-
Czy diagnostyka edukacyjna i ewaluacyjna w edukacji zachowują odrębność?p. 7 - 19Plain Text
Bolesław Niemierko, Czy diagnostyka edukacyjna i ewaluacyjna w edukacji zachowują odrębność? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Bolesław Niemierko", title = "Czy diagnostyka edukacyjna i ewaluacyjna w edukacji zachowują odrębność? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "7 - 19" }
-
Sens spotkań diagnostyki z ewaluacją w szkolep. 21 - 34Plain Text
Maria Groenwald, Sens spotkań diagnostyki z ewaluacją w szkole , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 21 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Sens spotkań diagnostyki z ewaluacją w szkole ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "21 - 34" }
-
Społeczna etyka ewaluacjip. 35 - 43Plain Text
Leszek Korporowicz, Społeczna etyka ewaluacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 35 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Korporowicz", title = "Społeczna etyka ewaluacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "35 - 43" }
-
Pedagogika ewaluacjip. 45 - 54Plain Text
Sylwia Jaskuła, Pedagogika ewaluacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskuła", title = "Pedagogika ewaluacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "45 - 54" }
-
Diagnoza i ewaluacja a teoretyczne horyzonty refleksji nad działaniemp. 55 - 70Plain Text
Grażyna Szyling, Diagnoza i ewaluacja a teoretyczne horyzonty refleksji nad działaniem , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 55 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Szyling", title = "Diagnoza i ewaluacja a teoretyczne horyzonty refleksji nad działaniem ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "55 - 70" }
-
Myślenie poza diagnozą i ewaluacją : pytanie o możliwość zmiany logiki tworzącej edukacjęp. 71 - 90Plain Text
Dorota Klus-Stańska, Myślenie poza diagnozą i ewaluacją : pytanie o możliwość zmiany logiki tworzącej edukację , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 71 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Myślenie poza diagnozą i ewaluacją : pytanie o możliwość zmiany logiki tworzącej edukację ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "71 - 90" }
-
Trafność użytkowania wyników egzaminup. 91 - 98Plain Text
Piotr Maciej Skorupiński, Trafność użytkowania wyników egzaminu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 91 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Maciej Skorupiński", title = "Trafność użytkowania wyników egzaminu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "91 - 98" }
-
Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) - pedagogiczny eksperyment z "politycznymi konsekwencjami"p. 101 - 116Plain Text
Małgorzata Żytko, Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) - pedagogiczny eksperyment z "politycznymi konsekwencjami" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 101 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Żytko", title = "Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) - pedagogiczny eksperyment z "politycznymi konsekwencjami" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "101 - 116" }
-
Obraz polskiej szkoły w badaniach 15-latkówp. 117 - 130Plain Text
Barbara Ciżkowicz, Obraz polskiej szkoły w badaniach 15-latków , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Ciżkowicz", title = "Obraz polskiej szkoły w badaniach 15-latków ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "117 - 130" }
-
Standardy etyczne i profesjonalne w pracy pedagoga-diagnosty w kontekście obszarów diagnozy pedagogicznejp. 133 - 146Plain Text
Ewa Wysocka, Standardy etyczne i profesjonalne w pracy pedagoga-diagnosty w kontekście obszarów diagnozy pedagogicznej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Wysocka", title = "Standardy etyczne i profesjonalne w pracy pedagoga-diagnosty w kontekście obszarów diagnozy pedagogicznej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "133 - 146" }
-
Ogólnopolskie Seminarium Naukowe "Diagnoza i ewaluacja. Spotkania w szkole", Gdańsk, 22-23 kwietnia 2013 rokup. 149 - 155Plain Text
Anna Kossobucka, Ogólnopolskie Seminarium Naukowe "Diagnoza i ewaluacja. Spotkania w szkole", Gdańsk, 22-23 kwietnia 2013 roku, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 149 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kossobucka", title = "Ogólnopolskie Seminarium Naukowe "Diagnoza i ewaluacja. Spotkania w szkole", Gdańsk, 22-23 kwietnia 2013 roku", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "149 - 155" }
-
"Sprawcy i(lub) ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej", red. Maria Dudzikowa, Karina Knasiecka-Falbierska, Kraków 2013 : [recenzja]p. 159 - 165Plain Text
Maria Dudzikowa, Karina Knasiecka-Falbierska, Wojciech Siegień, "Sprawcy i(lub) ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej", red. Maria Dudzikowa, Karina Knasiecka-Falbierska, Kraków 2013 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 159 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Dudzikowa, Karina Knasiecka-Falbierska, Wojciech Siegień", title = ""Sprawcy i(lub) ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej", red. Maria Dudzikowa, Karina Knasiecka-Falbierska, Kraków 2013 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "159 - 165" }