-
Biografia i mentalność : narracyjne badania relacji pokoleniowych w Niemczech Wschodnich, Polsce i Czechachs. 7 - 30CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Sławomir Krzychała, Biografia i mentalność : narracyjne badania relacji pokoleniowych w Niemczech Wschodnich, Polsce i Czechach , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 7 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Sławomir Krzychała", title = "Biografia i mentalność : narracyjne badania relacji pokoleniowych w Niemczech Wschodnich, Polsce i Czechach ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "7 - 30" }
-
Wielość idei "uniwersytetu"s. 31 - 50CZYSTY TEKST
Sarah Guri-Rosenblit, Maciej Kropiwnicki, Wielość idei "uniwersytetu" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 31 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Sarah Guri-Rosenblit, Maciej Kropiwnicki", title = "Wielość idei "uniwersytetu" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "31 - 50" }
-
Mikropolityki rodzaju w społecznej przestrzeni gimnazjum : szkolne warunki wytwarzania kapitału rodzajowego i "niewrażliwości" na rodzajs. 51 - 76CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Mikropolityki rodzaju w społecznej przestrzeni gimnazjum : szkolne warunki wytwarzania kapitału rodzajowego i "niewrażliwości" na rodzaj , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 51 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Mikropolityki rodzaju w społecznej przestrzeni gimnazjum : szkolne warunki wytwarzania kapitału rodzajowego i "niewrażliwości" na rodzaj ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "51 - 76" }
-
Gombrowiczowskie inspiracje w rozważaniach nad tożsamością człowiekas. 77 - 100CZYSTY TEKST
Tomasz Leszniewski, Gombrowiczowskie inspiracje w rozważaniach nad tożsamością człowieka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 77 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leszniewski", title = "Gombrowiczowskie inspiracje w rozważaniach nad tożsamością człowieka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "77 - 100" }
-
Aktywność fizyczna w ruchu New Age : komunikat z badańs. 103 - 120CZYSTY TEKST
Joanna Mysiakowska, Aktywność fizyczna w ruchu New Age : komunikat z badań , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 103 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Mysiakowska", title = "Aktywność fizyczna w ruchu New Age : komunikat z badań ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "103 - 120" }
-
Co to jest historia śmierci?s. 123 - 137CZYSTY TEKST
Michał Gusin, Thomas W. Laqueur, Co to jest historia śmierci? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 123 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Gusin, Thomas W. Laqueur", title = "Co to jest historia śmierci? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "123 - 137" }
-
"Edukacja i polityka edukacyjna w poszerzonej Unii Europejskiej - na przykładzie Niemiec, Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Litwy". Międzynarodowa konferencja na zamku w Genshagen, Niemcy, 14-16 października 2005 r.s. 141 - 146CZYSTY TEKST
Alicja Osio, "Edukacja i polityka edukacyjna w poszerzonej Unii Europejskiej - na przykładzie Niemiec, Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Litwy". Międzynarodowa konferencja na zamku w Genshagen, Niemcy, 14-16 października 2005 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 141 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Osio", title = ""Edukacja i polityka edukacyjna w poszerzonej Unii Europejskiej - na przykładzie Niemiec, Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Litwy". Międzynarodowa konferencja na zamku w Genshagen, Niemcy, 14-16 października 2005 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "141 - 146" }
-
"Early language learning : meeting multicultural and multilingual Europe through national stories". Międzynarodowy projekt realizowany w ramach programu Socrates-Comeniuss. 147 - 160CZYSTY TEKST
Elżbieta Kalinowska, "Early language learning : meeting multicultural and multilingual Europe through national stories". Międzynarodowy projekt realizowany w ramach programu Socrates-Comenius , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 147 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kalinowska", title = ""Early language learning : meeting multicultural and multilingual Europe through national stories". Międzynarodowy projekt realizowany w ramach programu Socrates-Comenius ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "147 - 160" }