-
Wprowadzenies. 5 - 7CZYSTY TEKST
Krzysztof Jakubiak, Piotr Prósinowski, Wprowadzenie , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Jakubiak, Piotr Prósinowski", title = "Wprowadzenie ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "5 - 7" }
-
Presja edukacyjna a rozwój uzależnienia od uczenia się, uzależnienia od pracy oraz innych zaburzeń psychicznychs. 11 - 39CZYSTY TEKST
Bartosz Atroszko, Paweł Andrzej Atroszko, Presja edukacyjna a rozwój uzależnienia od uczenia się, uzależnienia od pracy oraz innych zaburzeń psychicznych , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 11 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Atroszko, Paweł Andrzej Atroszko", title = "Presja edukacyjna a rozwój uzależnienia od uczenia się, uzależnienia od pracy oraz innych zaburzeń psychicznych ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "11 - 39" }
-
Pokolenie "always on" - psychologiczne i społeczne funkcjonowanie młodzieży korzystającej z nowych medióws. 41 - 60CZYSTY TEKST
Luiza Sendal-Jagusiak, Pokolenie "always on" - psychologiczne i społeczne funkcjonowanie młodzieży korzystającej z nowych mediów , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 41 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Luiza Sendal-Jagusiak", title = "Pokolenie "always on" - psychologiczne i społeczne funkcjonowanie młodzieży korzystającej z nowych mediów ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "41 - 60" }
-
From a technology acceptance model to a practice acceptance models. 61 - 66CZYSTY TEKST
Ana Fuentes-Martínez, From a technology acceptance model to a practice acceptance model , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 61 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Ana Fuentes-Martínez", title = "From a technology acceptance model to a practice acceptance model ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "61 - 66" }
-
Fauszywe nuty w piosenkach dziecięcych : o oczywistych i mniej oczywistych funkcjach piosenek dla dzieci we wczesnej edukacjis. 67 - 76CZYSTY TEKST
Małgorzata Pilecka, Fauszywe nuty w piosenkach dziecięcych : o oczywistych i mniej oczywistych funkcjach piosenek dla dzieci we wczesnej edukacji , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 67 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Pilecka", title = "Fauszywe nuty w piosenkach dziecięcych : o oczywistych i mniej oczywistych funkcjach piosenek dla dzieci we wczesnej edukacji ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "67 - 76" }
-
Pedagogika cyrku jako metoda pracy z uczniem niedostosowanym spolecznies. 77 - 87CZYSTY TEKST
Anna Wojszel, Pedagogika cyrku jako metoda pracy z uczniem niedostosowanym spolecznie , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wojszel", title = "Pedagogika cyrku jako metoda pracy z uczniem niedostosowanym spolecznie ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "77 - 87" }
-
What food do we feed girls as artists upon? : Food, artistic and gender equality in children's literatures. 89 - 104CZYSTY TEKST
Chiara Malpezzi, What food do we feed girls as artists upon? : Food, artistic and gender equality in children's literature , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 89 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Chiara Malpezzi", title = "What food do we feed girls as artists upon? : Food, artistic and gender equality in children's literature ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "89 - 104" }
-
Spotkanie baśni i obrazu jako projektowanie kompetencji kulturowych przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnejs. 105 - 118CZYSTY TEKST
Magdalena Kaliszewska-Henczel, Spotkanie baśni i obrazu jako projektowanie kompetencji kulturowych przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kaliszewska-Henczel", title = "Spotkanie baśni i obrazu jako projektowanie kompetencji kulturowych przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "105 - 118" }
-
Tripartite school conflicts and non-consensual democracy : An attempt of autoethnographic analysiss. 119 - 130CZYSTY TEKST
Martyna Pilas, Tripartite school conflicts and non-consensual democracy : An attempt of autoethnographic analysis , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Pilas", title = "Tripartite school conflicts and non-consensual democracy : An attempt of autoethnographic analysis ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "119 - 130" }
-
Analiza pól problemowych związanych z rolą nauczyciela w wybranych rocznikach "Przeglądu Pedagogicznego"s. 131 - 152CZYSTY TEKST
Dominik Bień, Agnieszka Bień, Analiza pól problemowych związanych z rolą nauczyciela w wybranych rocznikach "Przeglądu Pedagogicznego", Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 131 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Bień, Agnieszka Bień", title = "Analiza pól problemowych związanych z rolą nauczyciela w wybranych rocznikach "Przeglądu Pedagogicznego"", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "131 - 152" }
-
Recenzja monografii "Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach - narracje gejów i lesbijek" Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiegos. 155 - 160CZYSTY TEKST
Michalina Ignaciuk, Marzanna Pogorzelska, Paweł Rudnicki, Recenzja monografii "Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach - narracje gejów i lesbijek" Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego, Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 155 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Michalina Ignaciuk, Marzanna Pogorzelska, Paweł Rudnicki", title = "Recenzja monografii "Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach - narracje gejów i lesbijek" Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "155 - 160" }
-
Odmienność, awangarda i gry wideo : recenzja książek "Video Games Have Alway Been Queer" oraz "The Queer Games Avant-Garde: How LGBTQ Game Makers Are Reimagining the Medium of Video Games" autorstwa Bonnie Rubergs. 161 - 166CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Bonnie Ruberg, Odmienność, awangarda i gry wideo : recenzja książek "Video Games Have Alway Been Queer" oraz "The Queer Games Avant-Garde: How LGBTQ Game Makers Are Reimagining the Medium of Video Games" autorstwa Bonnie Ruberg , Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 161 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Bonnie Ruberg", title = "Odmienność, awangarda i gry wideo : recenzja książek "Video Games Have Alway Been Queer" oraz "The Queer Games Avant-Garde: How LGBTQ Game Makers Are Reimagining the Medium of Video Games" autorstwa Bonnie Ruberg ", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "161 - 166" }