-
CZYSTY TEKST
Fergal Finnegan, Ted Fleming, Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Uczenie się i uznanie : doświadczenia studentów i badaczy w projekcie RANLHE , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Fergal Finnegan, Ted Fleming, Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska", title = "Uczenie się i uznanie : doświadczenia studentów i badaczy w projekcie RANLHE ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "7 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Radosław Kossakowski, Uprzedmiotowione i "obrandowane" : dzieci w kulturze towarów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 21 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Kossakowski", title = "Uprzedmiotowione i "obrandowane" : dzieci w kulturze towarów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "21 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Grzegorzewska, Odporność psychiczna dzieci i młodzieży - wyzwanie dla współczesnej edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 37 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Grzegorzewska", title = "Odporność psychiczna dzieci i młodzieży - wyzwanie dla współczesnej edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "37 - 51" }
-
Kreatywne wykonania kognitywne dzieci bilingwalnych na etapie edukacji wczesnoszkolnejs. 53 - 61CZYSTY TEKST
Grażyna Lewicka, Kreatywne wykonania kognitywne dzieci bilingwalnych na etapie edukacji wczesnoszkolnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Lewicka", title = "Kreatywne wykonania kognitywne dzieci bilingwalnych na etapie edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "53 - 61" }
-
Kształcenie i rozwijanie umiejętności korzystania z informacji w szkole wyższejs. 63 - 77CZYSTY TEKST
Teresa Neckar-Ilnicka, Kształcenie i rozwijanie umiejętności korzystania z informacji w szkole wyższej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 63 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Neckar-Ilnicka", title = "Kształcenie i rozwijanie umiejętności korzystania z informacji w szkole wyższej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "63 - 77" }
-
CZYSTY TEKST
Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Społeczne konstrukcje sukcesu życiowego wśród młodzieży niemieckiej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 81 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Dobrochna Hildebrandt-Wypych", title = "Społeczne konstrukcje sukcesu życiowego wśród młodzieży niemieckiej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "81 - 95" }
-
"Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja]s. 99 - 105CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Jolanta Kruk, "Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 99 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska, Jolanta Kruk", title = ""Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "99 - 105" }