-
Rozumienie uczenia się w teoriach andragogicznychs. 7 - 24CZYSTY TEKST
Agnieszka Bron, Mirosława Wojciechowska, Rozumienie uczenia się w teoriach andragogicznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 7 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bron, Mirosława Wojciechowska", title = "Rozumienie uczenia się w teoriach andragogicznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "7 - 24" }
-
Od nauczania do uczenia się, czyli współczesne konteksty rozumienia edukacji dorosłychs. 25 - 35CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, Od nauczania do uczenia się, czyli współczesne konteksty rozumienia edukacji dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel", title = "Od nauczania do uczenia się, czyli współczesne konteksty rozumienia edukacji dorosłych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "25 - 35" }
-
Czy świat człowieka ma postać narracji? O możliwościach badania, rozumienia i zmianys. 37 - 47CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Czy świat człowieka ma postać narracji? O możliwościach badania, rozumienia i zmiany , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Czy świat człowieka ma postać narracji? O możliwościach badania, rozumienia i zmiany ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "37 - 47" }
-
Emancypacja - teleologia - temporalnośćs. 49 - 58CZYSTY TEKST
Małgorzata Kunicka, Emancypacja - teleologia - temporalność , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Emancypacja - teleologia - temporalność ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "49 - 58" }
-
Wykształcenie jako medium vs złudzenie awansu społecznego : przypadek studentów o robotniczym pochodzenius. 61 - 76CZYSTY TEKST
Joanna Głuszek, Wykształcenie jako medium vs złudzenie awansu społecznego : przypadek studentów o robotniczym pochodzeniu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Głuszek", title = "Wykształcenie jako medium vs złudzenie awansu społecznego : przypadek studentów o robotniczym pochodzeniu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "61 - 76" }
-
Młodzi działacze polityczni wobec pytania o rolę politykas. 79 - 93CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka-Miszewska, Młodzi działacze polityczni wobec pytania o rolę polityka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 79 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka-Miszewska", title = "Młodzi działacze polityczni wobec pytania o rolę polityka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "79 - 93" }
-
Biurokratyczno-prawne inhibitory rozwoju wolnej edukacji w Polsces. 95 - 106CZYSTY TEKST
Agnieszka Uniewska, Biurokratyczno-prawne inhibitory rozwoju wolnej edukacji w Polsce , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Uniewska", title = "Biurokratyczno-prawne inhibitory rozwoju wolnej edukacji w Polsce ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "95 - 106" }
-
Klęska czy norma - kłopoty z maturąs. 109 - 116CZYSTY TEKST
Piotr Mikiewicz, Klęska czy norma - kłopoty z maturą , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 109 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikiewicz", title = "Klęska czy norma - kłopoty z maturą ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "109 - 116" }
-
VIII Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Uniwersytet Zielonogórski, 15-20 maja 2006 r.s. 119 - 125CZYSTY TEKST
Magdalena Czubak, VIII Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Uniwersytet Zielonogórski, 15-20 maja 2006 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 119 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Czubak", title = "VIII Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Uniwersytet Zielonogórski, 15-20 maja 2006 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "119 - 125" }