadtmüller)", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "15 - 20" }
-
CZYSTY TEKST
Dominika Katarzyna Bańcerek, Twórczość piśmiennicza siostry Barbary Żulińskiej CR, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 21 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Katarzyna Bańcerek", title = "Twórczość piśmiennicza siostry Barbary Żulińskiej CR", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "21 - 25" }
-
Nauczyciel prowadzący zajęcia z plastyki jako "terapeuta" dzieci przejawiających trudności wychowawczes. 29 - 31CZYSTY TEKST
Katarzyna Kiereś, Nauczyciel prowadzący zajęcia z plastyki jako "terapeuta" dzieci przejawiających trudności wychowawcze, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 29 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kiereś", title = "Nauczyciel prowadzący zajęcia z plastyki jako "terapeuta" dzieci przejawiających trudności wychowawcze", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "29 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Violetta Berek, Fotografia jako uzupełnienie treści książek dla dzieci, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 31 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Berek", title = "Fotografia jako uzupełnienie treści książek dla dzieci", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "31 - 36" }
-
Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami w Zespole Szkół Specjalnych nr 23 w Częstochowies. 37 - 45CZYSTY TEKST
Hanna Beata Iwańczak, Grażyna Lewandowska, Izabela Wojtal, Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami w Zespole Szkół Specjalnych nr 23 w Częstochowie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Beata Iwańczak, Grażyna Lewandowska, Izabela Wojtal", title = "Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami w Zespole Szkół Specjalnych nr 23 w Częstochowie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "37 - 45" }
-
Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i jego rodziny w Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3 w Częstochowies. 50 - 53CZYSTY TEKST
Agnieszka Zwolska, Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i jego rodziny w Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3 w Częstochowie , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 50 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zwolska", title = "Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i jego rodziny w Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3 w Częstochowie ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "50 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Patrycja Węgrzyńska, Wczesne wspomaganie rozwoju mowy dziecka – forum wymiany doświadczeń, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 54 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Węgrzyńska", title = "Wczesne wspomaganie rozwoju mowy dziecka – forum wymiany doświadczeń", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "54 - 57" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Bojarz, Barbara Jelonek, Praca zespołu wczesnego wspomagania dziecka z autyzmem, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 67 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bojarz, Barbara Jelonek", title = "Praca zespołu wczesnego wspomagania dziecka z autyzmem", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "67 - 71" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Budzikur, Wspomaganie rozwoju dziecka od okresu prenatalnego, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 71 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Budzikur", title = "Wspomaganie rozwoju dziecka od okresu prenatalnego", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "71 - 73" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Zwolska, Wczesne wspomaganie rozwoju w zakresie tyflopedagogiki, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 73 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zwolska", title = "Wczesne wspomaganie rozwoju w zakresie tyflopedagogiki", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "73 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Sadowski, Nauka języka angielskiego w klasach młodszych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 85 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Sadowski", title = "Nauka języka angielskiego w klasach młodszych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "85 - 88" }
-
Książki z zakresu edukacji seksualnej dla dzieci w wieku przedszkolnym niwelujące niepożądane zachowanias. 89 - 92CZYSTY TEKST
Lidia Zaręba, Książki z zakresu edukacji seksualnej dla dzieci w wieku przedszkolnym niwelujące niepożądane zachowania, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 89 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Zaręba", title = "Książki z zakresu edukacji seksualnej dla dzieci w wieku przedszkolnym niwelujące niepożądane zachowania", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "89 - 92" }
-
Rola literatury dziecięcej w niwelowaniu problemów wychowawczych w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej : zestawienie bibliograficzne w wyborze ze zbiorów PBP RODN "WOM" w Częstochowies. 93 - 100CZYSTY TEKST
Agnieszka Chmielewska, Katarzyna Kucharzewska, Rola literatury dziecięcej w niwelowaniu problemów wychowawczych w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej : zestawienie bibliograficzne w wyborze ze zbiorów PBP RODN "WOM" w Częstochowie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 93 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chmielewska, Katarzyna Kucharzewska", title = "Rola literatury dziecięcej w niwelowaniu problemów wychowawczych w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej : zestawienie bibliograficzne w wyborze ze zbiorów PBP RODN "WOM" w Częstochowie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "93 - 100" }
-
Teoretyczny i praktyczny wymiar biblioterapii : rola terapii czytelniczej w usprawnianiu osób niepełnosprawnychs. 7 - 14CZYSTY TEKST
Mariusz Grabowski, Teoretyczny i praktyczny wymiar biblioterapii : rola terapii czytelniczej w usprawnianiu osób niepełnosprawnych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 7 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Grabowski", title = "Teoretyczny i praktyczny wymiar biblioterapii : rola terapii czytelniczej w usprawnianiu osób niepełnosprawnych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "7 - 14" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Nowak, Edukacja literacka dziecka, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 26 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Nowak", title = "Edukacja literacka dziecka", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "26 - 28" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Sapalska, Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 46 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Sapalska", title = "Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "46 - 49" }
-
Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autystycznego i ich rodziców – praca z grupąs. 57 - 61CZYSTY TEKST
Jolanta Gęślarz, Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autystycznego i ich rodziców – praca z grupą , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 57 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Gęślarz", title = "Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autystycznego i ich rodziców – praca z grupą ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "57 - 61" }
-
Dzieci z wadą słuchu – wczesne wspomaganie rozwoju realizowane w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Częstochowies. 61 - 66CZYSTY TEKST
Urszula Podsiad-Jeziorska, Barbara Kidawa, Dzieci z wadą słuchu – wczesne wspomaganie rozwoju realizowane w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Częstochowie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 61 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Podsiad-Jeziorska, Barbara Kidawa", title = "Dzieci z wadą słuchu – wczesne wspomaganie rozwoju realizowane w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Częstochowie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "61 - 66" }
-
Gry i zabawy na zajęciach języka niemieckiego z dziećmi w wieku wczesnoszkolnyms. 79 - 84CZYSTY TEKST
Małgorzata Magoń-Siwek, Gry i zabawy na zajęciach języka niemieckiego z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 3-4, s. 79 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Magoń-Siwek", title = "Gry i zabawy na zajęciach języka niemieckiego z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 3-4", pages = "79 - 84" }