-
Koncepcja krytycznych wydarzeń życiowych na tle transakcyjnej teorii stresu R. S. Lazarusas. 7 - 33CZYSTY TEKST
Grażyna Teusz, Koncepcja krytycznych wydarzeń życiowych na tle transakcyjnej teorii stresu R. S. Lazarusa , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 7 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Teusz", title = "Koncepcja krytycznych wydarzeń życiowych na tle transakcyjnej teorii stresu R. S. Lazarusa ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "7 - 33" }
-
C. S. Lewisa wizja demokracji i zagrożenia totalitaryzmem : o politycznym wymiarze "Opowieści z Narnii"s. 35 - 53CZYSTY TEKST
Marek Oziewicz, C. S. Lewisa wizja demokracji i zagrożenia totalitaryzmem : o politycznym wymiarze "Opowieści z Narnii" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 35 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Oziewicz", title = "C. S. Lewisa wizja demokracji i zagrożenia totalitaryzmem : o politycznym wymiarze "Opowieści z Narnii" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "35 - 53" }
-
"Podwójne oblicze" całożyciowego uczenia się : dwie analityczne perspektywy "cichej rewolucji"s. 55 - 78CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Agnieszka Zembrzuska, "Podwójne oblicze" całożyciowego uczenia się : dwie analityczne perspektywy "cichej rewolucji" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 55 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Agnieszka Zembrzuska", title = ""Podwójne oblicze" całożyciowego uczenia się : dwie analityczne perspektywy "cichej rewolucji" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "55 - 78" }
-
Dualizm ról i stereotypów płciowych - konsekwencje edukacyjnes. 79 - 92CZYSTY TEKST
Dorota Pankowska, Dualizm ról i stereotypów płciowych - konsekwencje edukacyjne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 79 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Pankowska", title = "Dualizm ról i stereotypów płciowych - konsekwencje edukacyjne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "79 - 92" }
-
Narracyjne konstruowanie rzeczywistości w prasie kobiecej : odczytanie krytycznes. 93 - 102CZYSTY TEKST
Izabela Kowalczyk, Edyta Zierkiewicz, Narracyjne konstruowanie rzeczywistości w prasie kobiecej : odczytanie krytyczne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 93 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kowalczyk, Edyta Zierkiewicz", title = "Narracyjne konstruowanie rzeczywistości w prasie kobiecej : odczytanie krytyczne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "93 - 102" }
-
Wywiad narracyjnys. 103 - 112CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Kosowska, Wywiad narracyjny , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 103 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Kosowska", title = "Wywiad narracyjny ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "103 - 112" }
-
Pop-zdrowie nastolatkas. 115 - 127CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Pop-zdrowie nastolatka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 115 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet", title = "Pop-zdrowie nastolatka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "115 - 127" }
-
Edukacja spieniężona : o komercjalizacji edukacji uniwersyteckiejs. 131 - 140CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Edukacja spieniężona : o komercjalizacji edukacji uniwersyteckiej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Edukacja spieniężona : o komercjalizacji edukacji uniwersyteckiej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "131 - 140" }
-
Zagrożenie uczennic i studentek anoreksją i bulimiąs. 143 - 152CZYSTY TEKST
Aleksandra Maciarz, Zagrożenie uczennic i studentek anoreksją i bulimią , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maciarz", title = "Zagrożenie uczennic i studentek anoreksją i bulimią ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "143 - 152" }
-
Międzynarodowe seminarium European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) "Demokratyczna aktywność, społeczeństwo obywatelskie i uczenie się dorosłych w różnych krajach". Katedra Pedagogiki Dorosłych, Uniwersytet Ruhr w Bochum, 21-24 czerwca 2001 r.s. 155 - 163CZYSTY TEKST
Cordula Feld, Międzynarodowe seminarium European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) "Demokratyczna aktywność, społeczeństwo obywatelskie i uczenie się dorosłych w różnych krajach". Katedra Pedagogiki Dorosłych, Uniwersytet Ruhr w Bochum, 21-24 czerwca 2001 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Cordula Feld", title = "Międzynarodowe seminarium European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) "Demokratyczna aktywność, społeczeństwo obywatelskie i uczenie się dorosłych w różnych krajach". Katedra Pedagogiki Dorosłych, Uniwersytet Ruhr w Bochum, 21-24 czerwca 2001 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "155 - 163" }
-
"Przestrzenie i miejsca szkoły", Aleksander Nalaskowski, Kraków 2002 : [recenzja]s. 167 - 168CZYSTY TEKST
Augustyn Bańka, Aleksander Nalaskowski, "Przestrzenie i miejsca szkoły", Aleksander Nalaskowski, Kraków 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 167 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Augustyn Bańka, Aleksander Nalaskowski", title = ""Przestrzenie i miejsca szkoły", Aleksander Nalaskowski, Kraków 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "167 - 168" }
-
"Edukacja, wartość, szansa. Wybór prac z lat 1995-2001", Czesław Banach, Kraków 2001 : [recenzja]s. 169 - 170CZYSTY TEKST
Czesław Banach, Aleksander Nalaskowski, "Edukacja, wartość, szansa. Wybór prac z lat 1995-2001", Czesław Banach, Kraków 2001 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 169 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Banach, Aleksander Nalaskowski", title = ""Edukacja, wartość, szansa. Wybór prac z lat 1995-2001", Czesław Banach, Kraków 2001 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "169 - 170" }
-
"Narracja jako sposób rozumienia świata", red. Jerzy Trzebiński, Gdańsk 2002 : [recenzja]s. 171 - 177CZYSTY TEKST
Jerzy Trzebiński, Kazimierz Wieczorkowski, "Narracja jako sposób rozumienia świata", red. Jerzy Trzebiński, Gdańsk 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 171 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Trzebiński, Kazimierz Wieczorkowski", title = ""Narracja jako sposób rozumienia świata", red. Jerzy Trzebiński, Gdańsk 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "171 - 177" }
-
"Learning from our lives. Using Educational Biographies with Adults", Pierre Dominice, San Francisco 2000 : [recenzja]s. 179 - 184CZYSTY TEKST
Pierre Dominice, Edyta Zierkiewicz, "Learning from our lives. Using Educational Biographies with Adults", Pierre Dominice, San Francisco 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 179 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Pierre Dominice, Edyta Zierkiewicz", title = ""Learning from our lives. Using Educational Biographies with Adults", Pierre Dominice, San Francisco 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "179 - 184" }
-
"Edukacja i kultura popularna", Witold Jakubowski, Kraków 2001 : [recenzja]s. 185 - 187CZYSTY TEKST
Witold Jakubowski, Piotr Zwierzchowski, "Edukacja i kultura popularna", Witold Jakubowski, Kraków 2001 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 185 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Jakubowski, Piotr Zwierzchowski", title = ""Edukacja i kultura popularna", Witold Jakubowski, Kraków 2001 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "185 - 187" }