-
Ponowoczesność : społeczeństwo przejrzyste?s. 7 - 14CZYSTY TEKST
Magdalena Kamińska, Gianni Vattimo, Ponowoczesność : społeczeństwo przejrzyste? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 7 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kamińska, Gianni Vattimo", title = "Ponowoczesność : społeczeństwo przejrzyste? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "7 - 14" }
-
Problem pedagogii nurtów głównych i pobocznychs. 15 - 27CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Problem pedagogii nurtów głównych i pobocznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 15 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Problem pedagogii nurtów głównych i pobocznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "15 - 27" }
-
Koncepcja kultury według animatorów lokalnych czasu przemiany systemowejs. 29 - 49CZYSTY TEKST
Anna Wyka, Koncepcja kultury według animatorów lokalnych czasu przemiany systemowej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 29 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wyka", title = "Koncepcja kultury według animatorów lokalnych czasu przemiany systemowej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "29 - 49" }
-
Paradoks kłamcy, stosunek pedagogiczny i radykalna krytyka szkołys. 53 - 65CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Paradoks kłamcy, stosunek pedagogiczny i radykalna krytyka szkoły , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 53 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Paradoks kłamcy, stosunek pedagogiczny i radykalna krytyka szkoły ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "53 - 65" }
-
O reperowalności ludzkiego losu : (z psychoanalitycznej teorii natury człowieka i jego egzystencjalnych potrzeb)s. 69 - 78CZYSTY TEKST
Robert Saciuk, O reperowalności ludzkiego losu : (z psychoanalitycznej teorii natury człowieka i jego egzystencjalnych potrzeb) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 69 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Saciuk", title = "O reperowalności ludzkiego losu : (z psychoanalitycznej teorii natury człowieka i jego egzystencjalnych potrzeb) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "69 - 78" }
-
Uczniowskie doświadczanie przemocy w szkole : (komunikat z badań)s. 81 - 90CZYSTY TEKST
Joanna Zinczuk, Uczniowskie doświadczanie przemocy w szkole : (komunikat z badań) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 81 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Zinczuk", title = "Uczniowskie doświadczanie przemocy w szkole : (komunikat z badań) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "81 - 90" }
-
"Rozumienie Innego. Metodologia jakościowa w naukach społecznych". II Międzynarodowa Letnia Szkoła, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP we Wrocławiu, Karpacz, 20-29 lipca 2004 r.s. 93 - 99CZYSTY TEKST
Marcin Gołębniak, Paulina Rogulska, "Rozumienie Innego. Metodologia jakościowa w naukach społecznych". II Międzynarodowa Letnia Szkoła, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP we Wrocławiu, Karpacz, 20-29 lipca 2004 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 93 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gołębniak, Paulina Rogulska", title = ""Rozumienie Innego. Metodologia jakościowa w naukach społecznych". II Międzynarodowa Letnia Szkoła, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP we Wrocławiu, Karpacz, 20-29 lipca 2004 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "93 - 99" }
-
"Einführung in die Sozialpädagogik", Franz Hamburger, Stuttgart 2003 : [recenzja]s. 103 - 108CZYSTY TEKST
Franz Hamburger, Danuta Urbaniak-Zając, "Einführung in die Sozialpädagogik", Franz Hamburger, Stuttgart 2003 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 103 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Franz Hamburger, Danuta Urbaniak-Zając", title = ""Einführung in die Sozialpädagogik", Franz Hamburger, Stuttgart 2003 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "103 - 108" }
-
"Gdańskie rodowody pedagogiczne : geneza, kontynuacje, inspiracje przemieszczenia znaczeń wychowawczych", red. Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska, Gdańsk 2004 : [recenzja]s. 109 - 114CZYSTY TEKST
Szymon Buda, Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska, "Gdańskie rodowody pedagogiczne : geneza, kontynuacje, inspiracje przemieszczenia znaczeń wychowawczych", red. Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska, Gdańsk 2004 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 109 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Szymon Buda, Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska", title = ""Gdańskie rodowody pedagogiczne : geneza, kontynuacje, inspiracje przemieszczenia znaczeń wychowawczych", red. Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska, Gdańsk 2004 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "109 - 114" }
-
"Zrozumieć Innego. Antropologia racjonalności", Michał Buchowski, Kraków 2004 : [recenzja]s. 115 - 121CZYSTY TEKST
Michał Buchowski, Piotr Skuza, "Zrozumieć Innego. Antropologia racjonalności", Michał Buchowski, Kraków 2004 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 115 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Buchowski, Piotr Skuza", title = ""Zrozumieć Innego. Antropologia racjonalności", Michał Buchowski, Kraków 2004 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "115 - 121" }
-
"Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji", Gerald Lee Gutek, tł. Anna Kacmajor, Agata Sulak, Gdańsk 2003 : [recenzja]s. 123 - 126CZYSTY TEKST
Gerard Lee Gutek, Anna Kacmajor, Agata Sulak, Katarzyna Szumlewicz, "Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji", Gerald Lee Gutek, tł. Anna Kacmajor, Agata Sulak, Gdańsk 2003 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 123 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Gerard Lee Gutek, Anna Kacmajor, Agata Sulak, Katarzyna Szumlewicz", title = ""Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji", Gerald Lee Gutek, tł. Anna Kacmajor, Agata Sulak, Gdańsk 2003 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "123 - 126" }