-
CZYSTY TEKST
Hana Červinkova, Badania w działaniu i zaangażowana antropologia edukacyjna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Hana Červinkova", title = "Badania w działaniu i zaangażowana antropologia edukacyjna ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "7 - 18" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk, Katecheza szkolna - między demokracją a teologią zstępującą , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 19 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk", title = "Katecheza szkolna - między demokracją a teologią zstępującą ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "19 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Grzegorzewska, Emocje w procesie uczenia się i nauczania , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 39 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Grzegorzewska", title = "Emocje w procesie uczenia się i nauczania ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "39 - 48" }
-
Patografia jako zjawisko kulturowe i jako narzędzie nadawania znaczeń chorobie przez współczesnych pacjentóws. 49 - 61CZYSTY TEKST
Edyta Zierkiewicz, Patografia jako zjawisko kulturowe i jako narzędzie nadawania znaczeń chorobie przez współczesnych pacjentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 49 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Zierkiewicz", title = "Patografia jako zjawisko kulturowe i jako narzędzie nadawania znaczeń chorobie przez współczesnych pacjentów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "49 - 61" }
-
AIDS w języku : marginalizacja i dyskurs epidemii jako mechanizmy stygmatyzacji osób HIV-pozytywnych w mediachs. 63 - 73CZYSTY TEKST
Marcela Kościańczuk, AIDS w języku : marginalizacja i dyskurs epidemii jako mechanizmy stygmatyzacji osób HIV-pozytywnych w mediach , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Marcela Kościańczuk", title = "AIDS w języku : marginalizacja i dyskurs epidemii jako mechanizmy stygmatyzacji osób HIV-pozytywnych w mediach ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "63 - 73" }
-
Aksjologiczne uwarunkowania postaw wobec wolności ekonomicznej oraz interwencjonizmu państwa w sferze gospodarczej i socjalnejs. 77 - 91CZYSTY TEKST
Mirosława Czerniawska, Aksjologiczne uwarunkowania postaw wobec wolności ekonomicznej oraz interwencjonizmu państwa w sferze gospodarczej i socjalnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 77 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Czerniawska", title = "Aksjologiczne uwarunkowania postaw wobec wolności ekonomicznej oraz interwencjonizmu państwa w sferze gospodarczej i socjalnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "77 - 91" }
-
Shifting professional identities and perspectives : negotiating learning transitions from the field of public healths. 93 - 110CZYSTY TEKST
Lois Meyer, Shifting professional identities and perspectives : negotiating learning transitions from the field of public health , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 93 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Lois Meyer", title = "Shifting professional identities and perspectives : negotiating learning transitions from the field of public health ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "93 - 110" }
-
Przystosowanie czy rozwój? : pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższejs. 113 - 128CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Przystosowanie czy rozwój? : pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 113 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Przystosowanie czy rozwój? : pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "113 - 128" }
-
Międzynarodowa konferencja "Vocational Designing and Career Counseling : Challenges and New Horizons". Padwa (Włochy), 12-14 września 2011 r.s. 131 - 136CZYSTY TEKST
Marcin Szumigraj, Międzynarodowa konferencja "Vocational Designing and Career Counseling : Challenges and New Horizons". Padwa (Włochy), 12-14 września 2011 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 131 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Szumigraj", title = "Międzynarodowa konferencja "Vocational Designing and Career Counseling : Challenges and New Horizons". Padwa (Włochy), 12-14 września 2011 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "131 - 136" }
-
"Introducing gender into academia - (in)visible act", Międzynarodowa konferencja ESREA, Network on Gender and Adult Learning, Montpellier (Francja), 9-11 czerwca 2011 r.s. 137 - 145CZYSTY TEKST
Joanna Ostrouch-Kamińska, "Introducing gender into academia - (in)visible act", Międzynarodowa konferencja ESREA, Network on Gender and Adult Learning, Montpellier (Francja), 9-11 czerwca 2011 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 137 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Ostrouch-Kamińska", title = ""Introducing gender into academia - (in)visible act", Międzynarodowa konferencja ESREA, Network on Gender and Adult Learning, Montpellier (Francja), 9-11 czerwca 2011 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "137 - 145" }
-
"Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", Lucyna Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja]s. 149 - 156CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Wojciech Siegień, "Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", Lucyna Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz, Wojciech Siegień", title = ""Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", Lucyna Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "149 - 156" }