-
Od demaskacji ku budowaniu : pro-krytyczna perspektywa badań pedagogicnzychp. 7 - 22Plain Text
Piotr Zamojski, Od demaskacji ku budowaniu : pro-krytyczna perspektywa badań pedagogicnzych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Od demaskacji ku budowaniu : pro-krytyczna perspektywa badań pedagogicnzych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "7 - 22" }
-
Nauczyciel w ideologiach - o nadziejach, iluzjach i unieważnianiu idei podwójego agentap. 23 - 36Plain Text
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Nauczyciel w ideologiach - o nadziejach, iluzjach i unieważnianiu idei podwójego agenta , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewartowska-Zychowicz", title = "Nauczyciel w ideologiach - o nadziejach, iluzjach i unieważnianiu idei podwójego agenta ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "23 - 36" }
-
Problemy z "nadwyżką wiedzy" w diagnozie prowadzonej z bliskiej pespektywyp. 37 - 56Plain Text
Grażyna Szyling, Problemy z "nadwyżką wiedzy" w diagnozie prowadzonej z bliskiej pespektywy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 37 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Szyling", title = "Problemy z "nadwyżką wiedzy" w diagnozie prowadzonej z bliskiej pespektywy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "37 - 56" }
-
Tworzenie środowiska sprzyjającego uczeniu się - analiza wybranych czynnikówp. 57 - 71Plain Text
Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Tworzenie środowiska sprzyjającego uczeniu się - analiza wybranych czynników , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 57 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka, Hanna Liberska", title = "Tworzenie środowiska sprzyjającego uczeniu się - analiza wybranych czynników ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "57 - 71" }
-
Motywy wyboru zawodu a pełnienie roli nauczycielap. 75 - 87Plain Text
Janusz Jaworski, Grażyna Kosiba, Eligiusz Madejski, Motywy wyboru zawodu a pełnienie roli nauczyciela , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 75 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Jaworski, Grażyna Kosiba, Eligiusz Madejski", title = "Motywy wyboru zawodu a pełnienie roli nauczyciela ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "75 - 87" }
-
Obszary rozbieżności między dyskursem podręcznikowym a dziecięcym : (na przykładzie mikrosystemu "dom")p. 89 - 100Plain Text
Monika Wiśniewska-Kin, Obszary rozbieżności między dyskursem podręcznikowym a dziecięcym : (na przykładzie mikrosystemu "dom") , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 89 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Obszary rozbieżności między dyskursem podręcznikowym a dziecięcym : (na przykładzie mikrosystemu "dom") ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "89 - 100" }
-
Skutki przyjęcia niedowolonej pomocy edukacyjnej dla oceny własnej osoby jej biorcy : czy niedozwolona pomoc może szkodzić uczniowi, czy być dla niego korzystna?p. 101 - 110Plain Text
Justyna Śniecińska, Kinga Wachowicz-Tabaczek, Skutki przyjęcia niedowolonej pomocy edukacyjnej dla oceny własnej osoby jej biorcy : czy niedozwolona pomoc może szkodzić uczniowi, czy być dla niego korzystna? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Śniecińska, Kinga Wachowicz-Tabaczek", title = "Skutki przyjęcia niedowolonej pomocy edukacyjnej dla oceny własnej osoby jej biorcy : czy niedozwolona pomoc może szkodzić uczniowi, czy być dla niego korzystna? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "101 - 110" }
-
Losy polskich imigrantów w Winnipeg - przyczynek (do) uczenia się własnej biografiip. 111 - 126Plain Text
Edyta Januszewska, Losy polskich imigrantów w Winnipeg - przyczynek (do) uczenia się własnej biografii , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 111 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Januszewska", title = "Losy polskich imigrantów w Winnipeg - przyczynek (do) uczenia się własnej biografii ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "111 - 126" }
-
Pejzaże życia polskich seniorów w Szwecji - wyłowione z narracji, odczytane z portretów : łączenie pespektyw biograficznych w strategii badawczejp. 127 - 143Plain Text
Małgorzata Malec-Rowiński, Pejzaże życia polskich seniorów w Szwecji - wyłowione z narracji, odczytane z portretów : łączenie pespektyw biograficznych w strategii badawczej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 127 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Malec-Rowiński", title = "Pejzaże życia polskich seniorów w Szwecji - wyłowione z narracji, odczytane z portretów : łączenie pespektyw biograficznych w strategii badawczej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "127 - 143" }
-
O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkolep. 147 - 159Plain Text
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "147 - 159" }