-
Wstęps. 5 - 9CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wstęp , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Wstęp ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "5 - 9" }
-
Tożsamość i rozwój młodzieży a edukacjas. 13 - 18CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Tożsamość i rozwój młodzieży a edukacja , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 13 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Tożsamość i rozwój młodzieży a edukacja ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "13 - 18" }
-
Teraźniejszość starszego pokolenia jako problem młodzieżys. 19 - 28CZYSTY TEKST
Jerzy Jastrzębski, Teraźniejszość starszego pokolenia jako problem młodzieży , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 19 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Jastrzębski", title = "Teraźniejszość starszego pokolenia jako problem młodzieży ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "19 - 28" }
-
Z perspektywy socjologicznej - nie ma konfliktu pokoleńs. 29 - 47CZYSTY TEKST
Krystyna Szafraniec, Z perspektywy socjologicznej - nie ma konfliktu pokoleń , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 29 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Szafraniec", title = "Z perspektywy socjologicznej - nie ma konfliktu pokoleń ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "29 - 47" }
-
Czy pedagogika ułatwia zrozumienie młodzieży?s. 49 - 59CZYSTY TEKST
Aleksander Nalaskowski, Czy pedagogika ułatwia zrozumienie młodzieży? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Nalaskowski", title = "Czy pedagogika ułatwia zrozumienie młodzieży? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "49 - 59" }
-
Między inicjacją a poszukiwaniem autentyczności : rola nowych ruchów religijnych w życiu młodego pokolenias. 61 - 66CZYSTY TEKST
Izolda Topp, Między inicjacją a poszukiwaniem autentyczności : rola nowych ruchów religijnych w życiu młodego pokolenia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 61 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Izolda Topp", title = "Między inicjacją a poszukiwaniem autentyczności : rola nowych ruchów religijnych w życiu młodego pokolenia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "61 - 66" }
-
"Święta" rodzina? O problemach naukowego oglądu współczesnej polskiej rodzinys. 67 - 74CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, "Święta" rodzina? O problemach naukowego oglądu współczesnej polskiej rodziny , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 67 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = ""Święta" rodzina? O problemach naukowego oglądu współczesnej polskiej rodziny ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "67 - 74" }
-
Status teoretyczno-metodologiczny badań empirycznych nad orientacjamis. 77 - 88CZYSTY TEKST
Teresa Hejnicka-Bezwińska, Status teoretyczno-metodologiczny badań empirycznych nad orientacjami , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 77 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hejnicka-Bezwińska", title = "Status teoretyczno-metodologiczny badań empirycznych nad orientacjami ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "77 - 88" }
-
Pomiędzy dzieciństwem a dorosłością : młodzież jako obiekt badań naukowych w Polsce w ostatniej dekadzie XX wiekus. 89 - 101CZYSTY TEKST
Roman Leppert, Pomiędzy dzieciństwem a dorosłością : młodzież jako obiekt badań naukowych w Polsce w ostatniej dekadzie XX wieku , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 89 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = "Pomiędzy dzieciństwem a dorosłością : młodzież jako obiekt badań naukowych w Polsce w ostatniej dekadzie XX wieku ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "89 - 101" }
-
Model nauki jako przedmiot sporu pokoleniowegos. 103 - 111CZYSTY TEKST
Jan Stasieńko, Model nauki jako przedmiot sporu pokoleniowego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 103 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Stasieńko", title = "Model nauki jako przedmiot sporu pokoleniowego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "103 - 111" }
-
Młodzież w procesie kreowania tożsamości kulturowejs. 115 - 132CZYSTY TEKST
Jerzy Nikitorowicz, Młodzież w procesie kreowania tożsamości kulturowej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 115 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Nikitorowicz", title = "Młodzież w procesie kreowania tożsamości kulturowej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "115 - 132" }
-
Międzykulturowość i jej edukacyjne konotacjes. 133 - 140CZYSTY TEKST
Alicja Szerląg, Międzykulturowość i jej edukacyjne konotacje , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 133 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Szerląg", title = "Międzykulturowość i jej edukacyjne konotacje ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "133 - 140" }
