-
Wprowadzenies. 3 - 4CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Wprowadzenie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Wprowadzenie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "3 - 4" }
-
Internet - nowy wymiar działalności marketingowejs. 5 - 28CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Internet - nowy wymiar działalności marketingowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 5 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor", title = "Internet - nowy wymiar działalności marketingowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "5 - 28" }
-
Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usługs. 29 - 37CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "29 - 37" }
-
Strategie produktu bankóws. 39 - 45CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Strategie produktu banków, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Strategie produktu banków", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "39 - 45" }
-
Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstws. 47 - 56CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "47 - 56" }
-
Strategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowychs. 57 - 63CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Strategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 57 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Strategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "57 - 63" }
-
Badanie i kształtowanie niszy rynkowejs. 65 - 74CZYSTY TEKST
Dariusz Trzmielak, Badanie i kształtowanie niszy rynkowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Trzmielak", title = "Badanie i kształtowanie niszy rynkowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "65 - 74" }
-
Partnerskie relacje w kanałach rynkus. 75 - 86CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Partnerskie relacje w kanałach rynku, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop", title = "Partnerskie relacje w kanałach rynku", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "75 - 86" }
-
Marketing personalny : założenia i praktyka polskich firms. 87 - 97CZYSTY TEKST
Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Marketing personalny : założenia i praktyka polskich firm, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Marketing personalny : założenia i praktyka polskich firm", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "87 - 97" }
-
Kierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowegos. 99 - 110CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Kierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 99 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Kierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "99 - 110" }
-
Strony www jako użyteczny instrument public relationss. 111 - 121CZYSTY TEKST
Bartłomiej Kurzyk, Strony www jako użyteczny instrument public relations, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Kurzyk", title = "Strony www jako użyteczny instrument public relations", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "111 - 121" }
-
Handel elektroniczny w Polsce : stan obecny i perspektywy rozwojus. 123 - 143CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński, Handel elektroniczny w Polsce : stan obecny i perspektywy rozwoju, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 123 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński", title = "Handel elektroniczny w Polsce : stan obecny i perspektywy rozwoju", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "123 - 143" }