-
Profesor Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu dr Czesław Malczewski 1952-2016 : Słowa pożegnania wygłoszone w imieniu Rektora Dolnosląskiej Szkoły Wyższej na uroczystości pogrzebowej dra Czesława Malczewskiego 5 kwietnia 2016 r.p. 5 - 6Plain Text
Robert Kwaśnica, Profesor Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu dr Czesław Malczewski 1952-2016 : Słowa pożegnania wygłoszone w imieniu Rektora Dolnosląskiej Szkoły Wyższej na uroczystości pogrzebowej dra Czesława Malczewskiego 5 kwietnia 2016 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kwaśnica", title = "Profesor Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu dr Czesław Malczewski 1952-2016 : Słowa pożegnania wygłoszone w imieniu Rektora Dolnosląskiej Szkoły Wyższej na uroczystości pogrzebowej dra Czesława Malczewskiego 5 kwietnia 2016 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "5 - 6" }
-
O granicach andragogiki i granicach w andragogicep. 9 - 39Plain Text
Mieczysław Malewski, O granicach andragogiki i granicach w andragogice , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 9 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "O granicach andragogiki i granicach w andragogice ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "9 - 39" }
-
Odmowa teraźniejszości, czyli o odobywatelnieniu dzici i udziecinnianiu obywatelip. 41 - 65Plain Text
Karolina Starego, Odmowa teraźniejszości, czyli o odobywatelnieniu dzici i udziecinnianiu obywateli , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 41 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Odmowa teraźniejszości, czyli o odobywatelnieniu dzici i udziecinnianiu obywateli ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "41 - 65" }
-
Znaczenie kategorii "zagrożenie stereotypem" dla procesu nauczania i uczenia sięp. 67 - 88Plain Text
Szymon Borsich, Znaczenie kategorii "zagrożenie stereotypem" dla procesu nauczania i uczenia się, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 67 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Szymon Borsich", title = "Znaczenie kategorii "zagrożenie stereotypem" dla procesu nauczania i uczenia się", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "67 - 88" }
-
Cechy osobowości młodych twórców podejmujących próby literackiep. 91 - 110Plain Text
Kalina Łukasiewicz, Cechy osobowości młodych twórców podejmujących próby literackie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 91 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Kalina Łukasiewicz", title = "Cechy osobowości młodych twórców podejmujących próby literackie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "91 - 110" }
-
Kiedy «gender» straszy? : przedstawianie dziecka podczas aktywności typowych lub nietypowych dla własnej płci a poziom akceptacji edukajci równościowej wśród nauczycielip. 111 - 121Plain Text
Katarzyna Serafińska, Dominika Wójcik-Chałupka, Kiedy «gender» straszy? : przedstawianie dziecka podczas aktywności typowych lub nietypowych dla własnej płci a poziom akceptacji edukajci równościowej wśród nauczycieli , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Serafińska, Dominika Wójcik-Chałupka", title = "Kiedy «gender» straszy? : przedstawianie dziecka podczas aktywności typowych lub nietypowych dla własnej płci a poziom akceptacji edukajci równościowej wśród nauczycieli ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "111 - 121" }
-
Wartość świata przyrodu w opinii mlodych mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniejp. 123 - 136Plain Text
Karolina Cynk, Wartość świata przyrodu w opinii mlodych mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 123 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Cynk", title = "Wartość świata przyrodu w opinii mlodych mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "123 - 136" }
-
O teoretyzowaniu danych biograficznych : przypadek studentów nietradycyjnychp. 139 - 153Plain Text
Agnieszka Bron, Camilla Thunborg, O teoretyzowaniu danych biograficznych : przypadek studentów nietradycyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 139 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bron, Camilla Thunborg", title = "O teoretyzowaniu danych biograficznych : przypadek studentów nietradycyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "139 - 153" }
-
Metodologiczny «Hyde Park» i kryzys badacza : kulisy badań inspirowanych sztuką i performansemp. 155 - 165Plain Text
Martyna Pryszmont-Ciesielska, Metodologiczny «Hyde Park» i kryzys badacza : kulisy badań inspirowanych sztuką i performansem , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 155 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Pryszmont-Ciesielska", title = "Metodologiczny «Hyde Park» i kryzys badacza : kulisy badań inspirowanych sztuką i performansem ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "155 - 165" }
-
Specyfika psychologicznej interpretacji tekstu pisanego : przegląd badańp. 167 - 179Plain Text
Magdalena Żurko, Specyfika psychologicznej interpretacji tekstu pisanego : przegląd badań , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Żurko", title = "Specyfika psychologicznej interpretacji tekstu pisanego : przegląd badań ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "167 - 179" }
-
Współczesny uniwersytet w potocznych doświadczeniach studentówp. 183 - 196Plain Text
Dorota Pauluk, Współczesny uniwersytet w potocznych doświadczeniach studentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 183 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Pauluk", title = "Współczesny uniwersytet w potocznych doświadczeniach studentów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "183 - 196" }