-
Nowe wyzwanie : edukacja w dobie globalizacji - wychowanie dla "wyw-czasu"?!s. 141 - 147CZYSTY TEKST
Urszula Dzikiewicz-Gazda, Nowe wyzwanie : edukacja w dobie globalizacji - wychowanie dla "wyw-czasu"?! , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 141 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dzikiewicz-Gazda", title = "Nowe wyzwanie : edukacja w dobie globalizacji - wychowanie dla "wyw-czasu"?! ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "141 - 147" }
-
Kultura "instant" - paradoksy pop-tożsmościs. 149 - 162CZYSTY TEKST
Zbyszko Melosik, Kultura "instant" - paradoksy pop-tożsmości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 149 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Zbyszko Melosik", title = "Kultura "instant" - paradoksy pop-tożsmości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "149 - 162" }
-
Muzyka "młodzieżowa" jako obszar edukacji kulturalnej, czyli o pedagogicznych pożytkach płynących z koncertów rockowychs. 163 - 171CZYSTY TEKST
Witold Jakubowski, Muzyka "młodzieżowa" jako obszar edukacji kulturalnej, czyli o pedagogicznych pożytkach płynących z koncertów rockowych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 163 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Jakubowski", title = "Muzyka "młodzieżowa" jako obszar edukacji kulturalnej, czyli o pedagogicznych pożytkach płynących z koncertów rockowych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "163 - 171" }
-
Techniki dyscyplinowania ciała przedstawione w pracach Zbigniewa Liberys. 173 - 194CZYSTY TEKST
Izabela Kowalczyk, Techniki dyscyplinowania ciała przedstawione w pracach Zbigniewa Libery , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 173 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kowalczyk", title = "Techniki dyscyplinowania ciała przedstawione w pracach Zbigniewa Libery ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "173 - 194" }
-
Iluzja ciała w zdobywaniu rynku pracy przez młodych ludzis. 195 - 202CZYSTY TEKST
Elżbieta Siarkiewicz, Iluzja ciała w zdobywaniu rynku pracy przez młodych ludzi , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 195 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Siarkiewicz", title = "Iluzja ciała w zdobywaniu rynku pracy przez młodych ludzi ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "195 - 202" }
-
Czy brakuje szans kształtowania postaw prospołecznych młodzieży?s. 205 - 210CZYSTY TEKST
Józef Kargul, Czy brakuje szans kształtowania postaw prospołecznych młodzieży? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 205 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Kargul", title = "Czy brakuje szans kształtowania postaw prospołecznych młodzieży? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "205 - 210" }
-
Młodzi wobec pytania o bycie obywatelems. 211 - 222CZYSTY TEKST
Joanna Rutkowiak, Młodzi wobec pytania o bycie obywatelem , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 211 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rutkowiak", title = "Młodzi wobec pytania o bycie obywatelem ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "211 - 222" }
-
Szkoła i jej świat społecznys. 223 - 232CZYSTY TEKST
Piotr Mikiewicz, Szkoła i jej świat społeczny , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 223 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikiewicz", title = "Szkoła i jej świat społeczny ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "223 - 232" }
-
Społeczne i środowiskowe wyroki biografii edukacyjnychs. 233 - 246CZYSTY TEKST
Jarosław Domalewski, Społeczne i środowiskowe wyroki biografii edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 233 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Domalewski", title = "Społeczne i środowiskowe wyroki biografii edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "233 - 246" }
-
Strategie życiowe młodzieży wiejskiej : między bezradnością a aktywnością wobec własnej przyszłościs. 247 - 255CZYSTY TEKST
Monika Kwiecińska-Zdrenka, Strategie życiowe młodzieży wiejskiej : między bezradnością a aktywnością wobec własnej przyszłości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 247 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kwiecińska-Zdrenka", title = "Strategie życiowe młodzieży wiejskiej : między bezradnością a aktywnością wobec własnej przyszłości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "247 - 255" }
-
Uwarunkowania aspiracji edukacyjnych współczesnej młodzieżys. 257 - 271CZYSTY TEKST
Anna Pluskota, Uwarunkowania aspiracji edukacyjnych współczesnej młodzieży , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 257 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pluskota", title = "Uwarunkowania aspiracji edukacyjnych współczesnej młodzieży ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "257 - 271" }